11/01/2015 Tessenderlo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
parinho
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: do 08 sep 2011 17:15

Re: 11/01/2015 Tessenderlo

Bericht door parinho »

Slijk en een paar klimmetjes , ik heb net sloffen met grote toppen gestoken , da wordt dikke fun
Stella52
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 24 feb 2013 17:37

Re: 11/01/2015 Tessenderlo

Bericht door Stella52 »

Zijn de routes te downloaden? Tis altijd leuker om met gps te rijden :)
sjaekie 1
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 10 jan 2014 12:25

Re: 11/01/2015 Tessenderlo

Bericht door sjaekie 1 »

Stella52 schreef:Zijn de routes te downloaden? Tis altijd leuker om met gps te rijden :)
Helaas niet. Kunnen we misschien volgend jaar eens voor zorgen. Merci voor de tip!
Speedy Pinegel
Mountainbiker
Berichten: 418
Lid geworden op: di 03 mei 2011 09:29
Rijdt met: Specialized Tarmac en Grand canyon 29

Re: 11/01/2015 Tessenderlo

Bericht door Speedy Pinegel »

Zolang het niet ploeteren van het begin tot het einde is, zoals in Lummen eind december, dan kom ik ook af.
Gebruikersavatar
Tim FCB
Mountainbiker
Berichten: 393
Lid geworden op: za 12 jan 2008 14:16
Rijdt met: scott scale 640 (mtbclub Xtreme Bikers Zele)
Contacteer:

Re: 11/01/2015 Tessenderlo

Bericht door Tim FCB »

Wij komen ook af!
Met 3 man vanuit Zele (OVL)
Hopelijk blijft het droog
Om 7u.morgenvroeg vertrekken we.
Tot dan
Grtjs TimFCB
sjaekie 1
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 10 jan 2014 12:25

Re: 11/01/2015 Tessenderlo

Bericht door sjaekie 1 »

Tim FCB schreef:Wij komen ook af!
Met 3 man vanuit Zele (OVL)
Hopelijk blijft het droog
Om 7u.morgenvroeg vertrekken we.
Tot dan
Grtjs TimFCB
Knap. Tot morgen.
beverke67
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 01 jun 2014 16:44

Re: 11/01/2015 Tessenderlo

Bericht door beverke67 »

Modder modder modder... zelfs een hagelbui.... Maar toch geamuseerd, mooie tocht. 1 opmerking: graag de juiste afstanden doorgeven. Op km 19, 5 van de 20 stond het plakkaat "nog 5km", bij binnenkomst stonden er 27 op mijn gsps :(. Ik vind het niet erg om er wat meer te doen, maar is wel leuker om het op voorhand te weten ;)
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Re: 11/01/2015 Tessenderlo

Bericht door Biestie1 »

Aan de organisatoren (niet enkel van deze rit, maar van alle winterritten) ; wees aub. eerlijk over de staat van een parkoers ipv. die wekelijkse zever van "het valt best mee, het is redelijk goed, enkele plassen waar je rond kan ... en blablabla". Als het slecht is, heb dan de moed en toon respect voor de deelnemers door dat eerlijk te zeggen. Dat gaat betere publiciteit opleveren dan het rondbazuinen van een hoop leugens. Voila, dat moest effe van mijn hart.

Voor de rest, ik vond het een leuke tocht, 50% was goed berijdbaar, 50% was baggeren. Eerste stuk vd Rodenberg was beetje absurd, daar is het zelfs in de zomer modderig, waarom dan toch langs daar rijden ? Het 5km-bord stond inderdaad op meer dan 7km, maar de 40 waren er perfect 40.
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 11/01/2015 Tessenderlo

Bericht door frits motaar »

knappe tocht,ik deed de 40km van thuis uit (62km dus) en was soms aangenaam verrast.
er is moeite gedaan om de meeste vettigheid te omzeilen,zeker op de Rodenberg.
ben soms zelfs stukken tegen gekomen (in eigen streek) die ik niet kende.
alle hellingen waren perfect te doen.
en de enkele 'baggerstroken',tja wat wil je met die regen van de laatste weken.....
je ook nog altijd in je bed blijven liggen als je dit niet wil hé.... #-o
knap gedaan gasten! =D>
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 11/01/2015 Tessenderlo

Bericht door frits motaar »

Biestie1 schreef:Aan de organisatoren (niet enkel van deze rit, maar van alle winterritten) ; wees aub. eerlijk over de staat van een parkoers ipv. die wekelijkse zever van "het valt best mee, het is redelijk goed, enkele plassen waar je rond kan ... en blablabla". Als het slecht is, heb dan de moed en toon respect voor de deelnemers door dat eerlijk te zeggen. Dat gaat betere publiciteit opleveren dan het rondbazuinen van een hoop leugens. Voila, dat moest effe van mijn hart.
Dat zal niemand doen vrees ik,geen enkele club zal zeggen dat het parcours (te) slecht is.
Ik weet niet hoe lang jij al biked,maar als je dit reeds enkele jaren doet,ken je de parcours zo ongeveer en weet je waar het "vettig" is bij deze weersomstandigheden.
Ik bike reeds 27j en dan weet je natuurlijk waar en wanneer het "vettig" is hé.
Plaats reactie