18/05/2014 3Action Classic wolfsdonk - Langdorp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 18/05/2014 3Action Classic wolfsdonk - Langdorp

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

Stalen Worm schreef:Nico vs Wolfsdonk oep wielen' 0-1
Gestart voor de 70km, na 35km licht uit, ik geraakte gene berg nimeer op...dus over de weg terug, na 10km asfaltjanet spelen, kwam ik onderweg pijltjes vd tocht tegen en ik dacht: ver kan da nimeer zijn, wolfsdonk was nog 8km over de weg.... UHU... Met 65km op de teller terug aan de auto... wel mooie tocht en zeer goede bepijling! bedankt WOEW!! keihard afgezien, maar toch ook wel genoten!!

voetjes ff terug op de grond, vlakke tochten lukt goed, maar bergop was toch wel een heel pak minder! #-o #-o #-o ](*,) ](*,) ](*,)
Het heet niet voor niets "Mountain"bike :wink:
Overigens sta ik dus met 0-2 achter :lol:
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Re: 18/05/2014 3Action Classic wolfsdonk - Langdorp

Bericht door Stalen Worm »

El Toro Cycling Club HB schreef:
Stalen Worm schreef:Nico vs Wolfsdonk oep wielen' 0-1
Gestart voor de 70km, na 35km licht uit, ik geraakte gene berg nimeer op...dus over de weg terug, na 10km asfaltjanet spelen, kwam ik onderweg pijltjes vd tocht tegen en ik dacht: ver kan da nimeer zijn, wolfsdonk was nog 8km over de weg.... UHU... Met 65km op de teller terug aan de auto... wel mooie tocht en zeer goede bepijling! bedankt WOEW!! keihard afgezien, maar toch ook wel genoten!!

voetjes ff terug op de grond, vlakke tochten lukt goed, maar bergop was toch wel een heel pak minder! #-o #-o #-o ](*,) ](*,) ](*,)
Het heet niet voor niets "Mountain"bike :wink:
na 2 j revalideren van een gebroken L2 op de roc 2012, en 3 maanden trg op de fiets, vind ik het nog ni zo erg dat ik nu even mijn meerdere moest erkennen
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Re: 18/05/2014 3Action Classic wolfsdonk - Langdorp

Bericht door Fritsie »

Opnieuw genoten van een prachtig georganiseerde tocht, maar bovenal van het schitterende, speelse parcours en de mooie streek. Deze streek is wat mij betreft toch één van de betere in Vlaanderen om te mountainbiken. Als West-Vlaming kan ik enkel dromen van dergelijke mooie singletracks en als ze er zijn mogen we ze bij ons vaak niet benutten. Daarom zal het zeker niet de laatste keer zijn dat ik hier kom biken. Anderhalf uur vroeger opstaan neem ik er met de glimlach bij. Tot aan de splitsing waar de 45 km ons verliet, was het druk (wat natuurlijk heel begrijpelijk is)... daarna was het zalig rijden. Het blijft me toch verbazen dat er vaak kort wordt ingevoegd bij het inhalen. Ook zijn er weinig mensen die eventjes aangeven waar ze voorbij willen (links, rechts). Bedankt voor de feilloze organisatie en tot volgend jaar. =D> =D> =D> =D>
Laatst gewijzigd door Fritsie op zo 18 mei 2014 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 18/05/2014 3Action Classic wolfsdonk - Langdorp

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

Stalen Worm schreef:
El Toro Cycling Club HB schreef:
Stalen Worm schreef:Nico vs Wolfsdonk oep wielen' 0-1
Gestart voor de 70km, na 35km licht uit, ik geraakte gene berg nimeer op...dus over de weg terug, na 10km asfaltjanet spelen, kwam ik onderweg pijltjes vd tocht tegen en ik dacht: ver kan da nimeer zijn, wolfsdonk was nog 8km over de weg.... UHU... Met 65km op de teller terug aan de auto... wel mooie tocht en zeer goede bepijling! bedankt WOEW!! keihard afgezien, maar toch ook wel genoten!!

voetjes ff terug op de grond, vlakke tochten lukt goed, maar bergop was toch wel een heel pak minder! #-o #-o #-o ](*,) ](*,) ](*,)
Het heet niet voor niets "Mountain"bike :wink:
na 2 j revalideren van een gebroken L2 op de roc 2012, en 3 maanden trg op de fiets, vind ik het nog ni zo erg dat ik nu even mijn meerdere moest erkennen
Zulke dingen kan ik niet weten, anders zou ik die niet op deze manier uiten, om iemand voor zijn hoofd, anderzijds zoals aangegeven een geintje meneer Sonneberg :-D
touchdownbiker
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: zo 02 jan 2005 19:17
Rijdt met: Trek

Re: 18/05/2014 3Action Classic wolfsdonk - Langdorp

Bericht door touchdownbiker »

aan allen:

vandaag is er een GPS terug gevonden op parcour indien u er eentje mist,

kan u bellen naar : 0498946060.

Veel succes en proficiat aan de eerlijke vinder =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Hookipa
Mountainbiker
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 11:31
Rijdt met: a mean green machine

Re: 18/05/2014 3Action Classic wolfsdonk - Langdorp

Bericht door Hookipa »

cedric0903 schreef:
Hookipa schreef:
cedric0903 schreef:Vandaag om 6.30 opgestaan. Eerst 20km tot in wolfsdonk en dan de toer van 70km en terug 20km naar huis. Thuisgekomen op 116km. parcours, stevige klimmetjes en leuke afdalingen :). De bevoorradingen waren ook dik in orde heb me goed volgegeten. Aleen wat spijtig dat het op het einde die lussen in het bos heel druk was. Ik weet niet of iemand van het forum mij heeft herkend. Ik had een geel truitje van de slijkdabbers aan met een groene camelbak. Ben niet groot dus viel direct op.( ben maar 16 jaar) :)

cedric
Ik heb ongeveer gelijk met je deze TT gereden, je techniek is in ieder geval zeer speels maar toch gecontroleerd. Dat is niet wat ik kan zeggen over diene hollander die de eerste kilometers tot 4 keer toe tegen mijn achterwiel botste, bij de vraag om me dan in te halen lukte dat blijkbaar niet. Na dit euvel een mooie tocht gereden, waar ieder respect had voor mekaar :-D :-D :-D
Wat voor kleren had je aan want ik weet niet echt wie je bent :-D
Een blauw sponsorloos shirt, witte helm en een gifgroene bike :wink:
Gebruikersavatar
funkstar
Mountainbiker
Berichten: 723
Lid geworden op: vr 27 apr 2007 13:58
Contacteer:

Re: 18/05/2014 3Action Classic wolfsdonk - Langdorp

Bericht door funkstar »

Gisteren gestart voor de 110 km die er bij mij 115 bleken te zijn.
Het was een rustig, niet te moeilijk afwisselend parcours.
Sommige stukken waren de platgereden paden (al zijn deze daarom niet minder mooi) andere waren weer minder gebruikelijk.
Enige minpunt is dat de laatste 15 km single track wat langdradig en vervelend worden na verloop van tijd. Al is dat natuurlijk louter subjectief.
Bevooradingen waren ruim voldoende voorzien.
Bepijling was nagenoeg perfect. Ik ben juist boven de Houwaart even uit gewoonte naar links gereden.
rubenv
Mountainbiker
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 27 aug 2010 00:22
Rijdt met: santa cruz tallboy3, santa cruz nomad4

Re: 18/05/2014 3Action Classic wolfsdonk - Langdorp

Bericht door rubenv »

gisteren de 110km gedaan en was de mooiste tocht die ik daar in de buurt al heb gereden =D>
bevoorradingen waren wel in orde, hoewel we de eerste beter had overgeslagen. Nog nooit zolang moeten aanschuiven. Maar dat zal wel aan het weer gelegen hebben. Met zoveel 3action reclame had ik wel een energiereep verwacht. Dat flesje opt einde was niet echt mijn ding. Volgend jaar wel zeker terug :-D
Calleke
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: vr 02 okt 2009 13:22
Rijdt met: Niner Eat My Dust & Colnago Arte 2.0

Re: 18/05/2014 3Action Classic wolfsdonk - Langdorp

Bericht door Calleke »

Ook voor mij super tocht, super organisatie!
De beentjes hebben afgezien, de kop heeft genoten en de keel is gesmeerd :wink:
Gebruikersavatar
sTTevie
Mountainbiker
Berichten: 446
Lid geworden op: ma 12 nov 2007 10:37
Rijdt met: On One Inbred 650B & 29 / Lynskey M230 & Pro29

Re: 18/05/2014 3Action Classic wolfsdonk - Langdorp

Bericht door sTTevie »

funkstar schreef:Enige minpunt is dat de laatste 15 km single track wat langdradig en vervelend worden na verloop van tijd. Al is dat natuurlijk louter subjectief.
:lol: :lol:
Plaats reactie