Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 30.08.2015 - Tielt-Winge - Mountainbiketoertocht

30.08.2015 - Tielt-Winge - Mountainbiketoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Stef_DR Mountainbiker

Net terug van de 65km, prachtige rit! Het beste uit de streek gehaald!

Geoffe Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Te veel volgens de trouwboek
josver schreef:
juist terug van de 50 km, het waren er uiteindelijk 46,7 maar voor mij genoeg. perfecte tocht goed uitgepijld goede bevoorrading. meer hoeft er niet te zijn op een zondagmorgen. =D> =D> =D>

+1 (had 'liever' de 65 gedaan maar het thuisront had andere plannen, toch serieus afgezien, turbo sloeg niet aan ;-) )
Mercikes aan de organisatie en tot 7 november
Laatst bijgewerkt door Geoffe op ma 31 aug 2015 20:10, in totaal 1 keer bewerkt.

spaghetti_2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Procaliber 9.8, Rose X-Lite
Vandaag de 100 km komen rijden. Mooie rit en zeer goede organisatie. De bepijling was voorbeeldig, net als de bevoorradingen (zeker de 2e, met rijstpap). De eerste 50 km een beetje op mijn honger blijven zitten wat singletrack en bos betreft (met uitzondering van de leuke prive-stukken), maar dit werd zeker goed gemaakt in het 2e gedeelte van de rit. Km 50-70 waren de mooiste (en ook de zwaarste).

Om dan toch te kunnen muggenziften: een 4e BV (met desnoods enkel drank) was welkom geweest op de 100km. Met deze hitte waren de laatste 30 km toch wat te lang om met 1 bidon te doen. Maar niettemin, een 100 km rit met 3 BV's voor maar €4, dat zie je niet veel meer. Top!

BlijDatIkGlij Mountainbiker

Heel mooie tocht, vooral de 2de helft.
Pluim voor de organisatie!!

phille Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Bravo met het nieuwe forum !

de rijstpap aan de BV was super lekker (moesten we posten) maar het was ook lekker

veel prive stukken, gegarandeerd dat er later nog word overgereden, om dat te voorkomen kan je beter als org zelf de track op de site zetten waar de prive stukken niet in opgenomen zijn.

na 5km al ne platte (evenals de benen na 50km) ene van de org reed voorbij stapte uit en begon prompt mijn band op te pompen (met zijn eigen voetpomp) zalig !!!

Late Roeping Mountainbiker

Mijn bike: Bulls Copperhead 3

Het was wel erg warm. Aan de bevoorrading werd iemand onwel, hopelijk is hij ondertussen weer beter.

frits motaar Avatar gebruiker
Mountainbiker

heeft er iemand de track v/d 100km opgenomen?
ik kon er niet bij zijn wegens operatie van mijn gescheurde gewrichtsband aan de pols.

frits-motaar@hotmail.com

dank u!

Fritsie Mountainbiker

Mijn bike: Trek
Opnieuw een zeer mooie tocht gereden in het Hageland. Dit blijft toch een prachtige streek om te mountainbiken, waar ik graag enkele keren per jaar een toertocht rijd. De speelbosjes in het eerste deel waren heel leuk. Vooral het bos voor de eerste bevoorrading. Daarna herkende ik heel wat stukken van de tocht van Rillaar. Veel op en neer met prachtige holle wegen en heel leuke afdalingen. De organisatie was prima. De bevoorradingen lagen iets verder uit elkaar, maar als je dit op voorhand weet is het geen probleem. De drinkbussen konden ook telkens bijgevuld worden met sportdrank. Een tocht waar ik zeker nog terugkom. Bedankt en tot de volgende. =D> =D> =D>

kenny.m Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Moozes Tribe / Scott Scale 740
frits motaar schreef:
heeft er iemand de track v/d 100km opgenomen?
ik kon er niet bij zijn wegens operatie van mijn gescheurde gewrichtsband aan de pols.

frits-motaar@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;

dank u!

Beste,

Onze tocht bevat privé stroken. We hebben een delicate relatie met deze mensen en zouden appreciëren dat niemand onze tocht nadien nog rijdt. Verschillende bossen zijn trouwens ook afgesloten met poorten of hekken.

Als jullie de stukjes nog eens willen rijden zijn jullie welkom op zaterdag 7 november of 28 augustus volgend jaar.

Mvg
Kenny

DonManolo Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Epic Comp Carbon, Specialized Stumpjumper Comp Carbon
Enorm genoten van deze leuke toertocht, alleen het warme weer maakte het wel zwaar. De bevoorradingen waren ook in orde, zeker de 2e bevoorrading waar er heerljike rijstpap aanwezig was! Bepijling was ook dik in orde! Mijn ervaringen van de tocht https://youtu.be/Yg4WM8w0CPM

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten