22.05.2016 - Aarschot - Zomertocht Goorbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
merida13
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: do 28 apr 2016 20:00

Re: 22.05.2016 - Aarschot - Zomertocht Goorbikers

Bericht door merida13 »

Voormiddag een mooi en snel tochtje gereden ! De bepijling kan iets beter! voor de rest was alles DIK oké
DoubleOne
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: di 15 mei 2012 12:07

Re: 22.05.2016 - Aarschot - Zomertocht Goorbikers

Bericht door DoubleOne »

Blijkbaar best wat pijltjes verhangen en gestolen, kan de organisatie niets aan doen uiteraard.

Vond het een heel mooi ritje, lag er perfect bij.
Gebruikersavatar
NetWave
Mountainbiker
Berichten: 309
Lid geworden op: vr 08 mei 2009 22:03
Rijdt met: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3

Re: 22.05.2016 - Aarschot - Zomertocht Goorbikers

Bericht door NetWave »

Ik ben totaal verkeerd gereden op de 70... :evil:

Na ongeveer 48 km had ik door dat ik op een stuk zat dat ik al gereden had. Teruggegaan, maar het was me niet duidelijk waar ik gemist had. Dan nog maar hier en daar wat meegepikt en over de baan teruggereden naar de auto. 56 km in totaal.

Erg jammer, want ik vond het een supertocht!
Gebruikersavatar
DonManolo
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 27 apr 2015 14:18
Rijdt met: Specialized Epic Comp Carbon, Specialized Stumpjumper Comp Carbon

Re: 22.05.2016 - Aarschot - Zomertocht Goorbikers

Bericht door DonManolo »

Na gisteren 230km op de baan gereden te hebben gekozen voor deze tocht niet te ver van huis. Had wel enige angst dat het een herhaling zou zijn van de tocht van Rillaar en Langdorp wat verstaanbaar is sinds deze vlakbij liggen. Ben blij verrast dat dit zeker niet waar was, uiteraard zaten er bepaalde stukken bij die er in de andere tochten zaten maar dit is onvermijdbaar uiteraard. Was een leuk, snel parcours! Genoten van de 70 km, zat echter wel maar aan 660hm? Geen probleem sinds de beentjes nog moe waren van gisteren :-D
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Re: 22.05.2016 - Aarschot - Zomertocht Goorbikers

Bericht door Bulls69 »

Mooi snel tochtje, op de 40 km veel stukken van vorige week(WOEW Wolfsdonk) tegengekomen. Super, 2 weken achter elkaar in deze grote speeltuin van Langdorp mogen rijden :-Dc
Laatst gewijzigd door Bulls69 op zo 22 mei 2016 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Bebop
Mountainbiker
Berichten: 177
Lid geworden op: ma 28 aug 2006 22:12
Rijdt met: SSSL

Re: 22.05.2016 - Aarschot - Zomertocht Goorbikers

Bericht door Bebop »

Inderdaad, Goorbikers hebben een mooi en uitdagend parcours in elkaar gestoken! Hier en daar pijltje meer, of vroeger, akkoord, maar ik heb mijn weg goed gevonden. Terugrit over demerdijk naar Werchter heeft de lichtjes doen doven - merci Goorbikers!
beaver82
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 18 nov 2012 16:26
Rijdt met: 2015 Trek Superfly8

Re: 22.05.2016 - Aarschot - Zomertocht Goorbikers

Bericht door beaver82 »

Ik ken 3 volwassenen en 2 6-jarigen die zich goed geamuseerd hebben hier. Wij komen zeker terug
Gebruikersavatar
wardje
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: ma 08 jun 2009 11:46
Rijdt met: scot spark 920 / 2019

Re: 22.05.2016 - Aarschot - Zomertocht Goorbikers

Bericht door wardje »

NetWave schreef:Ik ben totaal verkeerd gereden op de 70... :evil:

Na ongeveer 48 km had ik door dat ik op een stuk zat dat ik al gereden had. Teruggegaan, maar het was me niet duidelijk waar ik gemist had. Dan nog maar hier en daar wat meegepikt en over de baan teruggereden naar de auto. 56 km in totaal.

Erg jammer, want ik vond het een supertocht!

klopt , wij met nen hoop, gelukkig dat ze t vrij snel herkenden ;-) ook ergens was in n dorp de baan oversteken ipv rechtsaf , maar er waren soms wel heel weinig pijltjes , of zoals gemeld verhangen = ni leuk
Gebruikersavatar
wardje
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: ma 08 jun 2009 11:46
Rijdt met: scot spark 920 / 2019

Re: 22.05.2016 - Aarschot - Zomertocht Goorbikers

Bericht door wardje »

btw , er stonden een paar fotografen , komen die hier op de site ? , mooi tochtje :-D
David Verelst
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 17 apr 2013 21:08
Rijdt met: Zannata Z29 en X-trail 29er

Re: 22.05.2016 - Aarschot - Zomertocht Goorbikers

Bericht door David Verelst »

Aan allen,

Bedankt voor de toffe reacties.
Zoals reeds vermeld hierboven hebben we serieus last gehad van "grapjassen" die het nodig vonden om al ons werk van zaterdag even teniet te doen.
Op bepaalde stukken werden 3/4 van de pijlen omgedraaid of verwijderd. Gevaarsborden en splitsingsborden hadden ineens voetjes gekregen en hadden ondere oorden opgezocht. Na de controle 's morgens werden de nodige aanpassingen uitgevoerd in ijltempo, maar dat was blijkbaar nog niet voldoende..... Een dik half uur later waren er terug al enkele pijlen omgedraaid. Terug maar weer op de fiets om dit nogmaals te gaan herstellen.....
Excuses voor het ongemakt ivm de afpijling, maar dit was gisteren vooral een geval van kwaad opzet. Van zodra de deelnemers volop aan het fietsen waren ging het blijkbaar beter. Onderweg nog aan verschillende bikers gevraagd of ze problemen hadden ondervonden, maar dit bleek niet echt het geval te zijn op de eerste 40km.

De foto's komen binnenkort op onze site te staan: goorbikers.be

Tot volgende keer.... :-)
Plaats reactie