22/3/15 kwb Izegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Sloebertje
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 21:12

Re: 22/3/15 kwb Izegem

Bericht door Sloebertje »

verry slowwww schreef:splitsing was niet duidelijk, 3 blaadjes met uitleg aan de paaltjes in ingelmunster ,die waren opgehangen gelijk met de vaart,dus als je er naar toe reed :^o ,nie te zien, ook de 50 gedaan , en had nog over ,fijne rit ,leuke bosjes in en uit =D> ,op naar de volgende :wink:
inderdaad die splitsing was niet duidelijk, indien je links afsloeg kon je die blaadjes met uitleg van 20, 35 km al dan niet technisch niet zien. Gelukkig was ik wakker en heb ik aanzienlijk vertraagd om dan toch maar de vaart te blijven volgen. Bij gebrek aan beter toch een leuke rit gehad.
Gebruikersavatar
bullsmbker
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 17 okt 2010 18:31
Rijdt met: copperhead 3

Re: 22/3/15 kwb Izegem

Bericht door bullsmbker »

deze morgen gestart voor de 50 km maar door enkele keren te misrijden aangekomen met 56 km op de teller. inderdaat op sommige plaatsen kon de uitpijling wat beter maar soms moet ik wat beter kijken. en met een gm van 23.23 kwam ik niet mis content aan op de aprez -bike waar ik wachte op de collega's met een blond lefke die opdaagden :evil: buiten het saaie stuk langs het kanaal vond ik het wel een leuke tocht. bij leven en welzijn tot de volgende
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 22/3/15 kwb Izegem

Bericht door filiep72 »

spiermassa schreef:enig minpunt ......kheb geen enkel splitsing tegengekomen....zodoende de volle pot gereden.en ik zie dat er hier nog hiermee problemen hadden.Voor de rest alles ok.

Amai, ge vliegt er nogal in. Al direct voor de 50 km. Chapeau =D> =D> =D>
Hieraan zie je : waar een wil is , ........ . En euhm,... Niet te zot é, ge moet zien dak nog mee kan als ik eens een vrij weekend heb. :wink:
Plaats reactie