09/04/05 - 10/04/05 Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

wat vinden jullie van een nachtrit of avondrit

Peiling eindigde op zo 17 apr 2005 20:45

best leuk
34
76%
zus of zo
11
24%
 
Totaal aantal stemmen: 45

Gebruikersavatar
Nr 11
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: di 24 jun 2003 18:33
Rijdt met: zannata Z29er en niner air9 carbon
Contacteer:

09/04/05 - 10/04/05 Rillaar

Bericht door Nr 11 »

De RillaarseBikers organiseren dit jaar weer hun jaarlijks MTB WEEKEND-HAPPENING met zoals gewoonlijk op zaterdag een nachtrit van 15km of 28km de inschrijvingen beginnen om 19h tot 21h en het vertrek is op de Kortakker 32 te Rillaar
Gevarieerd parcour met reflecterende pijlen een degelijke bevoorrading deze is net iets anders als de meeste bevoorradingen,kleedkamers douches en een afspuitstand. =D>

Op zondag is er dan de dagtocht je kan inschrijven vanaf 8h30 tot 10h30
dit jaar hebben we 3 parcours een van 28km 42km 60km
Zijn er vragen stel ze gerust of ga eens naar onze website www.rillaarsebikers.be
Gebruikersavatar
Nr 11
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: di 24 jun 2003 18:33
Rijdt met: zannata Z29er en niner air9 carbon
Contacteer:

verslagje van verleden jaar van een zoenker

Bericht door Nr 11 »

Naar mijn eigen inschatting ging het er toch meteen aan een redelijk tempo vandoor op de toch af en toe redelijk zware ondergrond, maar dat zal zeker zoveel aan mijn (gebrek aan) training liggen dan aan het tempo zelf vrees ik. In ieder geval voelde ik al wel wat vermoeidheid aan de break. Desondanks toch een beetje rouwig om het feit dat ik verder de kleine toer op moest tsjah... paasverplichtingen waar ik niet onderuit kan. Al bij al kan je het parcours toch ook als behoorlijk hellend en vrij leuk omschrijven.

De organisatie zelf was ook net een kleine paasverassing: uitstekend gewoon! Een gervais ontbijtdrankje bij de start, een zeer goed voorziene break met allerhande lekkers tot paaseieren toe en enkele leuke toemaatjes bij de afpijling. Aan bijna alle hellingen stonden er bordjes met daarop ondermeer de totale afstand en het max. stijgingspercentage. Aan de break stond ook een overzichtsbord met een hoogteprofiel + overzicht van deze hellingen. Wat mij betreft een leuke afwisseling tegenover gewoon pijltjes-pijltjes-pijltjes en niks anders.

Tom
Gebruikersavatar
TEAM SAFETY JOGGER
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 25 aug 2003 22:46
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door TEAM SAFETY JOGGER »

Ik vind het raar als ge in het buitenland een ritje gaat doen, komt er wel veel reactie op uw topic Steffe ...... en nu.
Ik zal u maar steunen en wat reclame maken over deze rondrit, buiten dat er weinig reclame wordt gemaakt is dit een aanrader voor iedereen, puike organisatie, drankposten om u tegen te zeggen.
De nachtrit is veel sfeer en ambiance, en de drankpost "special", er zijn er die gaan rijden alleen al voor die drankpost. Op zondag is er nu ook een 60km, en alle hellingen van de streek krijg je mooi op een rij, goed voor de kuiten. Een aanrader voor iedereen er staat zelfs al een hoogteprofiel op hun site www.rillaarsebikers.be Marketing is niet de sterkste kant van die gasten.
Maar iedereen er op af, het is een van de betere ritten en organisatie's uit de streek.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

Deze topic werd al eerder aangemaakt, sorry maar jullie waren wel te laat en een volgende maal kijken jullie beter uit je doppen of gebruik je de zoekfunctie.
Gebruikersavatar
TEAM SAFETY JOGGER
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 25 aug 2003 22:46
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door TEAM SAFETY JOGGER »

Inderdaad, maar blijkbaar had ne flauwe plezante dat eraf gezwiert. Maar nu staat het er terug op, eens informeren bij de moderator wat de beoelig ervan is.
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

effe een vraagske, moet je bij zo'n nachttocht eigenlijk zelf voor de verlichting zorgen?
Is er misschien een mogelijkheid om die te huren? 't interesseert me wel maar ik vind deftige lampen wel veel kosten. Daarom wil ik het eerst eens een keertje proberen. Voor die paar keren dat er een nachtocht wordt georganiseerd heb ik niet veel zin om zo'n verlichtingsset te kopen.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

Eigenlijk beginnen de nachttochten nog maar in trek te komen. Minsten van nu af aan komt er zeker 1 per maand tot eind september. De sfeer is heerlijk als je zo enkelen kan meedoen. Natuurlijk heb je dat wel een verlichting nodig welke toch iets bied
Gebruikersavatar
Nr 11
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: di 24 jun 2003 18:33
Rijdt met: zannata Z29er en niner air9 carbon
Contacteer:

Bericht door Nr 11 »

voor verlichting zorg je best zelf er zijn er die met een gewoon lampje rijden en tijdig vertrekken of je kan doen zoals wij zelf eens rijden zonder valt best wel mee als je in een groep zit of je volgt gewoon een paar mannen die licht hebben
Gebruikersavatar
Nr 11
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: di 24 jun 2003 18:33
Rijdt met: zannata Z29er en niner air9 carbon
Contacteer:

Bericht door Nr 11 »

beethoven schreef:Deze topic werd al eerder aangemaakt, sorry maar jullie waren wel te laat en een volgende maal kijken jullie beter uit je doppen of gebruik je de zoekfunctie.
Normaal maken wij zelf de RillaarseBikers de topic aan anders worden wij niet gelinkt aan de kalender die op het forum staat, inderdaad je was ons voor maar jou topic ging enkel over de nachtrit en niet voor de dag tocht zelf.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

ha zo, ik verkreeg die inlichtingen reeds eerder via vrienden welke ik ken uit de streek. Dagen nadien zag ik het strooibriefje en toch stelde ik het nogeffen uit. Maar zoals het een waardige biker gebied trok ik toen maar de kar, nu ja voor jullie dus en dat zou zeker niet mijn bedoeling geweest zijn. Hellaas sloeg het alleen op de nachttocht maar ik vernoemde wel dat er een dagtocht aan vast hing. Inmiddels verkreeg ik de info welk ik moest hebben. Ik hoop zeker dat het een sucses wordt en dat zal zeker zijn via de pm welke ik al verkreeg ivm die tocht als ook enkele bikers welke ook reageerden via E-mail aan mijn adres.
Plaats reactie