01/03/2015 Bonheiden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

01/03/2015 Bonheiden

Bericht door koppigaard »

Ik merk dat de aankondiging voor de TT in Bonheiden op zondag 1 maart is verdwenen uit het overzicht. Is die dan geschrapt, geannuleerd?
Ivo L
Mountainbiker
Berichten: 456
Lid geworden op: vr 16 jan 2004 17:05
Rijdt met: Canyon Exceed

Re: 01/03/2015 Bonheiden

Bericht door Ivo L »

Nee hoor, heb daarstraks SMS gestuurd naar organisatie en zou gewoon doorgaan.

(Tot in 't Spek )
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 01/03/2015 Bonheiden

Bericht door koppigaard »

Ze mogen zich wel een keer van hun meest aanwezige kant laten zien. Op deze manier lopen ze heel wat kandidaat bikers mis, vrees ik.
Gebruikersavatar
peter-bastanie
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: do 03 jul 2008 17:27
Rijdt met: minerva starlight + granville puls 4.0

Re: 01/03/2015 Bonheiden

Bericht door peter-bastanie »

nog eens een tochtje doen is veeeel te lang geleden ,is in mijne achterhof dus hier beginnen we de opbouw van het nieuwe jaar :oops:
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 01/03/2015 Bonheiden

Bericht door DDT-STAS »

T'is inderdaad ni te begrijpen dat een organisatie geen gebruik maakt van dit forum :-k
Ik herinner mij van vorig jaar dat dit een behoorlijke TT was.
Alleen hoop ik dat de organisatie de beoordelingen en commentaren heeft gelezen (mtb-you) van de tocht van vorig jaar en hiermee rekening zal houden.. :roll: :roll:
Anders zal menig biker wa meer kms op de teller hebben dan aangegeven :-"
Wij staan zondag zekers a d start :-D
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 01/03/2015 Bonheiden

Bericht door koppigaard »

DDT-STAS schreef:T'is inderdaad ni te begrijpen dat een organisatie geen gebruik maakt van dit forum :-k :-D
We hebben de pollepel vol geschept en hen voorgehouden. Slikken moeten ze wel zelf. Over de streek moeten ze mij niks meer vertellen maar een item op het forum openen is toch wel een beetje een warme welkom aan de bikers die van plan zijn af te komen.
WTC De Wandelaars
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 02 nov 2013 19:00

Re: 01/03/2015 Bonheiden

Bericht door WTC De Wandelaars »

Ik zou graag even willen meedelen dat deze tocht niet door ons, WTC De wandelaars wordt georganiseerd, want dat blijkt bij velen toch wel een misverstand. Onze toertocht wordt georganiseerd met halloween en op 1 november. Vorig jaar, en ik vrees ook dit jaar, worden wel grote delen van ons parcours overgenomen. Maar dat zien we morgen wel als we de tocht gaan rijden.
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 01/03/2015 Bonheiden

Bericht door koppigaard »

WTC De Wandelaars schreef:Ik zou graag even willen meedelen dat deze tocht niet door ons, WTC De wandelaars wordt georganiseerd, want dat blijkt bij velen toch wel een misverstand. Onze toertocht wordt georganiseerd met halloween en op 1 november. Vorig jaar, en ik vrees ook dit jaar, worden wel grote delen van ons parcours overgenomen. Maar dat zien we morgen wel als we de tocht gaan rijden.
Je hoeft er niet voor te vrezen dat Hand in Hand stukken van De Wandelaars zullen overnemen. Je moet daar gelukkig om zijn want anders zou deze editie gewoon de Bloso-tocht van Bonheiden geworden zijn met een snuifje Haacht er bij.
kristoffervansaet
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 03 sep 2012 12:06
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp Carbon 2013

Re: 01/03/2015 Bonheiden

Bericht door kristoffervansaet »

Voor mij de mooiste toch die er ooit al in Bonheiden geweest is.
Alleen spijtig dat maar 47 ipv 57 was.
Gebruikersavatar
JuMa
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: za 07 aug 2010 21:27
Rijdt met: Scott Spark RC 900 Team / Sensa Fiori TNT Pro

Re: 01/03/2015 Bonheiden

Bericht door JuMa »

Idd, ik had er ook maar 47.
Maar eigenlijk was ik content dat ik er was, mijne rug had het gehad met diene wind, pfff!!! :evil:

Ik vond wel dat ze:
- Een paar pijlen mochten zetten naar't vertrek, ik heb in Bonheiden mijne gps voor den dag moeten halen om het vertrek te vinden! :(
- In die bosjes waar er amper sporen waren, enkele linten mochten hangen zodat ge het parcours ziet (waren wel toffe stukjes, daar ni van).
- Water mochten voorzien op de bevoorrading, ze hadden nl alleen maar sportdrank en in mijn drinkbus heb ik liever gewoon water.
- Aan't vertrek de correcte afstand mogen vermelden (of ben ik, zoals de meesten, ergens mis gereden?)

Het parcours zelf vond ik voor die omgeving, ni slecht! =D>
Plaats reactie