MTB beselare 28/09

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sophie17
Mountainbiker
Berichten: 751
Lid geworden op: di 05 aug 2008 17:05
Rijdt met: ednine.

MTB beselare 28/09

Bericht door Sophie17 »

17e MTB in Beselare altijd leuke tocht iemand die parcours al kent of zitten de gekende stroken uit de buurt er opnieuw in?
JasperB
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 20:49
Rijdt met: Cube Acid 29"

Re: MTB beselare 28/09

Bericht door JasperB »

Er zijn niet zo heel veel mogelijkheden in de buurt. Dus wss wel wat gelijklopend met vorige jaren?
JasperB
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 20:49
Rijdt met: Cube Acid 29"

Re: MTB beselare 28/09

Bericht door JasperB »

Als het de zaterdagavond niet te laat wordt (streekbieravond :-({|= ) zeker aanwezig. Is hier bij de deur.
Tommy9001
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 26 feb 2012 22:58
Rijdt met: specialized epic comp 29er

Re: MTB beselare 28/09

Bericht door Tommy9001 »

Is er een verschil met de tocht op 12/10?
14 dagen en anders nog iets?
Wordt er een ander richting uitgereden?
JasperB
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 20:49
Rijdt met: Cube Acid 29"

Re: MTB beselare 28/09

Bericht door JasperB »

Nonnebossenrit gaat wss over wat meer privé stukken en meer richting zillebeke?
Gebruikersavatar
euh
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: vr 17 mei 2013 20:10

Re: MTB beselare 28/09

Bericht door euh »

Iemand die weet langs waar de route gaat? Ik kom van Wevelgem en zou willen inpikken... Ik kom met de fiets en de baan naar beselare is nu niet direct interessant...
Gebruikersavatar
slooverke
Mountainbiker
Berichten: 640
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 19:52
Rijdt met: Ednine 29 Orka Black/Red

Re: MTB beselare 28/09

Bericht door slooverke »

Morgen aanwezig!!! Al was het maar om de stramme beentjes van vandaag te Vichte wat los te gooien!!!

Deze rit is totaal anders dan de rit van WTC Zonnebeke op 12/10, hier wordt meer in en rond Beselare gereden en gaat men volgens mij richting Passendale
De Rit op 12/10 gaat richting Palingbeek, Gasthuisbossen en éénmalige doorgang in het Polygoonbos.....


Maar beide ritjes staan al sinds jaar en dag op mijn programma.......

Tot morgen
Gebruikersavatar
rik c
Mountainbiker
Berichten: 351
Lid geworden op: di 10 jan 2006 23:27
Rijdt met: zannata

Re: MTB beselare 28/09

Bericht door rik c »

In stralende weersomstandigheden, en na ruim drie maanden niet gefietst te hebben, vandaag de kleuren van ons clubke Erika's Baaikers gaan verdedigen - of beter gezegd simpelweg gaan tonen :oops: - in Beselare. Alles was dik in orde, maar dat kan ook moeilijk anders met zo'n weertje. 't Was leuk, 't parcours was goed en was goed uitgepijld. Applaus op alle banken dus. Achteraf nog drie clubgenoten aangetroffen in de kantine, in de gauwte nog eentje gedronken en dan voor de televisie gaan liggen om te kijken naar de Spaanse regen en het WK. Nu nog twee weekendjes motorcross, en daarna kunnen we weer es beginnen aan een zoveelste winterseizoen MTB.
Plaats reactie