04/04/2014 2e Rando VTT de la Houille

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
MNG
Mountainbiker
Berichten: 233
Lid geworden op: wo 23 mar 2011 23:36
Rijdt met: AMS 110 26'er. 9000 GENT

04/04/2014 2e Rando VTT de la Houille

Bericht door MNG »

Erg goede tocht in heel mooie streek. 60K aanrader.
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: 04/04/2014 2e Rando VTT de la Houille

Bericht door geertg »

22 km. gereden met zoontje. Supertocht, quasi volledig off road met toffe single tracks. Zeer goed georganiseerd : uitpijling ok, twee volledige bevoorradingen, ...
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: 04/04/2014 2e Rando VTT de la Houille

Bericht door geertg »

MNG schreef:Erg goede tocht in heel mooie streek. 60K aanrader.
Staat er op uw fietstrui "Gent"? Dan bent u mij gepasseerd.
MNG
Mountainbiker
Berichten: 233
Lid geworden op: wo 23 mar 2011 23:36
Rijdt met: AMS 110 26'er. 9000 GENT

Re: 04/04/2014 2e Rando VTT de la Houille

Bericht door MNG »

Hi Geert, not me ;)
Zelf heel weinig volk gezien, wel wat laat gestart omwille van de rijtijd.
groet!
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: 04/04/2014 2e Rando VTT de la Houille

Bericht door geertg »

MNG schreef:Hi Geert, not me ;)
Zelf heel weinig volk gezien, wel wat laat gestart omwille van de rijtijd.
groet!
Er was mij iemand gepasseerd met rode trui waarop o.a. Gent stond daarom dacht ik dat jij het kon zijn. De deelnemers waren zodanig verspreid dat ook wij soms de indruk kregen alleen te rijden, bij onze terugkeer was er wel nog veel volk aan en in de sporthal. Weet niet hoeveel deelnemers, de organisatoren hoopten op 400. Er waren in ieder geval geen pain saucisse meer toen wij arriveerden. Persoonlijk vond ik de rit goed georganiseerd en dat voor hun tweede maal dat zij zoiets organiseerden.
Zitaki
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 03 okt 2008 09:19

Re: 04/04/2014 2e Rando VTT de la Houille

Bericht door Zitaki »

Ik heb de 35 km gereden (uiteindelijk 40 km denk ik) en dat was genieten!
Uiteraard is er daar in die omgeving wel de mogelijkheid om zo'n tochten te organiseren. Wat een mooie, haast ongerepte natuur en bossen.
Het was voor mij de eerste keer MTB'en in de Ardennen en ik heb er toch wel een ander gevoel aan over gehouden dan bij onze tochten. Nu ja, zoals ik al zei, je kan maar aanbieden wat de omgeving biedt dus alle respect voor onze organisatoren.
Op de hele tocht ben ik maar 6-8 mensen tegengekomen, ik moet er wel bijzeggen dat ik laat vertrokken ben (10.45 uur).
Er waren dus ook voor mij geen worstjes meer bij aankomst.
Bij de laatste bevoorrading hoorde ik dat er 450 deelnemers zouden geweest zijn.

Als ik nog eens op weekend ga naar onze landgenoten in het Zuiden gaat vanaf nu altijd de MTB mee!
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: 04/04/2014 2e Rando VTT de la Houille

Bericht door geertg »

Zitaki schreef:Ik heb de 35 km gereden (uiteindelijk 40 km denk ik) en dat was genieten!
Uiteraard is er daar in die omgeving wel de mogelijkheid om zo'n tochten te organiseren. Wat een mooie, haast ongerepte natuur en bossen.
Het was voor mij de eerste keer MTB'en in de Ardennen en ik heb er toch wel een ander gevoel aan over gehouden dan bij onze tochten. Nu ja, zoals ik al zei, je kan maar aanbieden wat de omgeving biedt dus alle respect voor onze organisatoren.
Op de hele tocht ben ik maar 6-8 mensen tegengekomen, ik moet er wel bijzeggen dat ik laat vertrokken ben (10.45 uur).
Er waren dus ook voor mij geen worstjes meer bij aankomst.
Bij de laatste bevoorrading hoorde ik dat er 450 deelnemers zouden geweest zijn.

Als ik nog eens op weekend ga naar onze landgenoten in het Zuiden gaat vanaf nu altijd de MTB mee!
Echtgenote heeft ook de 35 km gereden en kwam eveneens aan 40 km.

Er waren te weinig worsten omdat zij een ganse lading hebben laten aanbranden (en serieus aangebrand).

Binnenkort Transinne, Libin, Redu en Glaireuse. Allen aanraders, al blijft Glaireuse nog altijd mijn favoriet wat betreft parcours en organisatie.
Plaats reactie