ZO 25 januari '15 Huldenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
CRAPS
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: za 10 jan 2009 22:33
Rijdt met: ORBEA

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door CRAPS »

Van de organisatie : afgeklokt op 1200 deelnemers. Minder dan de vorige jaren maar het weer zal er veel mee te maken hebben.
Aan iedereen dank om toch te komen en WIJ hopen dat jullie ervan hebben genoten ! Volgend jaar zijn we weer van de partij !

En we zijn geen blaffende honden, we zijn allemaal vrijwilligers die kosteloos, weken, maanden aan een stuk, aan een evenement werken waarvan de meesten niet kunnen veronderstellen hoeveel werk hieraan vooraf gaat ! MAAR we doen het met plezier omdat we een liefde hebben voor de fiets en als er geen vrijwilligers zijn dan zal er ook geen tourtocht zijn. Klinkt misschien allemaal cliché maar zo is het het.
Zijn er blaffende honden, kan best zijn, ik was er niet bij. Was het doorsturen terecht, ik weet het niet, met ne goeie babbel was het allicht opgelost geweest ? Wat ik wel weet is dat een simpel mailtje op voorhand wonderen kan verrichten, je eerst inschrijft voor de wasbeurt ook (zeker als je al ervaren had dat er controle was). Maw, voor een vrijwilliger is het een dilemma , doorlaten of toch bedienen. Niet simpel en de ene zal het al wat communicerender doen dan een andere.
Al eens nagedacht hoeveel het kost om die nrs te laten maken ? Waarom doen we dit allemaal als we gewoon iedereen bedienen, ook die zonder nr ? Hoe moeten we dat aanpakken, allemaal privileges ?
Geef een tip, we horen het graag !
Belangrijk, als je geen nr hebt, dan ben je ook niet ingeschreven dus ook niet verzekerd of je moet een jaarvergunning hebben. Maar als we dat ook allemaal onderweg moeten gaan controleren dan kunnen we beter iedereen zonder inschrijvingen laten vertrekken.

Aan allen, merci om te komen en hopelijk tot volgend jaar !

@ Pellenberg en Heverlee, VEEL succes gewenst, ik zal er zijn vanaf de start, zo heb ik wat meer km's :-D
Spark27
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: do 25 mei 2006 23:59
Rijdt met: Canyon, Salsa

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door Spark27 »

Proficiat aan de organisatie, mooie hellingen, mooie afwisselende tocht =D> =D> =D>
In het begin stukken glad en op het einde meer modder, maar plezant voor den tijd van het jaar.
Het was uiteindelijk toch zwaar na een stevige trainingsweek. :-" O:)
DiTale
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 14 dec 2014 08:53

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door DiTale »

Is er ergens een gpx track beschikbaar van de route?
Ik had gisteren men gps vergeten, maar wil deze tocht nog eens doen binnenkort.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door phille »

ivovlo schreef:Want ook in Pellenberg en Oud Heverlee is de kans groot dat we halverwege aansluiten.
Aan Pellenberg en Oud heverlee: hoe kunnen we dat vermijden?
heb een PM gestuurd wat ze best doen
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door phille »

CRAPS schreef:@ Pellenberg en Heverlee, VEEL succes gewenst, ik zal er zijn vanaf de start, zo heb ik wat meer km's :-D
merci !

Ik kreeg aan de fietsparking nummer "69" de wat oudere man zei me dat hij jaloers was, ik vroeg of hij niet te oud om nog daarmee te beginnen... toen keek hij me aan en zei : "ge zou verschieten menneke"
Gebruikersavatar
Vissie2
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: vr 02 okt 2009 13:19
Rijdt met: Bossen boven Antwerpen

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door Vissie2 »

jo63 schreef:Dank voor de organisatie en de biker die 1euro bijpaste :-)
Met plezier!

Ik heb me op de 65 ook wel geamuseerd, maar zoals door velen al aangehaald, toch opletten in het begin met die ijsplekken. Een aardig aantal gingen toch tegen de korst :-D , den ene al sneller dan den andere. Na 45 km mijn hendel van de achterrem kapotgetrokken en daardoor toch ook even in de sneeuw gaan liggen, zonder erg welliswaar. De volgende afdalingen zonder achterrem toch maar traag genomen, de klimmetjes daarentegen eerder doorgesjeesd. Benen toch lekker dik bij de aankomst. Al bij al een leuke toer met vanalles wat je maar wil: sneeuw, ijs, modder goedlopende stukken, kasseien etc!
Over de bevoorradingen kan ik niets zeggen, ik breng mijn eigen spul mee en knal gewoon verder 8) .
Gebruikersavatar
Vissie2
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: vr 02 okt 2009 13:19
Rijdt met: Bossen boven Antwerpen

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door Vissie2 »

DiTale schreef:Is er ergens een gpx track beschikbaar van de route?
Ik had gisteren men gps vergeten, maar wil deze tocht nog eens doen binnenkort.
Als je premium bent op strava kan je hem afhalen...
bikegirl13
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 14:05
Rijdt met: Open

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door bikegirl13 »

Kan het zijn dat op het einde de TT werd ingekort ?
Iets na de laatste bevoorrading waren plots de pijlen weg en reden we opnieuw Huldenberg binnen langs de startklim ?
Jammer want we hadden nog 1 klimmetje te goed. 8-[
We waren niet echt vroeg vertrokken (owv het weer, liever modder dan ijs), maar waren zeker niet de laatsten.
Verder naar jaarlijkse gewoonte een leuke tocht, waarvoor dank!
bastake
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 10 aug 2009 10:37
Rijdt met: Kona

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door bastake »

CRAPS schreef:Van de organisatie
Bedankt voor de knappe organisatie! Ik heb er van genoten om de 65km te rijden, perfecte afwijzering, bevoorrading en afspuitstand :-) En ook een fantastisch parcours!!!
rx-ke
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: za 28 apr 2012 23:51
Rijdt met: SCOTT SCALE 20

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door rx-ke »

Vroeg vertrokken en dus was het een evenwichtsoefening bergaf waar ik niet van hou.
Wat een prachtstreek en een prima organisatie.
mijn voorderraileur weigerde het kleinste blad en dat vond ik toch een handicap :(
Nieuwe ketting en tandwielen en slecht afgesteld [-X
zeker tot volgend jaar.
Plaats reactie