15.05.2016 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Flappy1983
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: do 01 mei 2008 12:08
Rijdt met: Kona Honzo CR (2020) & Kona HeiHei Trail Deluxe (2016)

Re: 15.05.2016 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door Flappy1983 »

ivovlo schreef:bedankt aan de kiekes van "top bike" (flop bike?) om ne klever op de ruit van alle wagens te plakken. Op de voorruit dan nog. En hij gaat er niet af tenzij met een ijskrabber!!! Idioten!
Inderdaad. Onderweg nog een felle plensbui gehad. Mijn ruit werd wit op de autostrade. Laat staan, de schade aan mijn ruitenwissers! Ik heb trouwens een mail gestuurd naar steven@topbike.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; met de nodige foto's. Dat hij wat moet opletten de volgende keer! =D>
merida13
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: do 28 apr 2016 20:00

Re: 15.05.2016 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door merida13 »

Pracht van een snelle TT gereden !!
Iemand nog iets gehoord van de mtb Die ze hebben omvergereden ? Aan de voorruit van de auto te zien was de inpakt toch serieus !
Stevestrong
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 14:47
Rijdt met: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race

Re: 15.05.2016 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door Stevestrong »

Zoals ieder jaar een fantastische tocht!

Allez, ik zal eens gaan proberen die stomme flyer van mijn voorruit te krijgen. Voor de de zoveelste keer, al is deze wel heel hardnekkig. Pfff. Dank u top bike.
Brummi
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 17 feb 2008 12:12
Rijdt met: Cervelo

Re: 15.05.2016 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door Brummi »

Supertocht, jammer genoeg in het gras op de parking heeft mijne maat zijn steekas kwijt gespeeld moest iemand die toevallig gevonden hebben dan graag een seintje!

Alvast bedankt

Gr.

Geert
Gebruikersavatar
Hookipa
Mountainbiker
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 11:31
Rijdt met: a mean green machine

Re: 15.05.2016 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door Hookipa »

Voor het zoveelste jaar op rij de 70 komen rijden, ik blijf genieten van dit parcours. Nadien nog met vrienden iets lekker kunnen nuttigen, een bijna perfecte zondag :-D :-D Spelbrekers waren die (*) van topbike die moeten leren van andermans eigendom te blijven :evil:

(*) edit door beheerder
Gebruikersavatar
Fret Raket
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 10:20
Rijdt met: Canyon - Look

Re: 15.05.2016 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door Fret Raket »

Heb de rit van 70km gedaan wat er in realiteit 76 bleken te zijn. Mooie stukken singletracks.
Droog weer gehad behalve aan beide bevoorradingen, daar begon het telkens te regenen :lol:
Spijtig van de gebroken ketting na 62km, heb 4 schakels moeten verwijderen en dus het laatste stuk op klein tandblad moeten uitrijden. Blijft een mooie tocht met een prima organisatie =D>
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: 15.05.2016 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door Mister No Chaïn »

Wij hebben de 85km gedaan (ik had er wel maar 81 dus misschien ergens fout gereden?). Het blijft een schitterende omgeving om te mtb'n, zeker in de laatste 20km zaten een hoop geweldig single tracks.
Wij hebben enkel op het laatst wat regen gehad, de andere keren zaten we net ergens in een bosje :).
De dorstlesser aan de bevoorrading was van 3action dacht ik, iemand een idee welke smaak? Deze viel geweldig te pruimen!

Hier ook prijs met topbike ...
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: 15.05.2016 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door Edlisjas »

Ik denk dat het ondertussen duidelijk is dat de mensen van of de mensen die in opdracht van gehandeld hebben een fout gemaakt hebben met de flyers/stickers. Ik ben er van overtuigd dat dit zeker niet de bedoeling was. Vanaf nu graag enkel info over de tocht aub.
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5029
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: 15.05.2016 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door madskatingcow »

Prachtig zoals elk jaar - wij kwamen uit op 107.97km.

Misschien volgend jaar toch eindelijk is vegetarische spaghettisaus voorzien, da's nu al die jaren dat ik droge spaghetti achterover moet slagen aan de aankomst :lol:
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 15.05.2016 - Wolfsdonk-Langdorp - 3Action Classic

Bericht door DDT-STAS »

ook wij hebben super genoten van deze TT :-D :-D
een dikke merci voor de organisatie die weer TOP was =D> =D>
Plaats reactie