Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 06.12.2015 - Weerde - Dwars door de Hel van Weit 2015

06.12.2015 - Weerde - Dwars door de Hel van Weit 2015

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

roeln Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Lux CF
Mijn 5de deelname. Supereditie. Het lag er heel proper bij en de singles op de lange lus waren zalig. Ik ben zelfs van aan het water op de beton geraakt door het zand zonder voet aan de grond. Eerste keer ooit :).
Tot volgend jaar.

winnes Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Schwinn Mesa GS 2000, XT/XTR, SID 2004, DT Swiss wielen

Leuke rit gehad... eens iets anders dan de baggertoestanden die het meestal in het winterseizoen zijn.
Ook nog nen dikke merci aan de eerlijke vinder van mijne GPS!

Mat_23 Mountainbiker

Mijn bike: Trek Superfly 8
Voor de eerste maal deze rit gereden. Was super!
Geen baggertoestanden en perfect uitgepijld met voldoende aanduiding van de bruggen!

Tot volgend jaar!

phille Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Bravo met het nieuwe forum !

overdrijven kunnen ze daar in Weert, een "Golden Gate" aankondigen en als je dan aankomt is het niet meer dan 3 planken naast elkaar ...

raf² Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Stumpjumper 29''
Dank voor jullie massale opkomst met een 1200-tal deelnemers.
Uitgezonderd 1 onfortuinlijk deelnemer en een aantal krakende kettingen, is alles goed verlopen.
Wij wensen de gekwetste veel beterschap.

link naar foto:
http://www.mtbweerde.be/2015/12/fotomateriaal-vtt-dwars-door-d-hel-van-weit/

Gevonden voorwerpen: fietscomputer van merk Sigma.

Dank voor de positieve commentaren en tot 4-december-2015!!

raf² Mountainbiker

De persoon die gevallen is (schouder/arm op 4 plaatsen gebroken en 4 pinnen) wenst de persoon te bedanken die hem gedurende een hele tijd heeft bijgestaan =D> =D> =D> . Indien mogelijk graag bericht want hij zou deze persoon persoonlijk willen bedanken.

Wij wensen de gekwetste een spoedig herstel toe.

Schoupabiker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en MSC Zion Tandem
Het was een leuk tochtje. Je kan het zomer noemen, maar het megabaggeren van een paar jaar terug hoeft niet echt. En indien het de laatste dagen wat harder had geregend, tja dan was het zeer zwaar geweest. Dus die van Weerde waren zeker voorbereid!
Vond dat er eigenlijk geen 1200 fietsers onderweg waren. Het was "rustig". Misschien vanwege de start omstreeks 9u30?
Maar dat drukt uiteraard de pret niet. Goed gereden en een lekkere soep mee kunnen pikken op de bevoorrading van het schooltje.
Al bij al - zonder hoogtemeters - genoeg om de beentjes vrij leeg te rijden met 60,5 km op het tellerke.

Bedankt mannen!

Inderdaad spijtig genoeg eentje zien afvoeren (zie de breuken) en kort voor de 2e bevoorrading nog een knappe (:wink: ) jonge dame met de cyclocrossfiets van een brugje weten schuiven en op een paaltje gebotst waardoor ze even groggy was. Hopelijk is zij ook weer ok!

wiene Mountainbiker

Mijn bike: Ridley Trailfire

:-D Eerste deelname hier, en het was top, zeer goede organisatie en duidelijke bepijling, volgend jaar kom ik terug =D> , één vraagje: Wat betekent in feite "Dwars door de Hel van Weit" ? :-k

raf² Mountainbiker

wiene schreef:
:-D Eerste deelname hier, en het was top, zeer goede organisatie en duidelijke bepijling, volgend jaar kom ik terug =D> , één vraagje: Wat betekent in feite "Dwars door de Hel van Weit" ? :-k

Weit is hoe men hier Weerde noemt, en er is ergens een plaatsje waar we in sommige edities doorfietsten die 'de hel' wordt genoemd, vandaar de naam :-$ (o) (zelf ben ik inwijkeling)

Vorige

Keer terug naar Toertochten