Zat 1 nov 14 : 20ste VTT WEELDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
catena
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: di 20 sep 2011 10:47
Rijdt met: Sensa
Contacteer:

Re: Zat 1 nov 14 : 20ste VTT WEELDE

Bericht door catena »

okke schreef:=D> Merci aan alle deelnemers. Dat waren er exact 1297. Fijn ook zulke mooie complimenten te mogen ontvangen.
Foto's van deze 20ste Rondom Weelde zijn wellicht vanaf morgenavond te zien op http://www.rawepo.be" onclick="window.open(this.href);return false;, de nieuws- & sportsite van Ravels, Weelde en Poppel. (o)
Ik zie maar 1 foto van voor 9.14 uur ?
okke
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: za 28 okt 2006 18:42
Rijdt met: Merida

Re: Zat 1 nov 14 : 20ste VTT WEELDE

Bericht door okke »

[quote="catena"][quote="okke"]=D> Merci aan alle deelnemers. Dat waren er exact 1297. Fijn ook zulke mooie complimenten te mogen ontvangen.
Foto's van deze 20ste Rondom Weelde zijn wellicht vanaf morgenavond te zien op http://www.rawepo.be" onclick="window.open(this.href);return false;, de nieuws- & sportsite van Ravels, Weelde en Poppel. (o)[/quote]

Ik zie maar 1 foto van voor 9.14 uur ?[/quote]

Er komen er nog bij... wait and see 8-[
catena
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: di 20 sep 2011 10:47
Rijdt met: Sensa
Contacteer:

Re: Zat 1 nov 14 : 20ste VTT WEELDE

Bericht door catena »

Ok, ik zal later nog eens kijken. :wink:
Goed georganiseerde tocht met mooie singletracks, zeer goede bevoorrading. De parcourswijziging op het eind vind ik ook een verbetering. Singletrack aan de Fransestraat zat er deze keer niet in, zal wel te nat geweest zijn daar.
Speedy G.
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 21:12
Rijdt met: Santa Cruz Tallboy XXL & Scott Scale 40 XXL

Re: Zat 1 nov 14 : 20ste VTT WEELDE

Bericht door Speedy G. »

Samen met mijn 5-jarig zoontje een aangepaste versie van de kidstoer komen doen.
Hij moest de volgende dag ook nog paraat staan voor Pulle dus de afstand beperkt gehouden met een goeie 14km.
Zo ook het ATB parcours links laten liggen want als wij daarover moesten, dan zouden we echt veel te veel mensen ophouden.

Verder perfect verder geholpen door de organisatie en ook erg leuk een bevoorrading enkel voor de kids onderweg.
Bikewash links laten liggen want dat was absoluut niet nodig.

Achteraf nog vertrokken voor de 43km maar dat is me niet echt bevallen door krampen terwijl ik toch voldoende gegeten en gedronken had.

Al bij al weeral een leuke dag gehad en dan ook nog eens afgerond met een foto. :-D

Afbeelding
okke
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: za 28 okt 2006 18:42
Rijdt met: Merida

Re: Zat 1 nov 14 : 20ste VTT WEELDE

Bericht door okke »

Verslagje en foto's zijn nu te bekijken via http://www.rawepo.be" onclick="window.open(this.href);return false;. Veel plezier ermee en heeeeel graag tot volgend jaar ! :wink:
den toerist
Mountainbiker
Berichten: 388
Lid geworden op: za 20 okt 2007 19:02
Rijdt met: specialized crux

Re: Zat 1 nov 14 : 20ste VTT WEELDE

Bericht door den toerist »

drikkie schreef:awel .... dit was nu eens een ferme tocht =D> =D>
(in tegenstelling tot Pulle ... wat ik vandaag gereden heb ... man man man ...)
het parcours: schitterend ... cross parcours wordt inderdaad precies altijd langer???
bevoorrading: echt een van de betere!!! wat een aanbod!
(op de grote toer kwam de bv perfect .... misschien voor de mini toer wat laat .... maar heb je dan echt een bv nodig?????)
staat alvast op de agenda voor volgend jaar!!
Als je kritiek hebt op de toer van pulle moet je dat niet hier doen, in weelde zijn gewoon veel meer bossen waar je door heen mag
biken. In pulle halen we eruit wat kan en mag. We hebben 1 negatieve kritiek gekregen en die kwam van u.
Voor de rest niks dan goede beoordelingen over onze organisatie en toer. Dus zal al bij al wel meevallen.

Hopelijk kunnen we volgend jaar allebei een goede organistatie brengen op dezelfde dag.

Trouwens vandaag lag de toer van pulle er heel wat zwaarder bij als gisteren door de zware regenval van voorbije nacht.

In ieder geval nog veel bikeplezier.

Met sportieve groeten,

den toerist.
okke
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: za 28 okt 2006 18:42
Rijdt met: Merida

Re: Zat 1 nov 14 : 20ste VTT WEELDE

Bericht door okke »

[quote="den toerist"][quote="drikkie"]awel .... dit was nu eens een ferme tocht =D> =D>
(in tegenstelling tot Pulle ... wat ik vandaag gereden heb ... man man man ...)
het parcours: schitterend ... cross parcours wordt inderdaad precies altijd langer???
bevoorrading: echt een van de betere!!! wat een aanbod!
(op de grote toer kwam de bv perfect .... misschien voor de mini toer wat laat .... maar heb je dan echt een bv nodig?????)
staat alvast op de agenda voor volgend jaar!![/quote]

Als je kritiek hebt op de toer van pulle moet je dat niet hier doen, in weelde zijn gewoon veel meer bossen waar je door heen mag
biken. In pulle halen we eruit wat kan en mag. We hebben 1 negatieve kritiek gekregen en die kwam van u.
Voor de rest niks dan goede beoordelingen over onze organisatie en toer. Dus zal al bij al wel meevallen.

Hopelijk kunnen we volgend jaar allebei een goede organistatie brengen op dezelfde dag.

Trouwens vandaag lag de toer van pulle er heel wat zwaarder bij als gisteren door de zware regenval van voorbije nacht.

In ieder geval nog veel bikeplezier.

Met sportieve groeten,

den toerist.[/quote]

Vanuit Weelde uiteraard veel respect voor onze collega's van Pulle. Door het vallen van 1 november op zondag zitten we volgend jaar meer dan waarschijnlijk op dezelfde dag. Da's jammer, maar we gaan er van uit dat eenieder nog wel zijn deelnemers zal mogen begroeten. Veel succes in ieder geval daar. En wat wij in Weelde en omliggende kunnen bieden heeft uiteraard te maken met de prachtige bossen die Ravels heeft. Maar ook hier dient alles aangevraagd en vergund te worden. Wij doen ons uiterste best om er jaarlijks het mooiste van te maken en dat is in Pulle ook het geval. Respect voor mekaar dus, maar laat ieder gewoon zijn mening geven. Die is persoonlijk en dient gerespecteerd. Ook wij krijgen wel eens kritische opmerkingen. Daar kun je alleen maar op verder bouwen. Groeten namens het bestuur van WTC De Rappe Wielen.
den toerist
Mountainbiker
Berichten: 388
Lid geworden op: za 20 okt 2007 19:02
Rijdt met: specialized crux

Re: Zat 1 nov 14 : 20ste VTT WEELDE

Bericht door den toerist »

Iedereen mag zijn mening geven maar dan moet dit niet gebeuren op het forum van een andere club.
Wij en jullie waarschijnlijk ook proberen punten waar terechte kritiek op komt aan te passen waar mogelijk.

Ik wens jullie volgend jaar enorm veel succes en denk dat we beiden geen schrik moeten hebben van elkaars organisatie.
Gebruikersavatar
jupke
Mountainbiker
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 29 aug 2010 17:05
Rijdt met: Scott Scale 900 RC Pro
Contacteer:

Re: Zat 1 nov 14 : 20ste VTT WEELDE

Bericht door jupke »

Hier ook vanuit Vosselaar naar Weelde gefietst en de lange toer gedaan. Net zoals de voorbije jaren weer prima in orde. En de chocolaatjes gaven wat extra energie om tegen de wind in terug naar huis te rijden. :-)

96 km op de teller en weer een fijne voormiddag, merci!
Gebruikersavatar
drikkie
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: zo 25 okt 2009 14:41
Rijdt met: Cube Reaction 2016 + Cube LTD Race 2012

Re: Zat 1 nov 14 : 20ste VTT WEELDE

Bericht door drikkie »

@dentoerist: lange tenen? :off:
Plaats reactie