23/11/2014 Lichtaart

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lieven29
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:10
Rijdt met: Ene mee grote en ene met kleine wiellekes

23/11/2014 Lichtaart

Bericht door Lieven29 »

Iemand info over deze rit ? Is die gelijkaardig qua parkoer als de rit van mtb club De Jachthoorn ?

Gr
Lieven
Laatst gewijzigd door Lieven29 op wo 19 nov 2014 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MTBFrank
Mountainbiker
Berichten: 129
Lid geworden op: do 13 jan 2011 20:55
Rijdt met: FOCUS Raven Ltd 29'r - Specialized Epic Expert

Re: 22/11/2014 Lichtaart

Bericht door MTBFrank »

Allemaal BLOSO ...
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 22/11/2014 Lichtaart

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

Lieven29 schreef:Iemand info over deze rit ? Is die gelijkaardig qua parkoer als de rit van mtb club De Jachthoorn ?

Gr
Lieven
Eé kul, deze is op zondag de 23ste. :wink:

Overigens is deze te doen en als ik mij niet vergis ook de speel/trainings tuin van Sven Nijs, maar dit terzijde.
Lieven29
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:10
Rijdt met: Ene mee grote en ene met kleine wiellekes

Re: 22/11/2014 Lichtaart

Bericht door Lieven29 »

El Toro Cycling Club HB schreef:
Lieven29 schreef:Iemand info over deze rit ? Is die gelijkaardig qua parkoer als de rit van mtb club De Jachthoorn ?

Gr
Lieven
Eé kul, deze is op zondag de 23ste. :wink:

Allright, zal het aanpassen :-D
Gebruikersavatar
trage rappe
Mountainbiker
Berichten: 122
Lid geworden op: zo 12 okt 2014 13:07
Rijdt met: cannondale f29 carbon1 / lefty Scalpel carbon 3

Re: 23/11/2014 Lichtaart

Bericht door trage rappe »

triestige boel hier :(
en dan hadden de meeste 30km ipv de 40 :(
al een geluk dat we van Beerse kwamen zo had we toch nog 65 km :-?
ik weet het ... iedere club moet roeien met de riemen die ze hebben ,
maar deze omgeving verdient beter
Tom_mtb
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 01 dec 2013 19:45

Re: 23/11/2014 Lichtaart

Bericht door Tom_mtb »

Idd een heel spijtig geval. IK zelf ben ook na 30 km binnen gekomen op het parcour van de 40km ik ben dan nog maar eens vertrokken voor een paar extra lussen in het bos te doen. Slechte bepijling maar wel een hele mooie omgeving spijtig dat dit zo is moeten lopen ik vrees dat de organisatie het volgend jaar zal merken aan het aantal deelnemers.
Gebruikersavatar
Boxster
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: do 05 feb 2009 21:21
Rijdt met: Specialized Camber Comp Carbon 29

Re: 23/11/2014 Lichtaart

Bericht door Boxster »

Ook hier maar 30 km , zou de organisatie toch aanraden de pijlen ook tijdens de toertocht te controleren . [-o<
Gebruikersavatar
franske323
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: zo 23 okt 2005 21:20
Rijdt met: Zanatta Z29

Re: 23/11/2014 Lichtaart

Bericht door franske323 »

Meer dan 10 jaar rij ik in de winter wekelijks mtb tochten maar dit heb ik nooit meegemaakt !!

je kan inschrijven vanaf 7.30 dus verwachten we op zijn minst dat er dan ook iemand al vertrokken is om de pijlen te controleren ! NIET DUS heel het eerste deel 80% van de pijlen weg of omgedraaid.

dan hadden we op 't eind een klein 35 km maar geen bevoorrading gezien en als je dan uitleg ga vragen weet niemand van iets en blijkt dit precies een eenmansorganisatie te zijn.
wel knap zo'n tuinslangrolleke als afspuitstand ;-)
liezzie
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 13 okt 2013 22:01

Re: 23/11/2014 Lichtaart

Bericht door liezzie »

Jullie spreken hier van een organisatie??? Welke organisatie??? De twee mensen die klaarzaten om de 3 / 5 € te ontvangen ja. Andere heb ik niet gezien hoor.
Voor de rest was dit gewoon schrijnend en geen georganiseerde toertocht waardig. Geen fatsoenlijk startpijlen!!! Meer dan de helft is daar al verkeerd gereden. De meeste draaide daar naar rechts en blijkbaar was de 40km naar links. De verdere bepijlingen liet echt vaak de wensen over. Ze stonden er niet of verkeerd. Het beste wat je kon doen was gewoon de pijlen van Bloso te volgen en dan kwam je de pijlen misschien wel terug tegen of werd je wel terug opweg gezet door andere mountainbikers die ook al terug gedraaid waren.
Laat staan dat ik een bevoorrading tegen kwam? Waar???
Oh ja die was blijkbaar aan de start zeker, waar we na 30km plots stonden en waar verschillende bikers aan het eten waren. Want ik was blijkbaar niet alleen die geen bevoorrading had gezien.
Sorry maar dit was niet georganiseerd en zijn naam als georganiseerde toertocht niet waardig!!!
giovanni1982
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 12 jan 2013 22:16
Rijdt met: Cube ltd pro 29

Re: 23/11/2014 Lichtaart

Bericht door giovanni1982 »

Heeft er toevallig iemand de gpx file van deze tt?
Mvg,
Giovanni :-)
Plaats reactie