Zo 01/06/2014 Beringen TT Bike Brothers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Brockie
Mountainbiker
Berichten: 1294
Lid geworden op: za 21 feb 2009 09:34
Rijdt met: radon ZR Race 29er 7.0

Re: Zo 01/06/2014 Beringen TT Bike Brothers

Bericht door Brockie »

klagen over de fotograaf vind ik flauw, als je de fotos niet goed vindt dan koop je ze gewoon niet he, ik ga niet biken om fotos te hebben hoor
Gebruikersavatar
gem 10km/h
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 00:44
Rijdt met: Thompson Fusion ALU
Contacteer:

Re: Zo 01/06/2014 Beringen TT Bike Brothers

Bericht door gem 10km/h »

junior72 schreef:
gem 10km/h schreef:Ik kon er niet bij zijn, gisteren, maar heb gezien dat de tocht achter mijn tuin doorkwam: heeft er misschien iemand de GPS-track, zodat ik hem eens kan rijden op een dood moment?
Ik zou u graag de track willen geven maar wij rijden ook over privéstukken en we zouden dat zo graag houden.
Gaat het hier in de eerste plaats om de terril, of zijn er ook privéstukken bij die niet als privé aangegeven staan?
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Re: Zo 01/06/2014 Beringen TT Bike Brothers

Bericht door Connie »

Jokke2910 schreef:Als ik toch een minpuntje mag geven is het over je fotograaf van dienst... :-(
Als je onze foto's beziet is het een regelrechte schande.
Zelfs ik zou deze foto's gewoon niet openbaar durven zetten!
Ze weet het ondertussen ook al.
Voor de rest super tochtje!
Beste Jokke, zoals ik via de mail ook al gezegd heb, zijn de personen in kwestie haarscherp en is de achtergrond bewust onscherp gemaakt om de snelheid te laten zien. Smaken verschillen, maar zo afkraken vind ik niet echt netjes. Groet, Connie
Gebruikersavatar
mahna-mahna
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: za 28 mar 2009 12:49
Rijdt met: Scott Scale 940

Re: Zo 01/06/2014 Beringen TT Bike Brothers

Bericht door mahna-mahna »

koppigaard schreef:
kenneth schreef:
Connie schreef: Onder andere een poosje bij het begin van het stukje 'echt moeilijk parcours' waar ik vol verwondering heb staan kijken naar iedereen die zich van die helling af durfde storten ...
denk dat wij u eerste klanten waren op de "moeilijke" afdaling van de terril :p
en ikke de laatste...Mooie 78 km met, voor mij, nieuwe stukken. Maar 'moeilijk' is hier zeker letterlijk te nemen. Blijven genieten van de terril. Als ik me niet vergis is het de enige in Limburg waar we met de fietsen over kunnen.

de laatste ? ere wie ere toekomt tenzij ik een tweelingbroer heb :wink:
de terril was zeker moeilijk te noemen en na 75 km ben je niet meer fit en ook geen 100% geconcentreerd
... maar het was wel fun
prima TT
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: Zo 01/06/2014 Beringen TT Bike Brothers

Bericht door koppigaard »

Hmmm! Connie is vanaf vandaag ook niet meer mijn beste vriendin. De beelden die ze heeft geschoten tonen mijn weinig flaterende achterkant, steunend links en rechts op mijn fiets, wandelend naar boven. Ik weet het, had ik maar op mijn fiets moeten blijven zitten dan zou ik dit de meest fantastische foto's hebben gevonden. Connie had me vooraf gewaarschuwd. Maar zoals gezegd, "moeilijk" is op de terril ook echt moeilijk.
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Re: Zo 01/06/2014 Beringen TT Bike Brothers

Bericht door Connie »

koppigaard schreef:Hmmm! Connie is vanaf vandaag ook niet meer mijn beste vriendin. De beelden die ze heeft geschoten tonen mijn weinig flaterende achterkant, steunend links en rechts op mijn fiets, wandelend naar boven. Ik weet het, had ik maar op mijn fiets moeten blijven zitten dan zou ik dit de meest fantastische foto's hebben gevonden. Connie had me vooraf gewaarschuwd. Maar zoals gezegd, "moeilijk" is op de terril ook echt moeilijk.
Lol! :-) Welke ben jij dan?
Gebruikersavatar
eric66
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: zo 23 aug 2009 19:57
Rijdt met: FOCUS RAVEN MAX PRO 27,5"

Re: Zo 01/06/2014 Beringen TT Bike Brothers

Bericht door eric66 »

Foto's zijn af en toe toch een mooie souvenir dus heb ze alle 4 besteld want op de Bike Fun Team MTB toer van 1 mei had ik de pech dat haar flash oververhit was (en dus geen enkele foto), ik ben best tevreden met de kwaliteit van de foto's op deze toch en als je 1500 foto's hebt gemaakt dan kan je toch begrip opbrengen dat er af en toe eens eentje wat minder is, doe het maar na een ganse voormiddag door de lens of op het kleine schermpje kijken.
Gebruikersavatar
kenneth
Mountainbiker
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 23 mei 2007 19:30
Rijdt met: Canyon Nerve AL 29 9.9SL

Re: Zo 01/06/2014 Beringen TT Bike Brothers

Bericht door kenneth »

De foto's waren goed! Smaken verschillen, een foto langs de achterkant is eens wat anders :p altijd maar van voor is ook maar niks :)
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Re: Zo 01/06/2014 Beringen TT Bike Brothers

Bericht door Connie »

Een mooie achterkant is niet lelijk :wink: " onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
kenneth
Mountainbiker
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 23 mei 2007 19:30
Rijdt met: Canyon Nerve AL 29 9.9SL

Re: Zo 01/06/2014 Beringen TT Bike Brothers

Bericht door kenneth »

Connie schreef:Een mooie achterkant is niet lelijk :wink: " onclick="window.open(this.href);return false;
hèhè dat is mijn achterkant :p
Plaats reactie