Zaterdag 11 en zondag 12 april rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: Zaterdag 11 en zondag 12 april rillaar

Bericht door koppigaard »

Kan iemand mij vertellen hoe ik er zo'n smiley kan tussen gewrongen krijgen?
Bos.sie
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: za 17 jan 2009 19:09
Rijdt met: Olympia csl-x-two

Re: Zaterdag 11 en zondag 12 april rillaar

Bericht door Bos.sie »

Verdoemme, ik was al beschaamd dat ik 3 stukken op had. Ik had ze op dat moment echt nodig. Vanaf dan ging het beter en de 86 toch kunnen bollen. Super tocht DIKKE PROFICIAT. =D>
Rubber Duck
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: do 24 nov 2005 23:11
Rijdt met: EDNINE
Contacteer:

Re: Zaterdag 11 en zondag 12 april rillaar

Bericht door Rubber Duck »

Bos.sie schreef:Verdoemme, ik was al beschaamd dat ik 3 stukken op had. Ik had ze op dat moment echt nodig. Vanaf dan ging het beter en de 86 toch kunnen bollen. Super tocht DIKKE PROFICIAT. =D>
Daarom dat je te laat was op bv 3 voor de pannekoeken :-)
Blij dat we de meeste verwachtingen blijkbaar hebben kunnen in lossen. Geeft een extra motivatie om volgend jaar nog een beetje beter proberen beter te doen. Thanks!
Gebruikersavatar
eric66
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: zo 23 aug 2009 19:57
Rijdt met: FOCUS RAVEN MAX PRO 27,5"

Re: Zaterdag 11 en zondag 12 april rillaar

Bericht door eric66 »

Je zal het mij niet snel horen zeggen, maar deze was zwaar. Ondanks het supermooi weer was de ondergrond nog op vele plaatsen enorm vochtig (en kleverig) en veel heuvels, Ze hebben er alles uitgehaald die Rillaarse Bikers. Was een prima organisatie, niks negatiefs op aan te merken

Maar volgens mij zat na 62 km op BV3 de pap van de rijsttaart in mijn kuiten. De laatste 6km was bijna sterven vooral omdat ik vroeg of we die berg nog op moesten. De mannen van BV3 zeiden ja maar geen probleem...What goes up must come down. Maar surprise: we reden rond de berg, maar toen kwam het venijn, toch nog naar boven.

En dan die gemene laatste splitsing; alle afstanden naar rechts; de 68 naar links (voor een extra 500m). Rillaarse Bikers - plaaggeesten :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
go2go2
Mountainbiker
Berichten: 350
Lid geworden op: za 11 nov 2006 11:18
Rijdt met: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Re: Zaterdag 11 en zondag 12 april rillaar

Bericht door go2go2 »

Wat mij betreft vooral enorm veel respect voor de moeite om elk jaar toch weer aanpassingen aan te brengen aan het parcour. Afstanden en bevoorradingen moeten kloppen, de tocht moet opnieuw in kaart gebracht worden,... Hier steekt duidelijk werk in. De organisatie was, zoals alle vorige jaren, weer uitmuntend op alle vlakken.

Wat opbouwende opmerkingen :
-Had de indruk dat de mooie stukken vorig jaar iets beter gespreid waren. Het einde miste de kruiding die er vb. vorig jaar nog wel was met het bosje dat nu in het begin stak. Maar voor alle duidelijkheid het was nog altijd schitterend he.
-Ik snap volledig de keuze om kortere afstanden niet over de technische stukken te sturen om filevorming te vermijden. Door zelf de lange afstand te rijden heb ik hier zeker niet te klagen. In de club zitten echter heel wat mensen die, om diverse redenen (tijd, leeftijd,...) kiezen voor de kortere afstanden maar technisch wel wat aankunnen. Voor hun was de tocht iets minder. Zij werden langs de leuke stukken geleid ipv erover. Ik geef het maar mee.
Willemc
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 27 aug 2010 16:10
Rijdt met: C'dale Rush & C'dale Scalpel 29"

Re: Zaterdag 11 en zondag 12 april rillaar

Bericht door Willemc »

@ Koppigaard : je ziet rechts van jou de lijst met smilies en ja ...je klikt gewoon op ééntje :-D hé, en dan zou die moeten verschijnen zeker? Bij "opties" (onderaan het reactie box) moet "smilies uitschakelen" wel AFgevinkt staan.
Probeer eens!
Gebruikersavatar
dennisVO
Mountainbiker
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 14 feb 2014 23:30
Rijdt met: Canyon Spectral CF 8.0 2017

Re: Zaterdag 11 en zondag 12 april rillaar

Bericht door dennisVO »

go2go2 schreef: -Ik snap volledig de keuze om kortere afstanden niet over de technische stukken te sturen om filevorming te vermijden. Door zelf de lange afstand te rijden heb ik hier zeker niet te klagen. In de club zitten echter heel wat mensen die, om diverse redenen (tijd, leeftijd,...) kiezen voor de kortere afstanden maar technisch wel wat aankunnen. Voor hun was de tocht iets minder. Zij werden langs de leuke stukken geleid ipv erover. Ik geef het maar mee.
ik heb de 35 gedaan, en inderdaad, je passeert dan mooie stukken die enkel in de langere afstanden zit, en dan pikt het wel.
maarja, ze erbij in steken kan ook niet want dan spreken we weer niet meer over 35.

evt kan je wel aanduiden "extra singletrack/technische lus xx km", zodat je evt kan kiezen om die er toch bij te nemen.
bij de TT in lichtaart is er bv een optionele lus van 5km, staat mooi aangeduid en dan kan je kiezen of je het nog aankan of er zin in hebt.

maar bovenstaande doet geen afbreuk aan de organisatie, die was duidelijk meer dan top.
wat een massa werk moet dat geweest zijn zeg.
top!
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Re: Zaterdag 11 en zondag 12 april rillaar

Bericht door Geoffe »

Wil iemand de gpx'en van de lange afstanden (68 of 85km) eens op routeyou of gpsies zetten aub (heb geen garmin gps, dus geen garmin connect account #-o )
Ik was met verlof vorige week, ben van de streek en zou de deze wel eens willen rijden gezien de TT van de Rillaarse bikers altijd de moeite is (de privestukken doe ik dan natuurlijk niet [-o< ).
Gebruikersavatar
kdi
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: zo 02 okt 2005 12:18
Rijdt met: Scott Spark

Re: Zaterdag 11 en zondag 12 april rillaar

Bericht door kdi »

Frankyspec schreef:Zeer mooie rit met alles erop en aan.dikke proficiat aan de organisatie 8)
Jammer genoeg mijn Adidas bril verloren of laten liggen ](*,)
Mocht iemand deze gevonden hebben :drunk: is een wit exemplaar met lichtbruine glazen,type evil eye.

Frank
Helaas, we hebben enkele brillen gevonden, maar geen Adidas exemplaar.

******************
* verloren voorwerpen *
******************

Voor de anderen, we hebben nog in aanbieding:
- 3 brillen
- 2 paar schoenen
- een paar (dikke) handschoenen
- een (winter) buff

Een PB berichtje met de exacte omschrijving van wat je juist kwijt bent en het komt wel in orde.
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: Zaterdag 11 en zondag 12 april rillaar

Bericht door koppigaard »

Willemc schreef:@ Koppigaard : je ziet rechts van jou de lijst met smilies en ja ...je klikt gewoon op ééntje :-D hé, en dan zou die moeten verschijnen zeker? Bij "opties" (onderaan het reactie box) moet "smilies uitschakelen" wel AFgevinkt staan.
Probeer eens!
:oops:
Plaats reactie