ZO 03/08/2014 - Hockai : 15de Rando du Plateau Fagnard

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Re: ZO 03/08/2014 - Hockai : 15de Rando du Plateau Fagnard

Bericht door Biestie1 »

lowie schreef:
Biestie1 schreef: Wat een gezever altijd over dat "niet technisch genoeg".
Djeezes #-o
Wat ik mij altijd afvraag : als we dan eens op een technisch paadje komen, zie ik daar alleen maar gesukkel van het kan niet erger. Waar zitten dan ineens al die wannabee Kenny Belaey's ???
euhmmm ... waar hebt ge dat gelezen ??? of heeft iemand een post verwijderd ???
Gevoelige teentjes ...
Het is een algemene opmerking lowie ; ik lees dat geleuter in bijna elke topic. Er werd hier al op voorhand aangekondigd dat er "weinig technisch" inzit.
Awel om het met de woorden van Frank DeBoosere te zeggen: "voor de meeste mensen is dit al meer dan genoeg".
Ik vond het een prachtige tocht.
En ik heb het over de georganiseerde tocht (waarover het topic eigenlijk gaat) en niet over door bikers gemaakte varianten.
Gt-
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: wo 18 dec 2013 21:42

Re: ZO 03/08/2014 - Hockai : 15de Rando du Plateau Fagnard

Bericht door Gt- »

Biestie1 schreef:
lowie schreef:
Biestie1 schreef: Wat een gezever altijd over dat "niet technisch genoeg".
Djeezes #-o
Wat ik mij altijd afvraag : als we dan eens op een technisch paadje komen, zie ik daar alleen maar gesukkel van het kan niet erger. Waar zitten dan ineens al die wannabee Kenny Belaey's ???
euhmmm ... waar hebt ge dat gelezen ??? of heeft iemand een post verwijderd ???
Gevoelige teentjes ...
Het is een algemene opmerking lowie ; ik lees dat geleuter in bijna elke topic. Er werd hier al op voorhand aangekondigd dat er "weinig technisch" inzit.
Awel om het met de woorden van Frank DeBoosere te zeggen: "voor de meeste mensen is dit al meer dan genoeg".
Ik vond het een prachtige tocht.
En ik heb het over de georganiseerde tocht (waarover het topic eigenlijk gaat) en niet over door bikers gemaakte varianten.
Dat komt omdat gij véél te goed zijt in die technische paadjes, so, relax
Ruben Franssen
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: do 24 jul 2014 08:16

Re: ZO 03/08/2014 - Hockai : 15de Rando du Plateau Fagnard

Bericht door Ruben Franssen »

dirtyd schreef:
Ruben Franssen schreef:Mooi tochtje, maar voor mij verschrikkelijk zwaar. Na 45km content dat ik binnen was. Ik zou mijne fiets toch eens wat meer moeten vastpakken. Wat ik wel niet begrijp is dat die tochtjes die Lowie doet, toch nagereden kunnen worden met GPS, in de veronderstelling dat iemand van die groep ne GPS bij had.
Waarom niet? bijna iedereen van de groep had een gps mee. Alleen moet je een beetje conditie en een beetje technische bagage hebben om er plezier aan te beleven.
De extra lusjes die je rijdt zijn wel subliem waarvoor dank Lowie.
Awel, ik denk dat jullie, die meereden, toch genoeg technische bagage hebben om deze tocht alleen of met een beperkter groepje te rijden. Heeft iemand trouwens de GPX file van Lowie zijn extra lusje?
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: ZO 03/08/2014 - Hockai : 15de Rando du Plateau Fagnard

Bericht door lowie »

@ Biestie
Ik heb helemaal geen gevoelige tenen zulle !
Het enige wat ik aankondigde was : "Weinig echt technische paden, maar de regio die ze aandoen is schitterend en iedereen zal aan zijn trekken komen." En dat is toch gewoon wat het was hé ? Ik heb de tocht juist aanbevolen omdat ik weet dat die mensen altijd het beste uit de regio halen en dat voor iedereen.
Mijn excuses als je dat als kritiek begreep, maar dat was niet de bedoeling.

(en wat die XL betreft : ik kan er ook niet doen dat er zoveel posts daarover geplaatst zijn - maar ik mocht dat toch in dit topic aankondigen ?)

even goeie maten ?
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: ZO 03/08/2014 - Hockai : 15de Rando du Plateau Fagnard

Bericht door lowie »

Ruben Franssen schreef: Heeft iemand trouwens de GPX file van Lowie zijn extra lusje?
als je me een pb met je email-adres zend, dan krijg je de file met wat extra duiding (normaal is hij nergens te vinden op het net, als mijn medereizigers zich aan hun woord houden)
Gt-
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: wo 18 dec 2013 21:42

Re: ZO 03/08/2014 - Hockai : 15de Rando du Plateau Fagnard

Bericht door Gt- »

jawadde,

probeer dat maar eens alleen te counteren, als heel die Lowie groep een ontsnapping inzet in de klim #-o

Ikke, de zwakste bergop en zonder gps: 2400 hm, 97 km, met laatste bevoorrading aan Lac de Warfaaz.
Als het hard genoeg regent spoelen toch wel die kalkpijlen weg zeker :-&

maarrrrrr, topsnelheid 75,5 km/h (o) (o) (o)
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: ZO 03/08/2014 - Hockai : 15de Rando du Plateau Fagnard

Bericht door lowie »

foto's :

http://www.gghf.be/cpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bobbie
Mountainbiker
Berichten: 1226
Lid geworden op: di 09 okt 2007 11:29
Rijdt met: Scott Scale

Re: ZO 03/08/2014 - Hockai : 15de Rando du Plateau Fagnard

Bericht door Bobbie »

Bedankt voor de link!
bullsdriver
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 04 aug 2014 12:32

Re: ZO 03/08/2014 - Hockai : 15de Rando du Plateau Fagnard

Bericht door bullsdriver »

Voor de derde maal deze tt gereden en voor de derde maal bingo. Wat moet er nog meer in een tocht zijn! Volgend jaar terug aanwezig !
Gebruikersavatar
johan687
Mountainbiker
Berichten: 141
Lid geworden op: ma 23 apr 2012 21:04
Rijdt met: epic expert wc 29, haibike greed 29

Re: ZO 03/08/2014 - Hockai : 15de Rando du Plateau Fagnard

Bericht door johan687 »

het was een goede rit de 55 km, organisatie doet altijd zijn best maar zoals nu de uitzichten
op rand van hoge venen 11op 10 prachtig als je de tijd neemt om rond te kijken, tot
volgend jaar :bounce:
Plaats reactie