ZO 25 januari '15 Huldenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door spaghetti_2 »

Kan er ingepikt worden in Neerijse?
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door koppigaard »

claesniels schreef:Zo 22/03 is nog wel ff he! Deze 3 zijn 3 zondagen achter elkaar ;-).
Misschien moeten we het voortaan hebben over de Vl. Brabantse Tripple en Double. Op die manier lokken we alle dartspelers naar het veld.
Gebruikersavatar
Misty
Mountainbiker
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 26 mei 2002 02:00
Rijdt met: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012
Contacteer:

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door Misty »

Bewaakte fiets plaats ?
CRAPS
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: za 10 jan 2009 22:33
Rijdt met: ORBEA

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door CRAPS »

Vandaag heel de dag het parcours afgepijld. Het parcours lag er perfect bij ! Hopelijk regent het deze nacht niet te veel … en kunnen we gaan voor een topeditie :-D

NB : er is een bewaakte fietsstalling aan de start ! Laatst gehoord van de laatste trend dat de diefstallen zich verschuiven naar de bevoorradingen. Ze komen aan met een oude fiets en vertrekken zonder verpinken met een nieuwe fiets van een nietsvermoedende deelnemer die staat aan te schuiven bij de bevoorrading.
Opletten is de boodschap en ik kan het weten want onlangs is mijn crossfiets gestolen.(en die van mijn zoon).

Morgen rijden we het parcours nog eens af en zal dan laatste verslag op forum zetten.

Geniet van het weekend en laat zondag onze tocht voor jullie een leuke afsluiter zijn !

Tot zondag.
jerre1984
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 13 okt 2014 19:15

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door jerre1984 »

de buren van twc hoekske maleizen zijn ook aanwezig.

tot zondag
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

CRAPS schreef: Laatst gehoord van de laatste trend dat de diefstallen zich verschuiven naar de bevoorradingen. Ze komen aan met een oude fiets en vertrekken zonder verpinken met een nieuwe fiets van een nietsvermoedende deelnemer die staat aan te schuiven bij de bevoorrading
Ik denk er aan om een hakbijl te integreren op mijn fiets en die is niet bedoeld om tijdens de ravito een boom om te hakken.

Maar, alle gekheid op een stokkie, bij mij in het altijd enerverende Breda zijn er wel rijpplekken op van die verbindingsstukjes hoe is dat bij jullie daar.
rx-ke
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: za 28 apr 2012 23:51
Rijdt met: SCOTT SCALE 20

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door rx-ke »

CRAPS schreef:Vandaag heel de dag het parcours afgepijld. Het parcours lag er perfect bij ! Hopelijk regent het deze nacht niet te veel … en kunnen we gaan voor een topeditie :-D

NB : er is een bewaakte fietsstalling aan de start ! Laatst gehoord van de laatste trend dat de diefstallen zich verschuiven naar de bevoorradingen. Ze komen aan met een oude fiets en vertrekken zonder verpinken met een nieuwe fiets van een nietsvermoedende deelnemer die staat aan te schuiven bij de bevoorrading.
Opletten is de boodschap en ik kan het weten want onlangs is mijn crossfiets gestolen.(en die van mijn zoon).

Morgen rijden we het parcours nog eens af en zal dan laatste verslag op forum zetten.

Geniet van het weekend en laat zondag onze tocht voor jullie een leuke afsluiter zijn !

Tot zondag.
Heb me onlangs een simpel kabelslotje aangeschaft dat ik gebruik als ik ga inschrijven,moet ik dat nu ook gebruiken tijdens de bevoorrading? 8-[
anho
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 18:33
Rijdt met: Merida Big nine 3000d Carbon, Giant Anthem

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door anho »

Een keertje een goed voorbeeld stellen als we zo'n dief te pakken krijgen bij een ravito.... Houd je fiets goed in de gaten als je voor een koek en sportdrank gaat.
Bunga
Mountainbiker
Berichten: 264
Lid geworden op: zo 01 jan 2012 23:56
Rijdt met: Lapierre X-Control 210

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door Bunga »

Ben net een stuk langs het rodebos gaan wandelen. Als dat tegen morgen gesmolten is die sneeuw dan gaat ge in geen geval proper terug komen ;). Het kan toch redelijk zwaar worden dus goed inschatten in begin om toe te komen.
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: ZO 25 januari '15 Huldenberg

Bericht door DDT-STAS »

ook aanwezig, we hebben wéér véél goesting :-D
Plaats reactie