Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 06.12.2015 - Weerde - Dwars door de Hel van Weit 2015

06.12.2015 - Weerde - Dwars door de Hel van Weit 2015

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

mattias de clerck Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: canyon grand canyon CF SL 8.9, canyon neuron 8.0
Eerste maal dat ik deze rij en zeer aangenaam verast. voor de hm moet je er niet zijn maar wat een fungehalte aan singletracks! Bevoorradingen ideaal. Nergens ploeteren en op de 58km overal goed kunnen doorrijden. proficiat aan de organisatie.

phille Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Bravo met het nieuwe forum !

bedank voor deze zomertocht !

DDT-STAS Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: spark 700 tuned
Ook wij hebben ons (60km) geamuseerd :-D zalig weertje!
Enkel de douche was iets te koud #-o
tot de volgende

Mobyboy Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized S=works / Niner Air9
Super tochtje! alweer 60km genoten... merci mannen & respect voor diegene die elke steen op de singletracks een oranje kleurtje had gegeven... toewijding noemen ze dat :)

Haibikepower Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Granville/ SID Worldcup

Vandaag was het superzalig biken...prima TT die lus van 60 km...ik ben fan en kom volgend jaar zeker terug.

HBP
Laatst bijgewerkt door Haibikepower op ma 07 dec 2015 21:50, in totaal 1 keer bewerkt.

EatSleepRide Mountainbiker

Top rit! lag er echt super bij.. het is al eens wat anders geweest #-o

Ik hoop dat de persoon die afgevoerd is met de ziekenwagen het goed stelt. Zag er uit alsof zijn arm gebroken was :-?

Puik werk van de organisatie voor alles !!

En ooh jaa... Wanneer zouden we de foto's kunnen bezien en waar?

Bumba Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cannondale FSI, Flash 3

Top idee van de organisatie om richting Boortmeerbeek/Haacht te komen... mooie rit !

frankyvw Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: cube reaction GTC 29 pro,scott spark 910,scott 29 mud bike,spark 710
Vandaag afgezakt samen met Greg naar Weerde en geen miniut beklaagt twas gin top rit maar wel een top organisatie met alles der op en der aan .
Aan de inschrijven hoorden we 2 bikers tegen elkaar zeggen ,ik doe maar de 50 wi met al da slijk en wij keken elkaar aan en dachten jaaa waar zijn we nu beland zou het een goei of slechte gok zijn om naar hier te komen met al die regen de laatste dagen dus wij weg met een heel bang hartje.
En niks van aan het was een heel droge toer tocht naar onze normen op sommige plaatsen denk een stuk of 5 keer wat glibber glibber ga van 2m en dats it , heel veel single tracks had met als toetje het bloso park van hofstade gewoon de max en heel goed geamuseerd de hele weg en geen last had van opdringerige bikers en een mooie test voor men nieuwe goep uit te testen met name men 1X11 XTR en heel goed bevonden juist op het laatste door te veel bladeren kon ik men klein tandwieltje nie meer gebruiken omdak de bladeren er niet van tussen kreeg .
Aangekomen met 62km op de teller moe maar voldaan na twee weken geen fiets te zien.
bedankt voe de copanie é Greg ken me goed geamuseerd en gelachen.

koppigaard Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Stumpjumper
Met deze mijnexcuses voor eerdere insinuaties dat de TT in Weerder een sterk onderwatergehalte zou hebben. Niets daarvan. Vergeleken met Overijse vorige week is d'Hel van Weit maar een flauw afkooksel van hetgeen ons in het hiernamaals te wachten staat. Zowaar een zomerrit zoals Phille eerder suggereerde. Tegen mijn principes in halverwege het parcours, brug in Rijmenam, ingepikt. De bevoorrading in Schiplaken overgeslagen, en net voor het afsluiten nog ingeschreven. Mooie tocht, maar wat gemist. Die ene klim waar ik vorig jaar niet ben boven geraakt en de afdaling waar ik enkele jaren geleden over kop ben gegaan. Toch de moeite om volgend jaar terug te komen.

dieselpiet Mountainbiker

Mijn bike: Cube Acid 29
Jaren geleden De Hel eens gereden en toen gezworen van die nooit meer te doen. Het meer van Hofstade werd toen gebruikt als tussentijdse wasplaats voor de fiets. Vandaag dan toch met een klein hartje vertrokken en er geen seconde spijt van gehad. Lag er bijna "kurkdroog" bij en ik heb nog even getwijfeld of ik mijn fiets wel zou kuisen. Op het zand van het stand na kon je overal vlot rijden. Bij gelijkaardige weersomstandigheden zien ze mij volgend jaar terug.
Bedankt aan alle seingevers die de oversteken vlot lieten verlopen.

Hopelelijk tot volgend jaar.

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten