zo 04/01 beverlo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Re: zo 04/01 beverlo

Bericht door Geoffe »

Vanjb schreef:Er is ook niemand die zegt dat je na heeeel veeeel regen moet gaan mtbn maar om dan altijd achteraf hier te klagen , ben blij dat er nog tt georganiseerd worden.
mij zal je nooit horen klagen zelf nie over de minst goedde tt .voor mij is da ze hebben de moeite gedaan en geprobeert , en ik kan volgende keer nog kiezen of er nog naartoe ga.
opbouwende kritiek is nie klagen he.
+1 en wat is het zicht op den terril toch schoon (ook na een wandelingske met de fiets).
Merci aan de organisatie en tot volgend jaar
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: zo 04/01 beverlo

Bericht door Edlisjas »

frits motaar schreef:
Edlisjas schreef:Ik snap niet goed waarom modder bij MTB hoort...?

Vinden baanfietsers dat omdat ze in de winter niet met de racer rijden? Voor mij is MTB een all-season sport en als het te vettig is rij ik thuis op de spinnfiets.

De tijd dat ik door de bagger zat te klojen heb ik achter mij gelaten...;-)
vettige parcours horen toch ook bij die "all-seasons".
als je over "all-seasons" praat,moet je alle seizoenen erbij nemen en niet alleen de droge.....
Neen, in de herfst of winter kan het stenen uit de grond vriezen of ook gewoon droog zijn. Hier doen sommigen alsof bij mountainbike modder hoort maar dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn...?
Gebruikersavatar
ES64F4
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 21 nov 2011 09:25
Rijdt met: 2009 Radon QLT Team Transalp summitrider x12 27.5

Re: zo 04/01 beverlo

Bericht door ES64F4 »

frits motaar schreef:
Edlisjas schreef:Ik snap niet goed waarom modder bij MTB hoort...?

Vinden baanfietsers dat omdat ze in de winter niet met de racer rijden? Voor mij is MTB een all-season sport en als het te vettig is rij ik thuis op de spinnfiets.

De tijd dat ik door de bagger zat te klojen heb ik achter mij gelaten...;-)
vettige parcours horen toch ook bij die "all-seasons".
als je over "all-seasons" praat,moet je alle seizoenen erbij nemen en niet alleen de droge.....
Dikke +1
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: zo 04/01 beverlo

Bericht door Edlisjas »

Ik moet helemaal niks...ik fiets toch wanneer ik wil?

Nevermind...dit is helemaal of topic!
Valley
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 16 mar 2003 21:50
Rijdt met: Cube agree gtc race, Scott 29 Expert

Re: zo 04/01 beverlo

Bericht door Valley »

Waar verschijnen de foto's ???? :-D :bounce:
Gebruikersavatar
koenvgn
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: di 17 okt 2006 22:16
Rijdt met: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
Contacteer:

Re: zo 04/01 beverlo

Bericht door koenvgn »

Beste bikers

In naam van alle Bevercrossers wil ik iedereen bedanken om weer en wind en vrieskou en modder te trotseren. Het deed goed om ook in deze omstandigheden 1200 bikers te zien starten.

Het beginstuk aan de terril was er misschien wel wat over, geven we grif toe. Maar onze vreugde over dit nieuwe pad wilden we zo snel mogelijk met iedereen delen, wat overmoedig zo blijkt. Maar bij droog weer zullen er gegarandeerd nog velen dit stukje mtb-heaven opnieuw proberen, daar twijfel ik niet aan.

De drank bovenop de terril is intussen besproken. Wat begon als een zelf meegebrachte fles, is intussen uitgegroeid tot een kenmerk van onze toertocht merken we. Volgend jaar voorzien we hier meer drank en onze excuses aan degenen die nuchter de afdaling hebben moeten aanvatten tot de finish :-)

De foto's zullen morgen of woensdag op de Facebookpagina van de bevercrossers verschijnen. Voor degenen die hem niet gezien hebben, hij stond in de laatste bocht boven op de terril.
https://www.facebook.com/pages/Bevercro ... bookmarks
Nogmaals iedereen van harte bedankt en tot volgend jaar of tot in 1 van de volgende toertochten!!!
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: zo 04/01 beverlo

Bericht door frits motaar »

Edlisjas schreef:Ik moet helemaal niks...ik fiets toch wanneer ik wil?

Nevermind...dit is helemaal of topic!

inderdaad,je "moet" helemaal niks,
maar dan "moet" je ook niet beweren dat je een "all-season rijder" bent...... :off:
Gebruikersavatar
koenvgn
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: di 17 okt 2006 22:16
Rijdt met: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
Contacteer:

Re: zo 04/01 beverlo

Bericht door koenvgn »

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 781&type=1

Als het goed is, zou je op bovenstaande link jezelf kunnen beginnen zoeken tussen de ruim 400 foto's die op de mijnterril genomen zijn!
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Re: zo 04/01 beverlo

Bericht door Geoffe »

koenvgn schreef:https://www.facebook.com/media/set/?set ... 781&type=1

Als het goed is, zou je op bovenstaande link jezelf kunnen beginnen zoeken tussen de ruim 400 foto's die op de mijnterril genomen zijn!
Straf, dat stukske op den terril heb ik wel gereden (en toch niet op de foto) :wink:
Rillaarse Biker
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: ma 26 mar 2007 20:31
Rijdt met: Stevens

Re: zo 04/01 beverlo

Bericht door Rillaarse Biker »

Tim FCB schreef:Een mooie maar redelijk zware tocht gereden vandaag,en de terril heb ik rechts laten liggen dat bosje juist ervoor wel gedaan en dan zag ik er vele al te voet dat eerste hellingske doen,en daar heb ik besloten voor rechtsomkeer te doen.
Heb die mens daar ook zien liggen juist na die bocht op den asfalt
Hoe is het er mee?
Hij heeft zijn heup gebroken en ligt nog steeds in het ziekenhuis. Hij heeft al veel pijn gehad maar sinds vandaag gaat het beter.
Plaats reactie