zon 25/05/2014 MTB-Werchter

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Stinobi
Mountainbiker
Berichten: 167
Lid geworden op: zo 29 jul 2007 13:22
Rijdt met: Niner Air9

Re: zon 25/05/2014 MTB-Werchter

Bericht door Stinobi »

Mountain JOhler schreef:Kan er een update gegeven worden over de staat van het parcour?
Ik ben daarnet al een stuk gaan rijden (het gene afgepijld was) en het lag er super goed bij! (slechts op sporadische plaatsen een modderplekske)
Gebruikersavatar
bdc
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: zo 13 jun 2010 16:38
Rijdt met: Niner Jet 9 Carbon
Contacteer:

Re: zon 25/05/2014 MTB-Werchter

Bericht door bdc »

Stinobi schreef:
Mountain JOhler schreef:Kan er een update gegeven worden over de staat van het parcour?
Ik ben daarnet al een stuk gaan rijden (het gene afgepijld was) en het lag er super goed bij! (slechts op sporadische plaatsen een modderplekske)
Er staat een lekker windje, volgens buienradar niet te veel regen meer, dus 't zal er goed bijliggen... zal wel een pak volk zijn... volgens kalender enige TT in 't centrum van 't land.

MTB Weerde alvast present.
Gebruikersavatar
WTC VOSSENBERG
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: za 10 mar 2012 13:10
Rijdt met: Mountainbike
Contacteer:

Re: zon 25/05/2014 MTB-Werchter

Bericht door WTC VOSSENBERG »

Bikers WTC VOSSENBERG ook aanwezig morgen.

Daarna onze burgerplicht vervullen :-k
Gebruikersavatar
wwim
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: di 12 jan 2010 21:41
Rijdt met: Focus Raven 29R

Re: zon 25/05/2014 MTB-Werchter

Bericht door wwim »

Splitsen na 30 km,net afgepijld parcours vraagt om bereden te worden,de plassen zijn geteld:10 plassen,weersverwachting positief,dus geen reden om te passen,iedereen welkom
Gebruikersavatar
mahna-mahna
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: za 28 mar 2009 12:49
Rijdt met: Scott Scale 940

Re: zon 25/05/2014 MTB-Werchter

Bericht door mahna-mahna »

aanwezig voor de 62 km
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Re: zon 25/05/2014 MTB-Werchter

Bericht door Stalen Worm »

aawezig, 't plaatselijke vogelpiklokaal is open tot 16u, dus tijd genoeg om de 62 af te haspelen!! en daarna ff rap te gaan vogelpikken
Gebruikersavatar
Bumba
Mountainbiker
Berichten: 366
Lid geworden op: vr 20 mei 2005 09:25
Rijdt met: Cannondale FSI, Flash 3
Contacteer:

Re: zon 25/05/2014 MTB-Werchter

Bericht door Bumba »

Proficiat aan de organisatie! Een mooi gevarieerd parkoers waar veel tijd en werk is ingestoken. We hebben ervan genoten!
jari2057
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: zo 17 nov 2013 08:31
Rijdt met: scott scale 730

Re: zon 25/05/2014 MTB-Werchter

Bericht door jari2057 »

supper tocht maar zwaarder dan verwacht zeker na een heel zwaar weekend vorige week (o)
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 998
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: zon 25/05/2014 MTB-Werchter

Bericht door koppigaard »

Ook van mij een proficiat aan de organiserende club. Ik denk dat het niet gemakkelijk is om in deze streek steeds nieuwe uitdagingen te vinden maar wat mij betreft ben je daar voldoende in geslaagd. Enig minpunt vond ik dat de pijlen ofwel te hoog ofwel te laag, verborgen in het hoge gras, waren geplaatst. Positief dan weer: de biker van MTBH8 die in het passeren een tikje gaf aan mijn stuur maar de tijd nam om zich te excuseren. Zo hoort dat! En tenslotte, een leuke ego-streling. Een biker informeerde bij aankomst naar mijn leeftijd. Met alle verhalen over hartfalens de laatste weken bleef ik even op mijn hoede. Misschien was de VWB wel stiekem begonnen met een screening van alle leden boven de 50 en vreesde ik, na antwoord, om een medisch attest te worden gevraagd. Niets van dat zo bleek. De man vond het geweldig dat ik de klim langs de elektrische draad was gelukt en vond dit toch wel de moeite om even te melden. Toch wel leuk zoiets. Ik was dermate verast dat ik vergat te pareren: hij deed dat met zijn zoon, 12 of 13 jaar, helemaal niet slecht. Met deze dus!
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Re: zon 25/05/2014 MTB-Werchter

Bericht door Beny »

Om 10u30 vertrokken voor de 62
Een vrij vlakke rit met 2 heuvelzones: Wijngaardsberg en vanaf BV2 Middelberg tussen de zeer vele riante villa's
In het middenstuk redelijk wat asfalt
Maar al bij al heb ik mij geamusseerd, zeker na de voorbije zwaardere MTB weekends :wink:
Plaats reactie