9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
verry slowwww
Mountainbiker
Berichten: 152
Lid geworden op: vr 04 jan 2013 21:20
Rijdt met: granville mahone(oud),canyon yellowstone, fat rat ktm

Re: 9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Bericht door verry slowwww »

45 gedaan vandaag , lag redelijk goed vond ik ,beetje glijden moet kunnen e',mooie tocht met de nodige kuitebijters.
en het weer was goed vandaag :wink: , 2 weken ni kunnen rijden ,dus dit was de 1 ste van 2016
op naar de next one :bounce:
Gebruikersavatar
amateur-biker
Mountainbiker
Berichten: 235
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 10:04
Rijdt met: scatto

Re: 9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Bericht door amateur-biker »

Het was ondertussen al een tijdje geleden dat we nog eens naar Kemmel afzakten om te biken. Met een bang hartje vertrokken we zondagmorgen richting Kemmel voor de tocht. Vlug inschrijven voor de 45km en weg waren we. Wat volgde was een opeenvolging van flinke kuitenbijters, schitterende off road stroken en adembenemende verzichten. Geen enkele off road strook was er over =D> =D> . We kregen drie uitgebreide bevoorradingen in deze verder perfect georganiseerde rit.
Ik weet dat het soms gevaarlijk is om te vergelijken maar toch hadden we het gevoel dat dit "de" toprit was van deze winter.
Kodo's:een hele dikke merci om ons deze prachtige voormiddag te bezorgen =D> =D> =D> =D> =D> .

zondag 31 januari : 9de Huwynstocht te Lichtervelde
Gebruikersavatar
euh
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: vr 17 mei 2013 20:10

Re: 9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Bericht door euh »

filiep72 schreef:Een klein verslagske van de slag om Kemmel : "Het werd dus een zaterdagrit voor den dezen. Ze gaven redelijk weer uit en als het ging regenen zou het op zondag zijn. Niet dus. Ik was nog niet helemaal Moorsele platse gepasseerd of de ruitenwisserstand mocht al op 3. Twas van dien halfnatte miezerige regen waar je binnen het kwartier nat wordt tot op je velleke. Iets na acht stond ik al in te schrijven. Een boel volk toch al. Ingeschreven voor de 35, de 45 en ook voor de 55. Kwestie dat ik de form van de dag goed zou kunnen plaatsen . Gezwind werd de eerste beklimming genomen. Vlotjes. De Rode Berg op? Smooth. Boven op dien berg sukkelde een steentje tussen mijn ketting en de rest van de aandrijving. Je voelt de bui al hangen? Inderdaad. Ketting in frieten,derailleurpad heeft ne vronk gekregen. Mijne boel muurvast. Tegenslag. Na 9 km de pechtdienst mogen bellen :-( . Netjes afgeleverd aan de afspuitstand alwaar ik de eerste was 8) .
Ik was toen net aan bevoorading één als die mens telefoon kreeg omdat er iemand uw problemen had. Blijkbaar hadden ze hem al 6 keer proberen te bereiken, maar zijn gsm werkte niet echt fantastisch... Maar die is toen direct in den auto gesprongen en ik vermoed uw richting uit gegaan...
Gebruikersavatar
picco
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 29 mei 2005 17:28

Re: 9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Bericht door picco »

bedankt aan de 2070 dlns dit weekend aan de lockedyzetocht
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Bericht door filiep72 »

euh schreef:
filiep72 schreef:Een klein verslagske van de slag om Kemmel : "Het werd dus een zaterdagrit voor den dezen. Ze gaven redelijk weer uit en als het ging regenen zou het op zondag zijn. Niet dus. Ik was nog niet helemaal Moorsele platse gepasseerd of de ruitenwisserstand mocht al op 3. Twas van dien halfnatte miezerige regen waar je binnen het kwartier nat wordt tot op je velleke. Iets na acht stond ik al in te schrijven. Een boel volk toch al. Ingeschreven voor de 35, de 45 en ook voor de 55. Kwestie dat ik de form van de dag goed zou kunnen plaatsen . Gezwind werd de eerste beklimming genomen. Vlotjes. De Rode Berg op? Smooth. Boven op dien berg sukkelde een steentje tussen mijn ketting en de rest van de aandrijving. Je voelt de bui al hangen? Inderdaad. Ketting in frieten,derailleurpad heeft ne vronk gekregen. Mijne boel muurvast. Tegenslag. Na 9 km de pechtdienst mogen bellen :-( . Netjes afgeleverd aan de afspuitstand alwaar ik de eerste was 8) .
Ik was toen net aan bevoorading één als die mens telefoon kreeg omdat er iemand uw problemen had. Blijkbaar hadden ze hem al 6 keer proberen te bereiken, maar zijn gsm werkte niet echt fantastisch... Maar die is toen direct in den auto gesprongen en ik vermoed uw richting uit gegaan...

Misschien was ik toch die niet. Ik kreeg direct iemand aan de lijn , ze moesten eerst nog iemand terug naar Kemmel brengen en dan kwamen ze mij oppikken aan de rode berg. Toen ze bij mij stonden kregen ze nog een oproep van iemand die een dokter nodig had. Hopelijk was dat niet erg (gevallen zekers? ). VTM gaat er eens een programma moeten van maken : "op weg met de VTT pechdienst" :lol:
Gebruikersavatar
euh
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: vr 17 mei 2013 20:10

Re: 9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Bericht door euh »

filiep72 schreef:
euh schreef:
filiep72 schreef:Een klein verslagske van de slag om Kemmel : "Het werd dus een zaterdagrit voor den dezen. Ze gaven redelijk weer uit en als het ging regenen zou het op zondag zijn. Niet dus. Ik was nog niet helemaal Moorsele platse gepasseerd of de ruitenwisserstand mocht al op 3. Twas van dien halfnatte miezerige regen waar je binnen het kwartier nat wordt tot op je velleke. Iets na acht stond ik al in te schrijven. Een boel volk toch al. Ingeschreven voor de 35, de 45 en ook voor de 55. Kwestie dat ik de form van de dag goed zou kunnen plaatsen . Gezwind werd de eerste beklimming genomen. Vlotjes. De Rode Berg op? Smooth. Boven op dien berg sukkelde een steentje tussen mijn ketting en de rest van de aandrijving. Je voelt de bui al hangen? Inderdaad. Ketting in frieten,derailleurpad heeft ne vronk gekregen. Mijne boel muurvast. Tegenslag. Na 9 km de pechtdienst mogen bellen :-( . Netjes afgeleverd aan de afspuitstand alwaar ik de eerste was 8) .
Ik was toen net aan bevoorading één als die mens telefoon kreeg omdat er iemand uw problemen had. Blijkbaar hadden ze hem al 6 keer proberen te bereiken, maar zijn gsm werkte niet echt fantastisch... Maar die is toen direct in den auto gesprongen en ik vermoed uw richting uit gegaan...

Misschien was ik toch die niet. Ik kreeg direct iemand aan de lijn , ze moesten eerst nog iemand terug naar Kemmel brengen en dan kwamen ze mij oppikken aan de rode berg. Toen ze bij mij stonden kregen ze nog een oproep van iemand die een dokter nodig had. Hopelijk was dat niet erg (gevallen zekers? ). VTM gaat er eens een programma moeten van maken : "op weg met de VTT pechdienst" :lol:
Zal dan idd wel iemand anders geweest zijn. Dat kan idd wel een leuk programma zijn! :lol:
Gebruikersavatar
Schaarbakkes
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: wo 01 feb 2012 13:57
Rijdt met: Stumpjumper HT Comp 29

Re: 9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Bericht door Schaarbakkes »

ik heb een eekhoorn gezien op de rode berg
:drunk:
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: 9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Bericht door vani »

Foto's van dag 2 op Monteberg tussen 10.30 en 12.45

https://www.facebook.com/koersfotos.van ... nref=story" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Re: 9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Bericht door uncle sam »

vani schreef:Foto's van dag 2 op Monteberg tussen 10.30 en 12.45

https://www.facebook.com/koersfotos.van ... nref=story" onclick="window.open(this.href);return false;
Merci e Gio =D>
EddyD
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 06 nov 2015 12:47
Rijdt met: Thompson x-ride 29er

Re: 9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Bericht door EddyD »

Weet iemand waar je de foto's kan zien die aan de start en binnen in de zaal genomen zijn?
Laatst gewijzigd door EddyD op di 12 jan 2016 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie