zo 21/09/2014 - Genk 2e Bloso Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stinus
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 28 sep 2007 19:50
Rijdt met: Giant

Re: zo 21/09/2014 - Genk 2e Bloso Toertocht

Bericht door stinus »

Wacky-S schreef: Ik leg alvast de slicks op, dan zit er tenminste iets technisch in :-)
Veel plezier gehad met de slicks? 8) . Ik vond het vrij stevig baggeren vandaag :cry:
Gebruikersavatar
Wacky-S
Mountainbiker
Berichten: 1059
Lid geworden op: di 11 aug 2009 12:31
Rijdt met: ene zonder moteur

Re: zo 21/09/2014 - Genk 2e Bloso Toertocht

Bericht door Wacky-S »

Nope, om 7:30 opgestaan, buitengekeken en terug gekropen. Geen zin in al die moddertoestanden :p
misterbig
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 02 jan 2014 21:08

Re: zo 21/09/2014 - Genk 2e Bloso Toertocht

Bericht door misterbig »

als inrichter kan ik alleen maar bevestigen wat er hier al gesteld werd : waters, bossen en natuur beschikken en wij mogen al blij zijn dat we mogen inrichten.
een voorbereiding duurt een jaar en om een parcours goedgekeurd te krijgen is een hele opgave, zekers als je een nieuwe inrichter bent.
jammer genoeg zijn vele "mooie" paadjes niet toegankelijk voor toertochten en zijn daarom door inrichters te mijden.
en het gebruik van de terrils is helemaal verboden ... enkel wildrijden kan er ....
toch proberen we er een mooie gevarieerde tocht van te maken ...
maar zoals zo vaak zijn diegenen die kritiek spuien vaak zij die nooit inrichten en alleen maar deelnemen ...
inrichters krijgen, hoe raar het ook klinkt, graag kritiek als die opbouwend is ....
neem gerust contact op met inrichters en help mee opbouwen aan een inrichting en dan hoor je ook waarom sommige dingen wel of niet kunnen ... er zit altijd een verhaal en bedoeling achter ...
Plaats reactie