Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 27.09.2015 - Waarloos - Waarloos MTB Tour

27.09.2015 - Waarloos - Waarloos MTB Tour

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

flashing1 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01
marchermans schreef:
Sozze,
bedankt voor de complimenten en de tips.
We staan open voor alle verbeteringen aan het parcours en de rest van de organisatie! Goed is niet goed genoeg. 't Kan altijd beter en daar werken we voortdurend aan.
Zin om eens een rondleiding te geven? Stuur ons gerust in oktober/november een mailtje en we spreken eens af.
Tot zondag.
Marc
Laatst bijgewerkt door flashing1 op vr 25 sep 2015 20:39, in totaal 1 keer bewerkt.

Dickie Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: 29'er Hardtail, singlespeed en fully
Zoals 't nu aan 't gieten is...Ik wil de technische stukjes in de Schorre niet overslaan, maar wil er ook mijne nek nie gaan breken.
Vorig jaar lag het er prachtig, hopelijk droogt het nog wat uit.
Kan er nog een update gegeven worden op zaterdag?

patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Corratec supper bow 27,5, Cannondale flach 29, NINER aer9, Scott Big Jon
Ik denk als ik deze rij in de schore voor de soft ga kiezen men val van voor 14 dagen in gedachte

DirkB Mountainbiker

Mijn bike: S-Works M5 HT

Vandaag nog enkele passages op ons parcours vrijgemaakt van bramen en brandnetels. Enkele greppels hebben ook weer een tijdelijke brug gekregen zodat er niet moet afgestapt worden. Nu nog een paar dagen droog weer en het wordt zondag weer genieten in Waarloos en omstreken.

:-D :-D :-D

mahna-mahna Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 940
ik ben benieuwd naar deze TT (vooral naar het technisch gedeelte) maar twijfel nog door de regen van de afgelopen dagen
misschien tot zondag

DDT-STAS Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: spark 700 tuned
mahna-mahna schreef:
ik ben benieuwd naar deze TT (vooral naar het technisch gedeelte) maar twijfel nog door de regen van de afgelopen dagen
misschien tot zondag

Absoluut niet twijfelen! Van deze TT ga je geen spijt hebben, allé, als je van een uitdaging houd tenminste :lol:
Met de zeer goede weersverwachting zal het een zalige zondagvoormiddag worden :bounce:

bip bip Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Colnago baanslet
kunnen we een update verwachten over de staat van de tracks in de Schorre? Ik vrees er toch wat voor na de regen van afgelopen dagen.....

grt,
bip bip

Stevestrong Mountainbiker

Mijn bike: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race
Morgen nog een volledige dag droog weer. Dat komt wel goed. Ik ben aan het aftellen...

Wat de opmerking betreft over hoe je deze TT nóg beter kan maken dan ze al is, heb ik ook nog een suggestie. de edegemse bergen langs de E19 + bos en cross parcours aan de overkant van de E19 . Deze stukken liggen op de grens met Kontich. Beetje vergelijkbaar met de schorre maar dan in het klein. Als het mag en haalbaar is natuurlijk...

sparkx Mountainbiker

Mijn bike: Specialized
Vandaag alles afgepijlt, de Schorre ligt er heel goed bij, alles haalbaar om naar boven en beneden te rijden, af en toe een vettige stukske maar absoluut geen glijpartijen.De rest van het parcours is eigenlijk helemaal droog. Er zijn nog een paar extreme lussen bijgekomen wat de totale afstand met die extreme lussen op 80 km brengt. Alvast bedankt voor alle uitpijlers, "You did a fantastic job". We hopen morgen terug een grote opkomst, ons apres terras is er op voorzien.

Duboisbiking Mountainbiker

Mijn bike: Specialized
Vandaag flink opgedroogd. Zal goed berijdbaar zijn :bounce: :bounce: :bounce:
http://www.facebook.com/mountainbikesport

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten