Zo 2/11/2014 Baardegem 24e Faluintjestocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Zo 2/11/2014 Baardegem 24e Faluintjestocht

Bericht door dirty »

Start:
8.00-11.00
26 - 35 - 50 km
Startlocatie
Kantine VJ Baardegem
Rampelberg
9310 Baardegem
België
Organisatie
De Vliegende Spaak
3,00-4,00 €
Mooie, licht heuvelachtige MTB-rit doorheen het land der Faluinen: Baardegem, Aalst, Affligem,..

Iemand nog verdere info of je kunt inpikken rond opwijk , Lebbeke ?
Hier gaan ook een aantal clubleden van ons naar toe .
Xcarma
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: vr 23 mei 2008 17:55
Rijdt met: Cube Reaction SL 2012 26"

Re: Zo 2/11/2014 Baardegem 24e Faluintjestocht

Bericht door Xcarma »

Als ik het goed voor heb is er dan ook in Moerzeke een tocht... waar ga ik de leukste kilometers vinden?
Bartosa
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 04 nov 2013 13:18
Rijdt met: XTRAIL Bold 2014

Re: Zo 2/11/2014 Baardegem 24e Faluintjestocht

Bericht door Bartosa »

Het parcour is te vinden op hun site: http://www.devliegendespaak.be/mtb.php" onclick="window.open(this.href);return false; als kml bestand, dan kan je zien waar je eventueel kan inpikken...
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: Zo 2/11/2014 Baardegem 24e Faluintjestocht

Bericht door chrisper »

Aanwezig op deze (vorig jaar toch) leuke rit. Denk er zelf aan, met dit mooie weer, de 50 en de 25 te rijden
K'zion
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 21 jan 2013 07:23
Rijdt met: specialized epic fsr carbon elite,specialized venge,ridley fenix

Re: Zo 2/11/2014 Baardegem 24e Faluintjestocht

Bericht door K'zion »

Aanwezig,wel met kapot achterwiel ](*,) :(
palmbiker
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: di 07 jun 2011 14:05
Rijdt met: scott scale 940 en BMC fourstroke 02

Re: Zo 2/11/2014 Baardegem 24e Faluintjestocht

Bericht door palmbiker »

zak morgen ook af naar baardegem , tof toerken in de buurt en schitterend weer voorspeld .
wa moet ne mens nog meer hebben ???
ne goeien APRéS zeker !!!!
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: Zo 2/11/2014 Baardegem 24e Faluintjestocht

Bericht door chrisper »

Leuke tocht vandaag gereden hier, ik had voor de 46km gekozen, maar dat bleken er 55km te zijn. Misschien me toch ergens misreden, maar dat vond ik helemaal niet erg.
Bij de inschrijving was er veel volk, dus het was een beetje aanschuiven, allemaal geen probleem hoor.
Ligt ook aan mijn vertrek uur, dat was rond 8u45 - 9u. Het moment dat iedereen vertrekt denk ik.
Het parcours vond ik wel leuk.
Het enige min-puntje vond ik dat er op de site stond: parking.
Deze heb ik helaas niet gevonden, het was zoeken naar een plekje in de straten, vind ik ook niet zo erg, maar zet dit dan ook niet op de site.

Maar al bij al, leuk parcours, goede bevoorrading, goede organisatie... goed gedaan mannen en vrouwen, op naar de volgende editie.
En hopelijk nieuw record met het aantal inschrijvingen (want er was echt veel volk)
francesco II
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: vr 13 jul 2012 23:14
Rijdt met: ne zwarte

Re: Zo 2/11/2014 Baardegem 24e Faluintjestocht

Bericht door francesco II »

met de fiets in AAlst vertrokken en op het meest slechte uur aangekomen, rond 9u. Veel volk aan het aanschuiven maar daar kan organisatie niets aan doen

de tocht: 46 km gekozen (was volgens mij gps 50 met 554 hm?? (vond ik wel veel)): de eerste 20 km tot aan de bevoorrading waren dik in orde maar daarna was, zoals verwacht (twee jaar geleden was dat ook het geval maar in totaal andere weersomstandigheden) het toch veel bloso-route van aalst en affligem (al dan niet in omgekeerde volgorde). Sommige nieuwe stukken ontdekt wat steeds leuk is en het weer was super!

enige minpunt: het vele volk waardoor je soms oponthoud had maar daar kan je als organisatie niets aan doen... Ik had dan maar beter vroeger of later vertrokken... In totaal 72km gereden, was leuke voormiddag!
rx-ke
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: za 28 apr 2012 23:51
Rijdt met: SCOTT SCALE 20

Re: Zo 2/11/2014 Baardegem 24e Faluintjestocht

Bericht door rx-ke »

Vandaag ook deze rit gereden(48km voor mij).
Aangenaam verast door het wisselende parcours.
Nooit gedacht dat ik hier hoogtemeters zou maken,dat was dus ook weer positief.
Ja en dat weer, zou dat nog lang blijven duren?
Prima organisatie zowel op als naast het parcours,want er was duidelijk veel volk aanwezig.
Tot volgend jaar dus.

PS.
Ik weet ook weer dat het best is een helm op je hoofd te hebben.
Bij een stuk veldweg naast een bos een stuk tak van een 40 tal cm. knal op mijn hoofd met dank aan de wind denk ik.
Geen pijn, maar toch even schrikken…….
geertm1969
Mountainbiker
Berichten: 132
Lid geworden op: zo 23 dec 2012 20:10
Rijdt met: Trek 9.8 SL

Re: Zo 2/11/2014 Baardegem 24e Faluintjestocht

Bericht door geertm1969 »

Vandaag vertrokken met fiets vanuit Lebbeke, gekozen voor langste rit en had in totaal 65km op de teller toen ik thuis kwam. Prima georganiseerde rit en heb me goed geamuseerd.
Was wel super druk. Zowel bij vertrekken al bij aankomst. In de kantine was het precies eierenmarkt. :lol: .
Kortom het was fijn.
Plots heb ik wel een fotograaf op gemerkt. Was wel even schrikken. Zat net te midden van een splitsing voor een boom.
Persoon zat niet in de weg hoor maar had niet door dat het iemand was die foto's aan het nemen was.

Waar kunnen we die terug vinden?

Volgend jaar zeker terug
Plaats reactie