9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
delsolke
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: za 25 feb 2006 22:58
Rijdt met: Koga

Re: 9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Bericht door delsolke »

zeezot schreef:Ook verkeerde afslag genomen. Gelukkig fout gezien bij eerste (eigenlijk derde) bevoorrading. Op het juiste spoor gezet door de mannen bij de bevoorrading. Hierdoor extra klim over rode berg en 73km op het tellertje. Eerste deelname, pittige rit, en goed georganiseerd.
Merci!
ZZ
Graag gedaan en tof om te horen dat je terug op het parcours bent geraakt =D>
Hopelijk tot volgende editie !
delsolke
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: za 25 feb 2006 22:58
Rijdt met: Koga

Re: 9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Bericht door delsolke »

Voor de mensen die morgen nog langskomen (en eventueel vandaag al hebben gereden):

- Parcours werd thv van Vidaigneberg aangepast zodat het berijdbaar blijft
- Offroad klim Kemmelberg werd eruit gelaten omdat er teveel problemen waren (te vettig)


Parcours blijft dus zeker goed berijdbaar voor morgen !!
zeezot
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: za 10 okt 2015 17:27
Rijdt met: Trek SF7, Trek Fuel 8 ex

Re: 9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Bericht door zeezot »

Waar worden de foto's geplaatst?

ZZ
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: 9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Bericht door vani »

Foto's van aan achterkant Scherpenberg tot ongeveer 10.30

https://www.facebook.com/koersfotos.van ... nref=story" onclick="window.open(this.href);return false;

Foto's Monteberg tot ongeveer 12.30 erna iemand met pech naar start gebracht

https://www.facebook.com/koersfotos.van ... nref=story" onclick="window.open(this.href);return false;


En zag dat Willy gans voormiddag foto's nam aan de start maar die staan nog niet online :-)
Gebruikersavatar
terriltje
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 05 jan 2014 16:30

Re: 9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Bericht door terriltje »

Gisteren gestart voor de 45km.......maar in France was er een pijl precies verdwenen, er hing er eentje in een haag maar 't was een andere :-k .
Deze pijl naar boven gevolgd, terug en weer naar boven terwijl we daar ondertussen al met een man of zes stonden die mis waren. :roll: :roll:
Dan maar verder gereden op parcours van de 55km.

De tocht zelf, chapeau aan de organisatieom om toch een mooi berijdbaar parcours uit te stippelen na deze regen.
Bevoorradingen idd misschien iets meer spreiden maar het stoorde mij niet.
Uiteindelijk met 55km en 1050HM geeindigd en de Kemmel als toetje langs het kerkhof omhoog, en verder de kasseitjes op zonder wandelen noch staan.
Zoals elk jaar een super verzorgde TT =D> =D> =D> =D> =D> =D>
GTC Racer
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 16 jan 2015 09:16

Re: 9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Bericht door GTC Racer »

gisteren de cyclo gereden van 60km. Heel mooie rit met veel hoogtemeters. Ik vind het fantastisch dat er de mogelijkheid geboden wordt om de keuze te laten tussen mtb en cyclo! Zeker verder blijven aanbieden.
johnny66
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: za 07 nov 2015 23:37
Rijdt met: granville EVO SYNERGY 29inch, scott genius rc30 26 inch, scott scale rc40 26i,martelly

Re: 9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Bericht door johnny66 »

na gisteren de mtb van 65 vandaag de cyclo van 60 gereden,zeker zwaar genoeg,zeker dat knikje op de catsberg en die knik op de baneberg
kort gezegd,pure fun zoals gisteren :bounce: :bounce:

wat me wel opviel,velen wisten niet wat ze moesten doen met hun mtb op de splitsing van de cyclo,de 40 links was enkel cyclo,al de rest was rechts,cyclo60 en mtb
JNSTF
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 29 nov 2015 10:41
Rijdt met: Grand Canyon AL 7.9

Re: 9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Bericht door JNSTF »

Zaterdag cyclo 60KM gereden, prachtige rit. Organizeren jullie ook een zomerrit?
svintje
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: do 10 jan 2008 11:06
Rijdt met: Specialized Stumpjumper - Tarmac - Allez

Re: 9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Bericht door svintje »

Ondanks het feit dat ik na 10km vol met m'n knie tegen m'n shifter knalde (leve de chainsuck) toch genoten van de 65.
Tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1983
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 9-10.01.2016 - VTT Kemmel - 18e Lockedyze Toertocht

Bericht door filiep72 »

Een klein verslagske van de slag om Kemmel : "Het werd dus een zaterdagrit voor den dezen. Ze gaven redelijk weer uit en als het ging regenen zou het op zondag zijn. Niet dus. Ik was nog niet helemaal Moorsele platse gepasseerd of de ruitenwisserstand mocht al op 3. Twas van dien halfnatte miezerige regen waar je binnen het kwartier nat wordt tot op je velleke. Iets na acht stond ik al in te schrijven. Een boel volk toch al. Ingeschreven voor de 35, de 45 en ook voor de 55. Kwestie dat ik de form van de dag goed zou kunnen plaatsen . Gezwind werd de eerste beklimming genomen. Vlotjes. De Rode Berg op? Smooth. Boven op dien berg sukkelde een steentje tussen mijn ketting en de rest van de aandrijving. Je voelt de bui al hangen? Inderdaad. Ketting in frieten,derailleurpad heeft ne vronk gekregen. Mijne boel muurvast. Tegenslag. Na 9 km de pechtdienst mogen bellen :-( . Netjes afgeleverd aan de afspuitstand alwaar ik de eerste was 8) .
Plaats reactie