Olloy-sur-Viroin

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Trikked
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 13 nov 2013 20:20
Rijdt met: Thompson X980 29'

Re: Olloy-sur-Viroin

Bericht door Trikked »

Via Ferrata schreef:Filmpje van gisteren, spijtig genoeg hebben we niet de volledige tocht wegens GoPro troubletje, maar toch een impressie.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Toch wel een mooie impressie van deze prachtige tocht. Jullie waren zeker al vroeg op pad? Nog redelijk wel mist te zien. Ik ben om kwart na 10 vertrokken en heb toch wel redelijk wa zon gehad (alleszins géén mist)
Bedankt om ons mee te laten nagenieten ! !

trikke
halle
Gebruikersavatar
polarbear
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 11:44
Rijdt met: Scott Scale 910 & 20 + Specialized Stumpjumper M4
Contacteer:

Re: Olloy-sur-Viroin

Bericht door polarbear »

Nog enkele foto's: click
Gebruikersavatar
bullsmbker
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 17 okt 2010 18:31
Rijdt met: copperhead 3

Re: Olloy-sur-Viroin

Bericht door bullsmbker »

yep is er iemand die weet waar de fotos' die ze namen te bezien zijn?
lanzo
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 10 sep 2014 21:22

Re: Olloy-sur-Viroin

Bericht door lanzo »

Wij hebben deze fantastische tocht ook gereden. Na 5 km brute pech: stok in achterwiel en remkabel meegedraaid en stuk dus. Terug naar de start gereden en daar vonden we de fantastische MICHEL, die naar zijn huis reed om zijn eigen bike te halen voor ons, anders konden zonder vtt terug naar huis keren.
Bedankt Michel, bedankt, dit vergeten we nooit meer!
We zijn dan toch aan de tocht begonnen, maar het was toen al 11h, te laat voor de 100km, men raadde ons aan de 65km te doen. Prachtig, prachtig, en niks te gevaarlijk: het gevaar staat altijd zeer duidelijk aangegeven en je hebt altijd een soft optie.
Gans de dag genieten van puur bos en stilte en single tracks en relief: adrenaline en de rust van het bos.
Super. Ik was meer dan voldaan na 75 km (65km + extra 10km van de mislukte start), kramp en pijn in de handen, maar Pieter riep bij aankomst: Tsjuu, we hadden beter toch de lus naar de 80km genomen. We waren rapper terug (om 16h) dan we vermoed hadden.
Volgend jaar maken we er een weekendje van hier!
Gebruikersavatar
Herder Scubaluc
Kerstman
Berichten: 825
Lid geworden op: za 06 aug 2005 13:42
Rijdt met: Iene mee twie wiele + Cannondale Rush Carbon 2
Contacteer:

Re: Olloy-sur-Viroin

Bericht door Herder Scubaluc »

lanzo schreef:Wij hebben deze fantastische tocht ook gereden. Na 5 km brute pech: stok in achterwiel en remkabel meegedraaid en stuk dus. Terug naar de start gereden en daar vonden we de fantastische MICHEL, die naar zijn huis reed om zijn eigen bike te halen voor ons, anders konden zonder vtt terug naar huis keren.
Bedankt Michel, bedankt, dit vergeten we nooit meer!
We zijn dan toch aan de tocht begonnen, maar het was toen al 11h, te laat voor de 100km, men raadde ons aan de 65km te doen. Prachtig, prachtig, en niks te gevaarlijk: het gevaar staat altijd zeer duidelijk aangegeven en je hebt altijd een soft optie.
Gans de dag genieten van puur bos en stilte en single tracks en relief: adrenaline en de rust van het bos.
Super. Ik was meer dan voldaan na 75 km (65km + extra 10km van de mislukte start), kramp en pijn in de handen, maar Pieter riep bij aankomst: Tsjuu, we hadden beter toch de lus naar de 80km genomen. We waren rapper terug (om 16h) dan we vermoed hadden.
Volgend jaar maken we er een weekendje van hier!
Ha, dat waren jullie waar ik nog mee staan praten heb. Inderdaad een mooie geste van Michel. Wat die de gehele dag gedaan heeft voor Jan en alleman is niet te schatten.
Gebruikersavatar
weetabix
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 18 okt 2010 20:16
Rijdt met: Ene met dikke banden

Re: Olloy-sur-Viroin

Bericht door weetabix »

bullsmbker schreef:yep is er iemand die weet waar de fotos' die ze namen te bezien zijn?
Er zou volgende week een link op hun website http://www.catsbikers.be" onclick="window.open(this.href);return false; komen te staan.
Gebruikersavatar
jootje
Mountainbiker
Berichten: 377
Lid geworden op: za 23 dec 2006 19:33
Rijdt met: Canyon CF SL 29

Re: Olloy-sur-Viroin

Bericht door jootje »

weetabix schreef:
bullsmbker schreef:yep is er iemand die weet waar de fotos' die ze namen te bezien zijn?
Er zou volgende week een link op hun website http://www.catsbikers.be" onclick="window.open(this.href);return false; komen te staan.
Ben benieuwd naar de foto's. Zeker van de eerste fotograaf :oops: ben daar nl 3 keer gepasseerd #-o
Had probleempke aan de fiets en dacht dat ik het verholpen had... Niet dus. Terug naar start, daar aan de toog gelukkig al het nodige gekregen. Iets wat ik wel gewoon ben in Olloy, maar deze keer zat het niet in 75cl flessen maar was het een 10 inbus. Tweede passage bij de fotograaf. Grr, loopt toch nog niet perfect, dus blokje om, naar den toog, sleutels nog eens gevraagd en oef, derde keer goede keer.
Kon ik eindelijk van start gaan op dit kutritje waar je geen seconde rustig kan genieten :drunk:
Gebruikersavatar
Via Ferrata
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: di 27 sep 2005 21:32
Rijdt met: Radon 29 Black Sin 8.0

Re: Olloy-sur-Viroin

Bericht door Via Ferrata »

Trikked schreef:
Via Ferrata schreef:Filmpje van gisteren, spijtig genoeg hebben we niet de volledige tocht wegens GoPro troubletje, maar toch een impressie.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Toch wel een mooie impressie van deze prachtige tocht. Jullie waren zeker al vroeg op pad? Nog redelijk wel mist te zien. Ik ben om kwart na 10 vertrokken en heb toch wel redelijk wa zon gehad (alleszins géén mist)
Bedankt om ons mee te laten nagenieten ! !

trikke
halle
We startten rond 08.45 en kwamen ook nog het mooie weer tegen maar de camera van de maat kreeg wat problemen, uitvallen van de 3+ na een 20 km vandaar vooral in de nevel en enkel de après in de zon. In december kwamen we het in La Grave ook eens tegen. Mijn camera is de eerste, verouderde GoPro en ik maakte de fout van hem op 1080p te zetten, mooi maar niet als het snel gaat zoals op ski's of de bike, ga meer in de aloude resolutie filmen, 720p en 60 fps ipv die 30 fps. Vandaar dat Fritzz niet kon editten met mijn beelden. Zijn af en toe afgestapt om wat sfeerbeelden te draaien ook, bv die klim met de zeldzame (niet eten) vliegezwammen en de beekoversteken maar zoals gezegd, die kwamen nadien. Spijtig dat we enkel het eerste derde van de tocht hebben dus want hij filmt mooi. ( onze website waar freeride, extreme ski en toerski opstaat is btw skibum.be, Katrien Aerts gekend van de OS te Sotchi deze winter vindt je er ondermeer alsook veel routes, bestemmingen, how to, lawinekennis... visit us en deel maar jullie ervaringen te wiel, stijgijzer, ski en board enz op de FB pagina, daar kan je dat doen!)

Voor De Herders, kwamen jullie paar maal tegen en op 3.45 allemaal samen in beeld toen jullie groep hulp bood aan een gevallen jonge biker en wij langs reden op die afdaling. Respect! Na een bevoorrading zagen we julie ook maar toen niet in beeld gezien jullie schuin onder ons van een langer parcours arriveerden bij ons wegrijden. Aan het oorlogsmonument met de kanonnen van 14-18 herinner ik me 1 herder alleen daar.
Gebruikersavatar
weetabix
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 18 okt 2010 20:16
Rijdt met: Ene met dikke banden

Re: Olloy-sur-Viroin

Bericht door weetabix »

weetabix schreef:
bullsmbker schreef:yep is er iemand die weet waar de fotos' die ze namen te bezien zijn?
Er zou volgende week een link op hun website http://www.catsbikers.be" onclick="window.open(this.href);return false; komen te staan.
De foto's staan nu op de website http://www.catsbikers.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben twee fotografen tegengekomen, maar sta nergens tussen de foto's.
Heeft er iemand anders nog foto's op het net gevonden?
Gebruikersavatar
S-Biker Gino
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: di 02 feb 2010 13:12
Rijdt met: Soms ne zwarte

Re: Olloy-sur-Viroin

Bericht door S-Biker Gino »

weetabix schreef:
weetabix schreef:
bullsmbker schreef:yep is er iemand die weet waar de fotos' die ze namen te bezien zijn?
Er zou volgende week een link op hun website http://www.catsbikers.be" onclick="window.open(this.href);return false; komen te staan.
De foto's staan nu op de website http://www.catsbikers.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben twee fotografen tegengekomen, maar sta nergens tussen de foto's.
Heeft er iemand anders nog foto's op het net gevonden?
Tenzij ge der in 2013 ook bij was en nog weet wat ge aan had ga je u niet terug vinden hoor, nog even geduld dus voor de foto's van dit jaar...
Plaats reactie