17/01/2015 Heirnis VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
robken
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 19 apr 2009 22:43

Re: 17/01/2015 Heirnis VTT

Bericht door robken »

WTC Heirnis Gent dankt de 1024 aanwezigen.
Gebruikersavatar
robken
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 19 apr 2009 22:43

Re: 17/01/2015 Heirnis VTT

Bericht door robken »

unitas schreef:Lekker toerke van bijna 40 km gereden - mooie mix van wegen in de groene longen rond Gent - en wat foto's op mijn blog - straks ook een verslagske posten - http://www.bloggen.be/unitasveienden" onclick="window.open(this.href);return false;

Een man van zijn woord, bedankt voor de komst.
Er is een foutje in je link geslopen, bij deze de juiste link : http://www.bloggen.be/unitasvrienden/
Gebruikersavatar
Hans76
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: vr 20 sep 2013 14:19
Rijdt met: Canyon

Re: 17/01/2015 Heirnis VTT

Bericht door Hans76 »

Het was in orde daar in Gentbrugge. Mijn zoon en ik hebben ons kostelijk geamuseerd.
Bij de bevoorrading hebben we zeker niets te kort gekomen! Warme douches en een heerlijke pannenkoek. Voila, alles waar mijn zoon graag heeft :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Herder Alex²
Mountainbiker
Berichten: 952
Lid geworden op: za 02 jun 2007 18:56
Rijdt met: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Re: 17/01/2015 Heirnis VTT

Bericht door Herder Alex² »

En we zijn gefotografeerd geweest ! Laat je mooie foto's maar komen Marie-Christine ! :-D
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Herder Alex² op di 20 jan 2015 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
lorenzom
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: di 01 mei 2012 22:08
Rijdt met: Cannondale

Re: 17/01/2015 Heirnis VTT

Bericht door lorenzom »

De organisatie heeft zijn best gedaan om iets in elkaar te steken dat lijkt op een VTT, helaas is dit in de streek van het Gentse een onmogelijke klus.... Draai of keer het zoals je wilt, in deze streek kan je géén deftige VTT in elkaar steken en ik werp hierbij géén steen naar de organisatie, want die hebben toch hun best gedaan. Er zijn gewoonweg geen deftige stroken veldwegels meer over in deze streek. Bij gebrek aan uitdaging op dit parcours (geen stevige modderstroken, geen ellenlange veldwegels, té veel baan), ben ik dan maar de uitdaging met mezelf aangegaan en heb de grote tour twee keer gereden, om uiteindelijk af te klokken op 100 km. Het was wel opletten geblazen voor de ijzel op de banen, érg glad, en mijn fietsbuddy kan het weten, want die is stevig onderuit gegaan op een ijsplek :lol:
Toch merci aan de organisatie voor deze rit, helaas valt er nu éénmaal niet meer uit te halen uit deze streek... ik vrees dus niet tot volgend jaar... =D>
moorken
Mountainbiker
Berichten: 191
Lid geworden op: wo 02 mei 2012 13:42
Rijdt met: Red Bull Team-AL600
Contacteer:

Re: 17/01/2015 Heirnis VTT

Bericht door moorken »

Hallo Lorenzo, je buddy is toch toevallig niet op de zelfde plek als mij onderuit gegaan? (zie mijn videoke op 2:05). Ik heb er daar enkele seconden na mij nog enkele op hun kanus zien gaan. Bij glad weer is de scheldedijk gewoon levensgevaarlijk (3 weken terug in de rit van Melle nog iemand zwaar op zijn bek zien gaan op de scheldedijk....). Dit stukje was overigens wel 1 van de leukste techische stukjes, samen met het laatste stukje langs de schelde op het einde van de rit. Verder kunnen ze helaas idd weinig extra uit deze rit uithalen. Misschien moeten ze nog eens ergens op 1 of andere weide een technische trial aanleggen?

Video Review van de rit in 2 minuutjes: https://www.youtube.com/watch?v=bvM-772kmHI
dgc
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 12 okt 2014 15:25

Re: 17/01/2015 Heirnis VTT

Bericht door dgc »

kvin die fotos ni va genbrugge va zaterdag
Gebruikersavatar
Boebbel
Forum beheerder
Berichten: 533
Lid geworden op: ma 10 nov 2014 10:36
Rijdt met: groene fully en grijze HT

Re: 17/01/2015 Heirnis VTT

Bericht door Boebbel »

'k Heb de pijlkes nog in de buurt zien hangen, maar 't zal nogal riskant zijn om die nu te beginnen volgen zekers.
Gebruikersavatar
Herder Alex²
Mountainbiker
Berichten: 952
Lid geworden op: za 02 jun 2007 18:56
Rijdt met: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Re: 17/01/2015 Heirnis VTT

Bericht door Herder Alex² »

dgc schreef:kvin die fotos ni va genbrugge va zaterdag
Hierzo :
https://plus.google.com/+MarieChristineCocquyt/photos" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Moventoch
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 16 feb 2011 18:58
Rijdt met: Cube

Re: 17/01/2015 Heirnis VTT

Bericht door Moventoch »

Bedankt aan al de mensen die me deze geholpen hebben,toen ik op een ijsplek uitgegleden ben, vooral de orthopedist die me een pak pijn bespaard heeft (met Life-Care was het niet zo goed). Een heupfractuur zal me een tijdje aan de kant houden.

Nogmaals bedankt en tot in betere tijden.
Grtz Moventoch
Plaats reactie