09/04/05 - 10/04/05 Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

wat vinden jullie van een nachtrit of avondrit

Peiling eindigde op zo 17 apr 2005 20:45

best leuk
34
76%
zus of zo
11
24%
 
Totaal aantal stemmen: 45

Gebruikersavatar
Eric B
Mountainbiker
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: Specialized Epic S-Works '08 + S-Works M5 HT '08
Contacteer:

Bericht door Eric B »

Yep ook aanwezig ... Nossegem - Rillaar TT - Nossegem ... dan zal ik er wel een kleine 100 hebben ... wat moet dat meer zijn...

Eric B
touchdownbiker
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: zo 02 jan 2005 19:17
Rijdt met: Trek

09/04/05 - 10/04/05 Rillaar

Bericht door touchdownbiker »

welle zullen der ook zijn, als de nachttoer niet te vettig is en achteraf de nattigheid beetje binnen de perken blijft moet dat de zondag ook nog lukken.
Gebruikersavatar
Nr 11
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: di 24 jun 2003 18:33
Rijdt met: zannata Z29er en niner air9 carbon
Contacteer:

Re: 09/04/05 - 10/04/05 Rillaar

Bericht door Nr 11 »

touchdownbiker schreef:welle zullen der ook zijn, als de nachttoer niet te vettig is en achteraf de nattigheid beetje binnen de perken blijft moet dat de zondag ook nog lukken.
Er zijn er zelf geweest die in hun auto bleven slapen om dan de dag nadien gewoon de dagtocht rijden en als het echt niet naar huis raakt kan je er gewoon blijven slapen dat regelen we wel wij zijn niet van de moeilijkste
nr11
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

geld voor de twee tochten bij hebben is maar een kleinigheid zo te zien.
Gebruikersavatar
Bert67
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: vr 08 apr 2005 21:26
Rijdt met: GT Zaskar 9R

Bericht door Bert67 »

#-o Goede morgen iedereen ; ik hoop jullie staks allemaal te zien want ik ga naar de warme bakker voor jullie ,tot straks :-) :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

Ik deed de nachttocht.
Ik vond de organisatie opperbest en deed inspiratie voor onze nachttocht, dat is al een proficiat waard voor de organisatie, ook wie achter de schermen werkt worden hierbij bedankt.
De rit zelf;30km
Na een kleine beklimming waar je ook enkele boomwortels mocht verwachten en iets steil ging, (zelfs voor velen te steil) en dus niets te gemakkelijk, gingen we ne bos door met hoogtes en laagtes. Dus klimmen en afdalingen om de duimen te likken. Voortreffelijk gevonden en zeer goed uitgepijlt was die doortocht. (In het pikdonker zou ik me er niet aan wagen noch aan de klim's en de afdalingen). Na een 14km kwam dan de bevoorrading in een bos. Toch geen minimum, maar drank en fruit en nog veel lekkers. Een onthaal waar je paf van kon staan, niets heel gewoonlijks maar van alles iets. Wat rook, ne fotograaf, en iets wat muziek. Girls trof je er wel niet, of deze welke ook de doortocht maakten. (Die beloofde men voor de dagtocht). Dan de tocht langsheen de snelweg. Ne tocht waar je iets kon bezuinigen op de verlichting.Toch veldritten maar met een gemakkelijke doorgang. Te gemakkelijk want plots lag daar ne groot modderplas en ja pardoes op de grond gegaan door het donker.
gekwetst????niet zo erg maar toch een buil, en bovenop iets geschaaft. Wel mocht je dan stilvallen dan zou dat beginnen pijn te doen en stijf worden, maar er moesten nog een 18km te gaan, dus doorzetten en soms op de tanden bijten bij de klims welke er nog moesten komen, en ja die waren er nog te vinden. Doorgangen door enkele bosjes waren er zeker nog en plots toch nog een afdaling om een gewaagde snelheid te kunnen gaan. Dan toch te kerktoren van Rillaar in zit na een 2km op de baan, en je denkt dat je binnen rijdt, nee nog een omwegje en plots de bepijling niet meer gezien daar die plots aan de andere kant van de baan stond en dat was ongewoonlijk op deze tocht, daardoor was het mis gegaan, maar op de stappen teruggekeerd en onze makkers welke achter ons waren lieten ons de juiste weg zien. Aldus nog door een dankplaatje bedankt.
Echt een tochtje voor naar uit te kijken in de toekomst.
Mooi aangegeven hoogtes op borden waar het iets niet te erg veilig was er ook signalisatie trof je bij het oversteken van enkele drukke banen.
Ik vond dat opperbest. Kon het beter, ja vitten kan je altijd. Voor mij was het treffelijk.
Ook een goed onthaal door de Rillaarsbiker welke zich toonden in een mooi outfit wat trendy was. Voortreffelijke sfeer foto's waren er ook te zien bij de aankomst in de ontmoetingzaal. Erg goed gedaan jongens doe zo verder.
Hopelijk treft men dezelfde kwaliteiten tijdens de dagtocht en op de langere kilometers.
Gebruikersavatar
Nr 11
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: di 24 jun 2003 18:33
Rijdt met: zannata Z29er en niner air9 carbon
Contacteer:

Bericht door Nr 11 »

de fotos komen in de loop van de week op www.rillaarsebikers.be

Langs deze weg wil ik alle leden bedanken die het mogelijk maakte om de toch wel mooie tocht de organiseren
Verder wil ik de 1500 deelnemers bedanken om bij ons te komen rijden en hooplijk vonden jullie het ook fijn
Ik weet het de douches waren niet al te warm soms koud maar zoveel volk hadden wij ook niet verwacht en als er voorstellen zijn van jullie om dat te verhelpen laat het gerust weten
nr11
Gebruikersavatar
P€T€R
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 21 nov 2004 18:41
Rijdt met: Granville

Bericht door P€T€R »

Amai zo weinig posts. Iedereen zit nog voor zennen tv na te genieten van de overwinning van Boonen zeker.

Ik vond het een heel leuke tocht. Perfecte bevoorrading, uitdagend parcour en IK vond de afpeiling heel goed. Comp r zal het iets minder vinden want hij was de 60km opgedraaid terwijl we de 40km reden. Maar na wat over-en-weer gebel kwam em toch weer op het goede pad. Tijdens dak daar stond te wachten op hem ook noch men binnenband gegeven aan iemand die al voor de tweede keer was platgereden. Maar zen bommekes waren dus ook al op, waardoor em moest wachten tot comp r der was want die had alleen een pomp bij. Uiteindelijk zijn we allemaal weer kunnen verderrijden. Dan nog een tijd staan kijken op die helling van max. 35%(waarvan ek de naam ni meer weet #-o ) waar ek tot in den helft was geraakt en de comp r zelfs tot 2m van de top. In de tijd da wij daar stonden maar 1 iemand zien bovenrijden en ongeveer 15man tot den helft. Al de rest stapte al af nog voor dat omhoog ging :-? . Aan al diegenen die toch probeerden =D>
En aan al diegene da er zijn opgeraakt 2x =D> =D> .
Ik vond maar 1 minpunt aan deze tocht. Hij was TE goed georganiseerd!
Op sommige plaatsen was het nogal drummen om recht te blijven (zeker da stuk vlak voor de bevoorrading).
Maar volgend jaar komen we zeker terug om die helling van 35% op te rijden :drunk:
Gebruikersavatar
Biker Zjé
Mountainbiker
Berichten: 410
Lid geworden op: ma 26 jan 2004 21:09
Rijdt met: Speci Epic

Bericht door Biker Zjé »

Is er nog iemand voor de 60 km gegaan en de 2de bevoorrading gemist ?
Wij hadden 55 km en 2de bevoorrading niet gezien...
Ik vrees dat we ergens aan de Kaaskorf gemist hebben... :-?
Gebruikersavatar
P€T€R
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 21 nov 2004 18:41
Rijdt met: Granville

Bericht door P€T€R »

Biker Zjé schreef: Ik vrees dat we ergens aan de Kaaskorf gemist hebben... :-?
Daar stond ek dus te wachten op de comp r en ik had den indruk da der daar nog waren die den draad van de 60km kwijt waren.
Plaats reactie