ZO 25 januari '15 Huldenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
CRAPS
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: za 10 jan 2009 22:33
Rijdt met: ORBEA

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door CRAPS »

Organisatie Ivm het inschrijven aan de bevoorradingen kan ik het volgende zeggen : het is geen lachertje voldoende vrijwilligers te vinden die hun zondag willen opgeven voor iemand anders zijn sport. Als we dan ook nog mensen moeten voorzien om aan de bevoorrading een kassa te voorzien (meestal hebben ze dan nog geen gepast geld bij) laat staan dat we een scanner moeten voorzien (zelf aan te kopen door de club evenals de computers) om vergunninghouders niet tegen de borst te stoten dan besef je dat inschrijven aan de bevoorrading simpelweg niet mogelijk is.
Inpikken mag van mij perfect,vertrek op tijd, laat de bevoorrading links liggen, passeer aan de start, schrijf je in en op een bepaald moment kom je weer aan die bevoorrading terug en kan je de nodige suikers opdoen om naar huis te rijden. Simpele oplossing en zo breng je die goede zielen aan de bevoorrading niet in een moeilijk parket want die mensen doen gewoon een uiterste best JULLIE een toffe sportvoormiddag te bezorgen. Maw, ik begrijp het probleem niet, je gewoon even in de plaats stellen van de hardwerkende organisatoren en vrijwilligers en we spreken niet over een probleem of blaffende honden ...
Plaats reactie