02/11/14 8ste Editie MTB Kampenhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 02/11/14 8ste Editie MTB Kampenhout

Bericht door DDT-STAS »

Inderdaad, dit was weer een pracht editie =D> =D> =D>
Alles was dik in orde, tot de volgende !
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Re: 02/11/14 8ste Editie MTB Kampenhout

Bericht door Schijfrem »

Mooie tocht en prima organisatie, ik koos voor de 55km maar kon na 32km de rit staken omdat moeder natuur letterlijk een stok in mijn derailleur stak. Na een half uurtje wachten werd ik samen met nog 3 andere pechvogels terug naar de sporthal gebracht. De pechverhelpers van dienst hadden het druk want er moesten nadien nog 2 rijders met panne opgepikt worden. Bedankt gasten om ons ze snel te depanneren =D>

Het parcous zelf was heel mooi, hier en daar een beetje modder maar overal kon je gemakkelijk ernaast voorbij rijden. De enige bevoorrading op 22km was er eentje om U tegen te zeggen.
Tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
Haibikepower
Mountainbiker
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 21 sep 2011 20:13
Rijdt met: Granville/ SID Worldcup

Re: 02/11/14 8ste Editie MTB Kampenhout

Bericht door Haibikepower »

El Toro Cycling Club HB schreef:
El Toro Cycling Club HB schreef:
Haibikepower schreef:PARCOURSUPDATE

Net terug van afpijlen parcours TT.

Het ligt er ongelooflijk goed bij.....het zal er alleen nog maar beter op worden deze namiddag. :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Als we de weersvoorspellingen mogen geloven wordt het morgen een prachteditie van deze 8ste TT Kampenhout. :-D :-D :-D :-D 8) 8) 8) 8)

grtz

HBP


Dus het eerste rondje morgen is van jullie :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8) 8)

Sterker nog,

na een mooie tocht met een aanloop naar Bertem enz. de heuvels dus, wat er idd. allemaal prachtig bijlag en in het najaarszonnetje wat nog erg fel aanwezif was, reden we daarna met de wind mee in de rug terug over veldweggetjes naar Kampenhot, alles was goed afegepijld, de ravito's waren dik in orde, dus een groot
=D> =D> =D> =D> =D> voor de organisatie.

Dezelfde perfecte organisatie ging nog verder zelfs dan mij een eerste rondje te geven,
nml. als nummer 0453 won ik (o) een mooie Sensa bike van Dynamic Wheels te hofstade en 3 kussen van de ronde miss (o) , mannen nogmaals bedankt en grote klasse. =D> =D> =D> =D>

België ik houd van U
Belgique je táime
Kampenhout ik houd van jullie

het is je van harte toegewenst.....see you next year :-D
Gebruikersavatar
Haibikepower
Mountainbiker
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 21 sep 2011 20:13
Rijdt met: Granville/ SID Worldcup

Re: 02/11/14 8ste Editie MTB Kampenhout

Bericht door Haibikepower »

Schijfrem schreef:Mooie tocht en prima organisatie, ik koos voor de 55km maar kon na 32km de rit staken omdat moeder natuur letterlijk een stok in mijn derailleur stak. Na een half uurtje wachten werd ik samen met nog 3 andere pechvogels terug naar de sporthal gebracht. De pechverhelpers van dienst hadden het druk want er moesten nadien nog 2 rijders met panne opgepikt worden. Bedankt gasten om ons ze snel te depanneren =D>

Het parcous zelf was heel mooi, hier en daar een beetje modder maar overal kon je gemakkelijk ernaast voorbij rijden. De enige bevoorrading op 22km was er eentje om U tegen te zeggen.
Tot volgend jaar.

Met plezier gedaan en see you next year :wink:
Gebruikersavatar
Haibikepower
Mountainbiker
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 21 sep 2011 20:13
Rijdt met: Granville/ SID Worldcup

Re: 02/11/14 8ste Editie MTB Kampenhout

Bericht door Haibikepower »

Aan alle deelnemers van onze TT vandaag , dikke merci voor jullie aanwezigheid en hopelijk tot volgend jaar....!!!! Wordt een specialeke... :wink:

grtz

HBP
Gebruikersavatar
Haibikepower
Mountainbiker
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 21 sep 2011 20:13
Rijdt met: Granville/ SID Worldcup

Re: 02/11/14 8ste Editie MTB Kampenhout

Bericht door Haibikepower »

DDT-STAS schreef:Inderdaad, dit was weer een pracht editie =D> =D> =D>
Alles was dik in orde, tot de volgende !

Thx voor de comment....tot next year dan :wink:
Gebruikersavatar
Haibikepower
Mountainbiker
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 21 sep 2011 20:13
Rijdt met: Granville/ SID Worldcup

Re: 02/11/14 8ste Editie MTB Kampenhout

Bericht door Haibikepower »

Schijfrem schreef:Mooie tocht en prima organisatie, ik koos voor de 55km maar kon na 32km de rit staken omdat moeder natuur letterlijk een stok in mijn derailleur stak. Na een half uurtje wachten werd ik samen met nog 3 andere pechvogels terug naar de sporthal gebracht. De pechverhelpers van dienst hadden het druk want er moesten nadien nog 2 rijders met panne opgepikt worden. Bedankt gasten om ons ze snel te depanneren =D>

Het parcous zelf was heel mooi, hier en daar een beetje modder maar overal kon je gemakkelijk ernaast voorbij rijden. De enige bevoorrading op 22km was er eentje om U tegen te zeggen.
Tot volgend jaar.
Dan was het nog maar de kleine bevoorrading in Bertem.....je pech was op slechts 1KM van de grote bevoorrading in Kortenberg :roll:

Thx voor de comment en tot next year dan :wink:

HBP
slotnick
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: di 12 jul 2011 13:45
Rijdt met: GT

Re: 02/11/14 8ste Editie MTB Kampenhout

Bericht door slotnick »

Fantastische toertocht!De leukste die we dit jaar gereden hebben. Merci aan de organisatie :-D

We wonen vlakbij en hebben echt wel super leuke stukken van onze streek ontdekt. Heeft iemand het parcours van de 44km? We zouden enkele delen ervan later graag nog eens herdoen.

Merci :-)
Gebruikersavatar
Espédé
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: zo 03 aug 2008 02:30
Rijdt met: Cannondale F29

Re: 02/11/14 8ste Editie MTB Kampenhout

Bericht door Espédé »

Dikke proficiat aan de organisatie! Het was een prachtige tocht, we hadden geluk met het weer en de afpijling en bevoorradingen (zelfs met warme soep!) waren dik in orde!

Ik was een beetje sceptisch omdat ik wist dat de Bloso's van Kampenhout nogal aan de platte kant zijn, maar dit hebben jullie heel mooi opgelost! Er zaten mooie klimmetjes in, en ik heb me super goed geamuseerd. De hamburgers en de Keizer Karel waren een mooie beloning na de inspanning. Top gedaan, ik kom volgend jaar zeker terug!
Gebruikersavatar
Haibikepower
Mountainbiker
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 21 sep 2011 20:13
Rijdt met: Granville/ SID Worldcup

Re: 02/11/14 8ste Editie MTB Kampenhout

Bericht door Haibikepower »

slotnick schreef:Fantastische toertocht!De leukste die we dit jaar gereden hebben. Merci aan de organisatie :-D

We wonen vlakbij en hebben echt wel super leuke stukken van onze streek ontdekt. Heeft iemand het parcours van de 44km? We zouden enkele delen ervan later graag nog eens herdoen.

Merci :-)

Thx voor de positieve comment, maar daar proberen we het elk jaar opnieuw voor te doen....tevreden bikers na de tocht.

Had je voor de 60km gekozen had je wss nog zeer leuke tracks ontdekt. :wink:

Aan een GPS track van de 44km kan ik U spijtig genoeg niet verder helpen....maar ik zal is polsen bij collega-bikers en laat dan eventueel de track posten!!!! 8)

HBP
Plaats reactie