09/04/05 - 10/04/05 Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

wat vinden jullie van een nachtrit of avondrit

Peiling eindigde op zo 17 apr 2005 20:45

best leuk
34
76%
zus of zo
11
24%
 
Totaal aantal stemmen: 45

Gebruikersavatar
crazy ivan
Mountainbiker
Berichten: 276
Lid geworden op: za 12 jun 2004 16:55

Bericht door crazy ivan »

yep 8)
Gebruikersavatar
GT
Mountainbiker
Berichten: 514
Lid geworden op: wo 12 feb 2003 20:56
Rijdt met: Thompson Grenada Deore XT 9

Bericht door GT »

Alé lap, die 35% helling ... ik heb ze voor 2/3 opgereden, verder ging misschien wel maar ik had wat schrik om met mijn voorwiel van de grond te komen, en zodoende achterover te vallen, hopla de 35% helling naar beneden! Het gewicht naar voor plaatsen was misschien =D> een idee, maar ik weet niet of ik dat heb geprobeerd. Ik ben die helling trouwens ook niet met een goede ingesteldheid opgereden. Toen ik naar de voet reed en mijn hoofd in mijn nek lag om de top te kunnen zien, was ik er quasi 100% zeker van dat dat een onberijdbare helling ging zijn.

Niemand trouwens overkop gegaan bij het oversteken van dat klein riviertje op het einde van die weide, vlak aan de voet van die 35% helling? :drunk:
Joost
Gebruikersavatar
Nr 11
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: di 24 jun 2003 18:33
Rijdt met: zannata Z29er en niner air9 carbon
Contacteer:

Bericht door Nr 11 »

lukke schreef:Aan alle bikers die de 35% opreden: proficiat. Zijn er onder jullie ook ouderen? +40?
yep zelfs al meer een keer en zoiets verleer je niet rap
nr11
Gebruikersavatar
ToM5
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 07 sep 2003 18:48
Rijdt met: Specialized Sworks M5(04) SID XTR04 XmaxSL

Bericht door ToM5 »

flip schreef:
Van Cot schreef:btw, de 35% was er 42 op het steilste stuk, zijn de rillaarse bikers er zelf niet opgeraakt?

Maar goed het is hen vergeven, ik heb er maar ene zien oprijden.
ik heb er ene gezien die op 5 meter van de top is moeten afstappen, gelukkig want ik riep juist hardop dat ik degene die ik daar aan op zag rijden een vat gaf!!!!!!!!!
Allez lap, haddek een bikke frisser gezeten en niet te lang stilgestaan door dieje platte band dan had het zeker gelukt en dan had ik er nadien ook nog een lap op kunnen geven, maar helaas was mijn vat leeg en was het op het laatste alleen nog maar wa lucht :-?
Gebruikersavatar
TEAM SAFETY JOGGER
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 25 aug 2003 22:46
Rijdt met: Specialized Epic

Bericht door TEAM SAFETY JOGGER »

De foto's van de toertocht staan online, surfen naar www.rillaarsebikers.be
Plaats reactie