Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 27.09.2015 - Waarloos - Waarloos MTB Tour

27.09.2015 - Waarloos - Waarloos MTB Tour

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Duboisbiking Mountainbiker

Mijn bike: Specialized
Vandaag flink opgedroogd. Zal goed berijdbaar zijn :bounce: :bounce: :bounce:
http://www.facebook.com/mountainbikesport

sofeurken Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ene in zwart wit
laat de technische en extreme stroken maar komen! :lol: :lol: :lol: :lol:

Braeckie Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 950 / Canyon Yellowstone race

sparkx schreef:
Vandaag alles afgepijlt, de Schorre ligt er heel goed bij, alles haalbaar om naar boven en beneden te rijden, af en toe een vettige stukske maar absoluut geen glijpartijen.De rest van het parcours is eigenlijk helemaal droog. Er zijn nog een paar extreme lussen bijgekomen wat de totale afstand met die extreme lussen op 80 km brengt. Alvast bedankt voor alle uitpijlers, "You did a fantastic job". We hopen morgen terug een grote opkomst, ons apres terras is er op voorzien.

Amen to that!
Er is stralend nazomerweer voorspeld en de Schorre ligt er zeer goed berijdbaar bij.
Dat wordt morgen genieten, zowel op de tracks als op het terras!

fanus Mountainbiker

Mijn bike: conan29er/scott foil
prachtige tocht en alles lag er goed bij:toppie!!

11kd Avatar gebruiker
Mountainbiker

Super genoten. Perfecte bevoorrading en organisatie. Thx :-D

DDT-STAS Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: spark 700 tuned
Inderdaad. De verwachtingen zijn weer hélemaal ingelost :-D
De 'extreme' stukken waren (voor mij toch) soms kantje/boordje.. 2x onzacht met de grond in contact gekomen ](*,) ](*,)
Af en toe mocht er zeker een pijtje meer staan...
Tot de volgende

g-works Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: specialized epic s-works 2013

Prachtige TT .
Alle extreem stukken kunnen rijden zonder probleem.
Ze lagen er nog goed bij na de regenachtige week .
Spijtig dat het niet langer was .
Een fully is hier toch wel een luxe

Phille472 Mountainbiker

Mijn bike: Specialized STJ
Eerstemaal dat ik deze tocht reed. Echt een aanrader.

Prima van de parcoursbouwer om de Schorre in het begin van de tocht te leggen. De eerste technische stukken waren wat druk. Velen hadden er wat moeilijkheden, en terecht want ik vond ze de extreme stukken hier en daar evenaren. Enfin, voordeel was wel dat op de extreme stukken vooral de betere bikers te vinden waren. In deze omstandigheden was het best te doen.

Na de bevoorrading was het wat minder met ook redelijk wat stroken asfalt. Die bevoorrading was overigens wel in orde. Vooral de pannenkoeken!
Na de 2de bevoorrading opnieuw beter parcours met leuke tracks.

Al bij al top. Volgend jaar opnieuw.

spiermassa Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
vannuit westvlaanderen naar ier afgezakt.Aan de start nog goeiendag gezegd aan den peter (parcourbouwer).Tbegon al met ne skoone bosjepasage....dan een lang stuk asfalt om dan binnen te rijden in het spel waarvoor we gekomen waren .kmoe zeggen de schorre zeer mooi uitgepijld ,afwisselend schorren ,ter hagen ,schorre,ter hagen.......Wel vergeten op een extreme afdaling vergeten dat snelheid uw vriend is met als gevolg koprol over het stuur recht op mijn gezicht(al de tweede keer op 2 weken weet ik weer waarom helm).Een geschaafde kaak en panen oog(blauw oog) mo we konden weer verder,wat niet kon gezegd worden van dezen in de ambulance dak juist ervoor zag wegrijden(hopelijk niet erg).Perfecte organisatie .Brandweermannen die de fiets met zwaargeschut proper maakten en ne gezelligen apres op terras.Toch nog zekers 2 westvlamingen gespot .Filmke volgt nog later.

sofeurken Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ene in zwart wit
ja,place to be was vandaag waarloos.
druk aan de sart alleszins,en dan direkt het bos in,even wennen toch met vooral wat gladde boomwortels.na wat opwarming in de schorre aangekomen ,mjammie :lol: .toch maar een beetje voorzichtig aan de technische passages begonnen,remember,hardtail met vaste vork :-? ,maar ja tging wel vlotjes,enkel een paar drops heb ik aan mij laten voorbijgaan en ook 2 schuine kanten kon ik niet bewingen(te veel druk in de banden,ik weet het maar twas wel intressant voor die andere 75km :lol: )soms ietwat gevaarlijk met stukken steen maar alles te doen(vooraan roro,achter speci fast-track)
toch wel enkele stukken waar je met een enduro fiets vlot moet doorkomen.tis toch wel een groot park en vele baantjes bleven nog onbenut :-?
na de speeltijd(toch wel een uurtje int park vertoefd) waren we rap aan de 1ste bevoorr,en wat voor één,amai,vanalles te krijgen ,ze bakten zelfs verse pannekoekies,mjammie :lol: ,
dan vlotjes verder gereden,nog een mooie bevoorr aan da water in hazewinkel,moet ook gezegd vele medewerkers en vele waarschuwingsborden voor gevaarlijke punten,ook volgde nog een derde bevoorr :lol:
tof ritje in een streek waar ik nog niet zoveel gebiket heb,lekker zonnig weertje,leuke aprés,meer moet dat niet zijn ,we hebben ons kunnen uitleven!
ikzelf 84km,t vrouwken ook toch 80 amai,goe gedaan!

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten