Raid d’Englebert 2014 – Bergen 28/9 – 25, 35, 45, 65 & 80 km

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-- Olympus --
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: di 20 jun 2006 16:41
Rijdt met: Specialized

Re: Raid d’Englebert 2014 – Bergen 28/9 – 25, 35, 45, 65 & 8

Bericht door -- Olympus -- »

In afdaling eerste terril was er blijkbaar een probleem met de pijlen, verkeerd gereden, 15' de mist in (einde chrono dus). Dan maar opnieuw terril opgereden om terug op het parcours te zitten. Man op de quad beneden zei dat ik moest oppassen voor 'sabotage' in de afdaling. Pijl hing er idd, maar op zo een 'brede' afdaling kon je hem missen. Was trouwens niet alleen.

'Parking' in een wei vol koeienstront was er toch wat over :roll:
Englebert
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: di 27 aug 2013 12:41

Re: Raid d’Englebert 2014 – Bergen 28/9 – 25, 35, 45, 65 & 8

Bericht door Englebert »

De resultaten van de chronos zijn online !
HardTail Charlie
Mountainbiker
Berichten: 282
Lid geworden op: do 02 jun 2011 21:25
Rijdt met: Lynskey M290

Re: Raid d’Englebert 2014 – Bergen 28/9 – 25, 35, 45, 65 & 8

Bericht door HardTail Charlie »

Akkoord met de verslagen hierboven. Tot aan de eerste bevoorrading bleef het ietsje onder de verwachting qua afwisseling/parcours, maar dadelijk na de ravito ging het 't bos in en werd het veel en veel beter.
Toch een knappe rit vond ik, met de speciallekes Terrils & Maandlandschap-steengroeve. Wel eens de moeite toch. En die treinbedding opgevuld met stenen was toch ook niet te versmaden.

Wat me ook is bijgebleven, jammer genoeg... de herhaaldelijke sluikstorthopen onderweg. Niet te geloven. Huis-, tuin- en afbraakafval à volonté, zelfs een hele camion asbestgolfplaten gewoon afgekieperd op de veldwegen. Hebben sommigen dan helemaal geen scrupules? Deprimerend. Helaas.
Gelukkig komen we zoiets niet wekelijks tegen.
Plaats reactie