ZO 11/05/214 TT Herselt Blauberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
spooky
Mountainbiker
Berichten: 905
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 16:49
Rijdt met: Specialized epic expert & Specialized Koersmachien

Re: ZO 11/05/214 TT Herselt Blauberg

Bericht door spooky »

Hebt u een ongevallenverzekering? Hebt u een rechtsbijstandsverzekering (via familiale)
Beste via hen de aangifte doen bij de gemeente.
Proberen op die manier iets vast te krijgen.

Tegenpartij is zowiezo Ethias (gemeente) en die gaan het zowiezo afwijzen. Het tegendeel proberen aan te tonen is het moeilijkste. Foto's, getuigen & co zijn het handigste, maar het blijft moeilijk.

succes!
jari2057
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: zo 17 nov 2013 08:31
Rijdt met: scott scale 730

Re: ZO 11/05/214 TT Herselt Blauberg

Bericht door jari2057 »

wardje schreef:tjiens , Fietspromo , krijgt zo wel een heel slechte naam .......... , zoals gezegd , die euro meer , daar zal ik niet wakker van liggen met alle plezier .............., maar parcours en bevoorraadingen , beneden alle peil ,,, als je dan de laatste weken in vlaams / waal brabant gereden hebt is it toch een zware teleurstelling ,,, qua bevoorraading is t daar een feest .....er was echter niets anders in de omgeving dus ,,, ik had gelukkig nog een koek bij eerste , nog net bitje water bij tweede ..... en velen hadden niets ....... als mn zoiets opzet ,, zorg voor goede sponsering of laat het aan echte clubs over ... of neem is een kijkje bij anderen ,,,,of zoals men zegt , schoenmaker blijf bij uw leest ,,,,,, zelfs in de kantine , was er bijna niks meer .... dat was de zwaartste teleurstelling ..... cafeetje aan de kerk was de oplossing gelukkig ... :-D :-D
ze hebben mij al drie keer zitten gehad fietspromo heb er drie gereden en elke keer gewoon een blozo route gevolgd. :(
Plaats reactie