Zondag 18/01/2015 Toertocht Hasselt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
nero
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: do 13 jul 2006 22:03
Rijdt met: Een Niner Air 9 Rdo carbon

Re: Zondag 18/01/2015 Toertocht Hasselt

Bericht door nero »

Ik heb ook de tocht grotendeels gereden maar heb mijne fiets toch serieus mogen afspuiten. Het stukje langs het spoor en daarna langs dat beekje zal toch tot modderbrij herschapen worden. Er ligt daar langs dat beekje na de overweg ook een gevaarlijke diepe plas. Maar voor het overige moet ik zeggen dat het weer leuk wordt. Wel regelmatig tussen Kiewit en Zonhoven verbindingsstukken asfalt. Ik ga hem zowiezo morgen rijde
xjr-monster
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: do 21 mar 2013 20:48
Rijdt met: Corratec revolution world cup 27,5", torpado ribot 29"

Re: Zondag 18/01/2015 Toertocht Hasselt

Bericht door xjr-monster »

timtim78 schreef:
kazzz schreef:
Wat denk je zelf?


Wauw kei informatief.


De afgezaagde vraag elke week opnieuw ook..
want:

viktory schreef:
Over de staat van het parcours valt altijd te discussiëren. Wat voor de ene vettig is, is voor een ander goed te doen. Laten we het erop houden dat over heel het parcours er stukken zijn die er perfect bij liggen en uiteraard zijn er hier en daar stukken heel vettig. Maar hoe dan ook, het is en blijft een mountainbiketocht! We hebben getracht er voor ieder wat wils in te steken :-)


zou telkens moeten opnieuw gepost worden als het geregend heeft..

djeezes..

Sorry, maar het was niet de bedoeling sommige prikkelbare mensen lastig te maken.
Wou gewoon weten of het parcour redelijk berijdbaar is.
Er is nog altijd een verschil tussen een mountainbiketocht en 40 km modderploeteren, wat ik zelf meermaals meegemaakt heb! Heb daar gewoon morgen geen zin in daar ik uit een zware griep kom.

Maar ja, de mensen zijn niet altijd even vriendelijk.
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Re: Zondag 18/01/2015 Toertocht Hasselt

Bericht door Bulls69 »

viktory schreef:Over de staat van het parcours valt altijd te discussiëren. Wat voor de ene vettig is, is voor een ander goed te doen. Laten we het erop houden dat over heel het parcours er stukken zijn die er perfect bij liggen en uiteraard zijn er hier en daar stukken heel vettig. Maar hoe dan ook, het is en blijft een mountainbiketocht! We hebben getracht er voor ieder wat wils in te steken :-)
Dat is ten minste eens eerlijk zijn en niet rond de pot gedraaid. Lees de laatste maand telkens dat het parcour er niet vettig bij ligt met hier en daar een plas die te ontwijken is, ben dan toch elke keer op een andere TT beland want kreeg telkens een vettig tot zeer modderig parcour wat men met de regen de laatste weken niet anders moet verwachten.
Soit, ik ben morgen ook present (o)
Gebruikersavatar
Tim FCB
Mountainbiker
Berichten: 393
Lid geworden op: za 12 jan 2008 14:16
Rijdt met: scott scale 640 (mtbclub Xtreme Bikers Zele)
Contacteer:

Re: Zondag 18/01/2015 Toertocht Hasselt

Bericht door Tim FCB »

Hier is het momenteel goe aan t regenen ☔
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: Zondag 18/01/2015 Toertocht Hasselt

Bericht door frits motaar »

hier in Lummen (20km van Hasselt) ook.
junior72
Mountainbiker
Berichten: 1178
Lid geworden op: zo 18 jan 2004 14:44
Rijdt met: Scott Spark 710 2016 - Scott Scale 730 2014

Re: Zondag 18/01/2015 Toertocht Hasselt

Bericht door junior72 »

Jammer voor de organisatie maar ik pas vandaag door dit kl*teweer :-(
Flappy1983
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: do 01 mei 2008 12:08
Rijdt met: Kona Honzo CR (2020) & Kona HeiHei Trail Deluxe (2016)

Re: Zondag 18/01/2015 Toertocht Hasselt

Bericht door Flappy1983 »

Ik ben van Hasselt. Hier is geen spatje. Men verwacht om 8 uur een beetje, daarna is het wachten tot 11 uur. Ik zou gaan!!!!
Gebruikersavatar
nero
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: do 13 jul 2006 22:03
Rijdt met: Een Niner Air 9 Rdo carbon

Re: Zondag 18/01/2015 Toertocht Hasselt

Bericht door nero »

Goedemorgen, ik woon op 100 m van de Teut waar het parcours langskomt. Ben juist terug van de bakker en hier regent het NIET!!! Trouwens de Teut kan regen aan!!! Komen wie gepland heeft om te komen!!!!!!! ( en ik zit nie in de organisatie, ben niet volk aan het ronselen)
Gebruikersavatar
Tim FCB
Mountainbiker
Berichten: 393
Lid geworden op: za 12 jan 2008 14:16
Rijdt met: scott scale 640 (mtbclub Xtreme Bikers Zele)
Contacteer:

Re: Zondag 18/01/2015 Toertocht Hasselt

Bericht door Tim FCB »

Wij hebben besloten om NIET af te komen,sorry aan de organisatie.
Maar hoe het hier aan het regenen was zagen we het niet zitten om 1u.15 in de auto te zitten
+ dat ze ook sneeuw en smeltende sneeuw afgaven, en we wouden geen onnodige risico's nemen
hopelijk zijn er toch nog vele bikers van uit de regio gegaan
grtjs en tot de volgende
Tim FCB
Flappy1983
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: do 01 mei 2008 12:08
Rijdt met: Kona Honzo CR (2020) & Kona HeiHei Trail Deluxe (2016)

Re: Zondag 18/01/2015 Toertocht Hasselt

Bericht door Flappy1983 »

Net terug van een deugddoende tocht. Af en toe wat modder, beetje aanschuiven op het einde bij nieuwe singletrack, maar wat een weer. Geen spatje gehad onderweg. :-D
Plaats reactie