Pareltocht Gooik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gstart
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: za 24 sep 2011 20:14

Pareltocht Gooik

Bericht door Gstart »

Wat was dat voor iets ????? :( :( :(
Modder, modder, modder, ploeteren over weiden, letterlijk en figuurlijk strontbaantjes.
Vele stukken totaal onberijdbaar.
Pajottenland niet direkt meest ideale ondergrond, maar dit [-X
Gebruikersavatar
NielsVV
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 07:10
Rijdt met: Nicolai Helius TB'Pinion

Re: Pareltocht Gooik

Bericht door NielsVV »

De 45km gereden en heb overal goed kunnen doorrijden. Het zal de komende maanden zeker niet droger meer worden. Was een aangename tocht, bij momenten wel zwaar.
corragio
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 01 jan 2012 14:42
Rijdt met: Lynskey29-Trek Stache 9.7-EpicS-works18

Re: Pareltocht Gooik

Bericht door corragio »

Ook de 45km gereden, idd redelijk wat modder gehad, mr hey, mtb'en is all conditions he..;-)
En was men eerste rit vandaag met de Fatboy and I loved it!
Niet één keer moeten afstappen ondanks op 4-5tal andere stroken toch redelijk wat "voetgangers" te passeren.
Was toch een geslaagde mooie rit volgens mij, nog wel voor herhaling vatbaar en voor 45km maar te zijn zeker een zwaardere toertocht geweest.
Voldaan!
roeln
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: do 17 jul 2008 21:43
Rijdt met: Canyon Lux CF

Re: Pareltocht Gooik

Bericht door roeln »

Proficiat. Mooie parcours met enkele verrassingen. En modder viel heus wel mee; had het veel erger verwacht. Enkel paar keer moeten voetjes zetten omdat het glad was, maar niet omdat het te diep was
Gebruikersavatar
J.E.
Mountainbiker
Berichten: 2413
Lid geworden op: di 01 jan 2008 21:52
Rijdt met: Oud verwrongen Duikbootijzer.

Re: Pareltocht Gooik

Bericht door J.E. »

Plezant ritjen. :lol:
Gebruikersavatar
STEVE M
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 12 jun 2011 22:48
Rijdt met: Nen orange me stijve biene - Ne chromé klassieker - A racepjeit

Re: Pareltocht Gooik

Bericht door STEVE M »

Modder veel goed mee toch? Ja, er waren een paar stroken waar je "technisch" goed moest rijden om de grip te vinden & het evenwicht te bewaren. Maar dat is net de fun van het MTB-en niet? Heb mij alleszins geamuseerd & erna nog een Lefke of 2. Meer moet dat niet zijn. :P
Fritzz
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 18 aug 2014 17:53
Rijdt met: Radon Team 8.0

Re: Pareltocht Gooik

Bericht door Fritzz »

Filmpje van de toch wel leuke 17e pareltocht in Gooik.

https://www.youtube.com/watch?v=LJIx-71FGnY
Fritzz
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 18 aug 2014 17:53
Rijdt met: Radon Team 8.0

Re: Pareltocht Gooik

Bericht door Fritzz »

corragio schreef:Ook de 45km gereden, idd redelijk wat modder gehad, mr hey, mtb'en is all conditions he..;-)
En was men eerste rit vandaag met de Fatboy and I loved it!
Niet één keer moeten afstappen ondanks op 4-5tal andere stroken toch redelijk wat "voetgangers" te passeren.
Was toch een geslaagde mooie rit volgens mij, nog wel voor herhaling vatbaar en voor 45km maar te zijn zeker een zwaardere toertocht geweest.
Voldaan!
" onclick="window.open(this.href);return false; dan staat hier u wiel op int begin van filmpje :) :-D
corragio
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 01 jan 2012 14:42
Rijdt met: Lynskey29-Trek Stache 9.7-EpicS-works18

Re: Pareltocht Gooik

Bericht door corragio »

Fritzz schreef:
corragio schreef:Ook de 45km gereden, idd redelijk wat modder gehad, mr hey, mtb'en is all conditions he..;-)
En was men eerste rit vandaag met de Fatboy and I loved it!
Niet één keer moeten afstappen ondanks op 4-5tal andere stroken toch redelijk wat "voetgangers" te passeren.
Was toch een geslaagde mooie rit volgens mij, nog wel voor herhaling vatbaar en voor 45km maar te zijn zeker een zwaardere toertocht geweest.
Voldaan!
" onclick="window.open(this.href);return false; dan staat hier u wiel op int begin van filmpje :) :-D
Lol yup dat was em...
Zien ik het ook eens in actie langs achter he... Waren nog wel snelle stukskes daar idd...herinner me dat we daar toch aan 28-30km/u aant gaan waren...

Merci ;-)
Plaats reactie