Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
hans darmstrong
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: za 22 nov 2008 19:40
Rijdt met: trek

Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Bericht door hans darmstrong »

Hier vorig jaar gereden, was ook veel wind en nat. Serieus geglibberd en redelijk leeg binnengebold, maar wel een toporganisatie! Ik probeer er weer bij te zijn.
Gebruikersavatar
copperhead333
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: za 14 nov 2009 23:21
Rijdt met: ene met grote wielen in zwart en blauw

Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Bericht door copperhead333 »

Castori's aanwezig.
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

Laat ik duidelijk zijn, ongeacht de omstandigheden:

Die Wacky's weten hoe je een toertocht moet organiseren.

Alles is perfect!!!! =D> =D> =D> =D>
G-love
Mountainbiker
Berichten: 1166
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 14:39

Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Bericht door G-love »

Deze voormiddag uitgepijld en het ligt er verrassend goed bij. Serieuze wind, maar die blaast ondertussen alles droog :-) het bos ligt er super bij, er zijn een paar zware stukken bij maar alles is zeker berijdbaar! Hopelijk hebben we morgen voor de eerste keer "normale" omstandigheden!
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Bericht door spiermassa »

G-love schreef:Deze voormiddag uitgepijld en het ligt er verrassend goed bij. Serieuze wind, maar die blaast ondertussen alles droog :-) het bos ligt er super bij, er zijn een paar zware stukken bij maar alles is zeker berijdbaar! Hopelijk hebben we morgen voor de eerste keer "normale" omstandigheden!
remember first edition.......tzal allesins beter zijn nu,alhoewel liever sneeuw dan modder maar we moetn der ook graakn vanuit kuurne met den auto .(dus dit jaar graakn we der wel met den auto ,derest zien we wel)
G-love
Mountainbiker
Berichten: 1166
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 14:39

Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Bericht door G-love »

deze namiddag zijn er 3 wacky's gaan verkennen of alles goed uitgepijld was en het parcours is goedgekeurd!
het zal geen baggeren worden zoals op andere jaren :-D
hier en daar een zware strook, eigen aan onze poldergrond... maar ploeteren zal er niet bij zijn.
Morgen om 6u00 uit mijn nest zodat we jullie massaal kunnen ontvangen 8)
Dimi73
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 22 dec 2013 18:39
Rijdt met: cube rs1

Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Bericht door Dimi73 »

Deze morgen de 55km gereden het was zeer goed afwisselend zware en minder zware stukken, top bevoorrading!
Gebruikersavatar
Neoray
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 15 jan 2010 23:53
Rijdt met: Cube LTD Team HS33 Black Anodised
Contacteer:

Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Bericht door Neoray »

Vanmorgen met 4 de 55 gereden. Het lag er inderdaad veel beter bij dan vorig jaar, maar ben toch met platte beentjes toegekomen. Het bos was puur genieten, bij de dijken kon je kiezen: erdoor of op de weg, heb ook een paar stukjes moeten zeuren wegens tegenspartelende hartslag ](*,)
De bevoorradingen waren top, al heb ik gepast voor de jenever. Het stuk voor de jeneverstand was het enige wat niet fietsbaar was, maar dat was maar een goeie 100m.
Aan de afspuitstand wel lang moeten wachten, just in zo'n trekgat... Misschien volgend jaar proberen uit te breiden met een paar slangen?
Genoten van een Paljas achteraf en dan naar vrouw en kind!
Leuke voormiddag gehad, merci aan de Wacky's! =D> =D>

Groeten!
Nic_k_name
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: di 02 dec 2014 04:57
Rijdt met: Lapierre XC team

Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Bericht door Nic_k_name »

Schitterend!
Twee uitgebreide bevoorradingen en een super parcour.
De bewaakte fietsenstalling is een echte gemoedsrust. :-"
Ik heb deze morgen de 55 gereden en het was overal goed te doen, het was goed dat men kon kiezen tussen "wacky" & "easy". Het laatste sukje voor het jeneverkotje was inderdaad zeer fruitig... Maar dit was maar een zeer kort stukje.
Ik had de recencies gelezen van de vorige jaren en de verwachtingen waren groot. Ze werden moeiteloos overtroffen! =D>
Het is duidelijk De Wacky's weten van aanpakken!
Tot volgend jaar!
8)
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: Zon 21/12/2014 Knokke-Heist :: 5de Wacky Toertocht

Bericht door i-Mac »

Pas om 10u40 gestart op een km of drie van de start. Na het inschrijven snel op pad gegaan. En weerom heb ik me de verplaatsing niet beklaagd. Wat een heerlijke rit. De wind zorgde er wel voor dat het 2de deel loodzwaar werd. De 84km van gisteren zaten merkbaar nog in de benen.


Ik zou alleen al naar Knokke komen voor het Koningsbos. Al geef ik toe dat ik een paar stukken met de fiets aan de hand heb gedaan. Sinds mijn val in september heb ik toch wat schrik voor bepaalde afdalingen.

Ik heb op een 5-tal km na alles gefilmd. Ik ga deze week eens kijken wat ik ervan kan maken.


Wacky's ... Van harte bedankt. Voor allen een voorspoedig en gezond 2015!!!!
Plaats reactie