Zo 31/08/2014 Tielt-Winge :: 22ste Hagelandse Heuvels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sjotbiker32
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 01 sep 2014 08:18

Re: Zo 31/08/2014 Tielt-Winge :: 22ste Hagelandse Heuvels

Bericht door sjotbiker32 »

om kwart voor 8 vertrokken met 3 man voor de 103km en volledig uitgereden. nat en onder de modder maar voldaan. goede organisatie en bevoorrading. Toch wel dabberen zeker na de 3de bevoorrading en de regen.

een hele dikke merci voor de toffe gast die de moeite had gedaan om mij de drinkbus terug te geven die ik verloren was na een val. =D> =D>
Toto
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 14 mar 2005 00:36
Rijdt met: Specialized epic expert

Re: Zo 31/08/2014 Tielt-Winge :: 22ste Hagelandse Heuvels

Bericht door Toto »

Weet iemand waar we de foto's kunnen terugvinden die er gemaakt zijn?
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Re: Zo 31/08/2014 Tielt-Winge :: 22ste Hagelandse Heuvels

Bericht door Biestie1 »

kenny.m schreef:Parcoursupdate :

Goed berijdbaar, zeker geen baggerpartij. In het begin is er een grote en diepe plas, hier zullen we een splitsing nat/droog aanbieden.

Mvg
Kenny

Grapjas #-o één grote en diepe plas ... tja, je hebt niet gelogen ; één grote plas van 100 km lang :lol:

Blijkbaar zijn er toch nog enkele anderen die de volle afstand gereden hebben, ik had het gedacht alleen onderweg te zijn. Op de 100-only stukken zag ik soms 1 spoortje (van de pijltjes-controlleur ?), meestal niet eens iets.
Het was trouwens vooral op die extra stukken dat het meeste vettige was, vb. in Assent en amai aan de Gempermolen, wat was me dat daar, precies of je dwars door de vijver moest.
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Re: Zo 31/08/2014 Tielt-Winge :: 22ste Hagelandse Heuvels

Bericht door Swannie »

ik ben hier mijne vlo ook komen dopen.. als dit genen bagger was 8-[ wat dan wel? :-?
was wel te verwachten natuurlijk, na de zondvloed van de afgelopen week...
De Brabander
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 13 dec 2010 17:20
Rijdt met: cannondale

Re: Zo 31/08/2014 Tielt-Winge :: 22ste Hagelandse Heuvels

Bericht door De Brabander »

Bedankt voor al jullie toffe reacties. We hebben de afpijling en dito borden inderdaad dit jaar meer aandacht gegeven. Voor volgend jaar staat een betere en efficiëntere afspuitstand op het programma. Goede ideeën zijn natuurlijk altijd welkom. De foto's komen eerstdaags op onze website http://www.twv.be" onclick="window.open(this.href);return false;
wortelstoemper
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 29 aug 2010 20:46
Rijdt met: Specialized Epic

Re: Zo 31/08/2014 Tielt-Winge :: 22ste Hagelandse Heuvels

Bericht door wortelstoemper »

Toertocht dik in orde :-) , mijn conditie minder.. :-?
Tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
KimM
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: do 21 mei 2009 14:09
Rijdt met: Specialized S-works

Re: Zo 31/08/2014 Tielt-Winge :: 22ste Hagelandse Heuvels

Bericht door KimM »

Er moet mij toch iets van het hart over deze toertocht.

Ik vond hem ronduit schitterend ! :-D
Volgend jaar zeker terug van de partij en wees gerust, reclame zal ik hiervoor maken.
Gebruikersavatar
kenny.m
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 10 aug 2012 15:25
Rijdt met: Moozes Tribe / Scott Scale 740

Re: Zo 31/08/2014 Tielt-Winge :: 22ste Hagelandse Heuvels

Bericht door kenny.m »

Langs deze weg willen we alle 1219 deelnemers bedanken! Zo te zien hebben jullie, ondanks de modder en de regenbui rond de middag, toch nog goed kunnen amuseren!

Tot volgend jaar allen!
Gebruikersavatar
WULTEPUTTE123
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: do 19 apr 2012 19:44
Rijdt met: merida

Re: Zo 31/08/2014 Tielt-Winge :: 22ste Hagelandse Heuvels

Bericht door WULTEPUTTE123 »

Vanuit het Gentse,Wondelgem, afgekomen om deze rit te komen rijden. Maar wat een prachtige rit, ik rij vaker in deze streek en weer nieuwe stukken tegen gekomen. Het bosje juist voor de 2 de BV van de 103, mijn gedacht, deze ST die bleef maar komen :-D . Echt de moeite waard. En dan kregen we lekkere rijstpap. Zo mijne rit verder gezet, maar voor de 103 volledig te rijden, dan zou ik na wat rekenen maar rond 14.10 uur binnen gekomen zijn, en het was wel zwaar rijden, dus na 67 km de splitsing 38 genomen en na enkele km's was ik binnen, en juist voor de hevige buien binnen. had er 74 op de teller, en was eigenlijk wel voldoende.
Ik heb een hele mooie rit gereden, de bepijling was goed en de BV waren ook heel goed.
Deze toertocht is zeker een aanrader. Je, de afspuitplaats heb ik niet nodig, heb mij zelf eens een bikewash aangeschaft,en nu moet ik nooit meer aanschuiven. Afspuiten aan mijne auto.

Tot volgend jaar en mss met enkele makkers.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Re: Zo 31/08/2014 Tielt-Winge :: 22ste Hagelandse Heuvels

Bericht door phille »

anekdote : aan BV 2 vroeg ik of ze nog van die rijstepap hadden ... de dame voelde zich zo schuldig dat er echt te weinig waren omdat ze niet wisten dat er zoveel volk ging afkomen. Ik werd zelfs uitgenodigd bij haar thuis om daar een rijstpapke te komen eten, maar ik moest toen nog 50km bollen :-)
Plaats reactie