Zo 08/06/2014 Diest (Schaffen)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
go2go2
Mountainbiker
Berichten: 350
Lid geworden op: za 11 nov 2006 11:18
Rijdt met: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Re: Zo 08/06/2014 Diest (Schaffen)

Bericht door go2go2 »

Fijn dat er toch nog heel wat rijders gekomen zijn. Bedankt!

Vanuit de organisatie was er toch teleurstelling omtrent de opkomst. In vergelijking met vorig jaar waren er 450 minder aanwezigen en toen was het weer minder mooi. Was het omdat een verlengd weekend was? Was het door de concurrentie met Langdorp? Was het omdat het 's morgens in Limburg even geregend heeft? ... Dat we het niet weten.

Wij hebben zeker ons best gedaan om jullie een mooie tocht voor te schotelen. Het doet deugd dat de eerste reacties dit bevestigen.
Gebruikersavatar
flipp
Moderator
Berichten: 627
Lid geworden op: zo 27 apr 2008 21:19
Rijdt met: Kona Kahuna

Re: Zo 08/06/2014 Diest (Schaffen)

Bericht door flipp »

Ik weet niet waar het aan zou liggen dat er een mindere opkomst was, maar waar het zeker niet aan lag was het parkoer en de organisatie. Die waren top !
Het was een zeer leuke voormiddag.

Bedankt
sammy14
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 21 mei 2006 11:53
Rijdt met: Trek 6500, Scott Scale 740

Re: Zo 08/06/2014 Diest (Schaffen)

Bericht door sammy14 »

Ik vond het ook een hele mooie tocht! Proficiat aan de organisatie =D> . Dat technische stuk in het deels afgekapt bos was goed aangegeven met die kalk op de grond bij bijna elke bocht. Beide bv waren goed.

Het was de eerste keer dat ik voor 60 km ging en het was allemaal goed meegevallen tot de laatste 10km #-o :D. Ik had geen energie meer dus de laatste km's waren op karakter ](*,)

Tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
Wald Herr
Mountainbiker
Berichten: 448
Lid geworden op: di 21 okt 2003 21:51
Rijdt met: EdNine
Contacteer:

Re: Zo 08/06/2014 Diest (Schaffen)

Bericht door Wald Herr »

go2go2 schreef:Vanuit de organisatie was er toch teleurstelling omtrent de opkomst. In vergelijking met vorig jaar waren er 450 minder aanwezigen en toen was het weer minder mooi. Was het omdat een verlengd weekend was? Was het door de concurrentie met Langdorp? Was het omdat het 's morgens in Limburg even geregend heeft? ... Dat we het niet weten.
Ik denk dat Langdorp wel de belangrijkste reden is... Vlak bij elkaar 2 goei TT, dan is da het gevolg lijkt me... Volgend jaar beter de kalenders afstemmen zal al heel wa maken...
Het was alleszins een toptochtje.. Het nieuwe stuk draaien en keren was serieuze 'muugmakerij' en misschien ietwa te lang, maar wel top.. :bounce:
BV was ook dik in orde.

Enige minpuntje, zoals al gemeld : die bordjes van de splitsingen waren echt wel te klein e stonden OP de splitsing... ge moest er bijna mej uwe neus op hange voor ge ze kon lezen.. gevolg : 2 keer de verkeerde richting gegokt.. :roll: Misschien voor de splitsing al bordjes zetten ?

Keep up the good work ! =D> =D>
Gebruikersavatar
peter-bastanie
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: do 03 jul 2008 17:27
Rijdt met: minerva starlight + granville puls 4.0

Re: Zo 08/06/2014 Diest (Schaffen)

Bericht door peter-bastanie »

Ik heb me super geamuseerd. Parcours was top bv. Ook tevreden van ,organisatie niks op aan te merken dus volgend jaar zeker terug van de partij. Is inderdaad spijtig van het lagere aantal deelnemers en ik denk ook dat langdorp er voor veel tussen zit ,heb immers ook getwijfeld tussen deze
en die van langdorp maar ik heb zeker geen spijt gehad van mijn keuze integendeel..... :-D
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Re: Zo 08/06/2014 Diest (Schaffen)

Bericht door Geoffe »

peter-bastanie schreef:Ik heb me super geamuseerd. Parcours was top bv. Ook tevreden van ,organisatie niks op aan te merken dus volgend jaar zeker terug van de partij. Is inderdaad spijtig van het lagere aantal deelnemers en ik denk ook dat langdorp er voor veel tussen zit ,heb immers ook getwijfeld tussen deze
en die van langdorp maar ik heb zeker geen spijt gehad van mijn keuze integendeel..... :-D
+1
En dat Diests Gildebiertje op een zonnig terras heeft echt gesmaakt
pexexpres
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 10 nov 2012 17:45
Rijdt met: Focus Raven

Re: Zo 08/06/2014 Diest (Schaffen)

Bericht door pexexpres »

Zoals elk jaar een prachtig tochtje.

Straf dat er zo veel nieuwigheden inzaten =D>

Doe zo verder mannen!
king_of_nothing
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 20:25
Rijdt met: Onone Mudbike - Scapel 29
Contacteer:

Re: Zo 08/06/2014 Diest (Schaffen)

Bericht door king_of_nothing »

Eerste keer hier en was aangenaam verrast. Leuke bosje afgewisseld met wat vals plat. Organisatie was dik in orde. Alleen de splitsingen waren inderdaad wat moeilijk in te schatten. Volgend jaar waarschijnlijk terug, maar dan met de fatbike. Op de dennenappels geeft dit toch wat meer grip :lol:
moensie
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 25 mar 2011 10:31
Rijdt met: Cube Ltd Race 2011

Re: Zo 08/06/2014 Diest (Schaffen)

Bericht door moensie »

De Bike brothers waren er niet bij. En dit was omdat ons kaarsje al uit was van de Hagelandse Chrono de dag er voor. Anders waren we zeker van de partij geweest.

Volgend jaar dus proberen af te checken ivm concurrentie in de buurt.
Plaats reactie