Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 30.08.2015 - Tielt-Winge - Mountainbiketoertocht

30.08.2015 - Tielt-Winge - Mountainbiketoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

kenny.m Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Moozes Tribe / Scott Scale 740
Allen,

Wegens de wegenwerken in de Ralisweg is de sporthal niet bereikbaar via deze weg! De sporthal is enkel bereikbaar via de Solveld straat.

Gelieve de bordjes naar de start te volgen en niet door de wegenwerken te rijden met de auto.

Alvast bedankt en tot morgen!
Kenny

Late Roeping Mountainbiker

Mijn bike: Bulls Copperhead 3

Kan ik vanuit Holsbeek ergens inpikken op het parcours voor de 50 of 65 km? Ik laat de wagen liever thuis.

phille Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Bravo met het nieuwe forum !

kenny.m schreef:
De 105 km heeft 6 extra lussen ten opzichte van de 65 km.

wat zijn de afstanden van deze 6 lussen, moet op een feetsje zijn in de namiddag, de 65 zou ik teveel tijd over hebben de 105 zou ik te laat zijn, 85 zou dus ideaal zijn

kenny.m Avatar gebruiker
Mountainbiker

Hallo,

65 of 50 komt aan Roeselberg kapel of anders de bevoorrading in Houwaart (Kriebekestraat).

De eerste en laatste Lus van 105 km zijn elk ongeveer 10 km. De andere zijn korter.

Tot morgen
Kenny

kenny.m Avatar gebruiker
Mountainbiker

Hallo,

Vandaag met laatste afpijlwerk bezig. De bossen zijn reeds goed gedroogd. Hier en daar nog wat plassen, maar zeer goed berijdbaar!

Het gaat er stukken beter bijleggen dan vorig jaar.

De Leffe, Stella en andere dranken staan al koud.

Tot morgen!
Het MTB team.
Laatst bijgewerkt door kenny.m op za 29 aug 2015 20:00, in totaal 1 keer bewerkt.

BlijDatIkGlij Mountainbiker

Zeker van de partij, morgen wordt er eentje om van te genieten!!

Flappy1983 Mountainbiker

Mijn bike: Kona HeiHei Trail Deluxe (2016) - Rose DXCross 4000 (2013)
Is de 65 km ook toegankelijk voor een cyclocross? Heb op youtube wat impressies gezien van deze tocht en ik vond het goed te doen. Wat denken jullie?

kenny.m Avatar gebruiker
Mountainbiker

Hallo,

Als je technisch behendig bent lijkt mij dat wel te doen.

Tot morgen.
Kenny

fut the shuck up Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Olympia IRON XO1
Van Oostende! Respec! Zeker de moeite. Ideaal parcours om de streek te verkennen aangezien de langere afstanden meerdere gemeenten aandoen. Afkomen man.

josver Mountainbiker

juist terug van de 50 km, het waren er uiteindelijk 46,7 maar voor mij genoeg. perfecte tocht goed uitgepijld goede bevoorrading. meer hoeft er niet te zijn op een zondagmorgen. =D> =D> =D>

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten