Za 17/05/2014 - 7de HerderMarathon - Schorisse (Maarkedal)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Herder Ben
Mountainbiker
Berichten: 439
Lid geworden op: di 09 dec 2003 21:57
Rijdt met: Epic 06 & Stumpjumper HT 08
Contacteer:

Za 17/05/2014 - 7de HerderMarathon - Schorisse (Maarkedal)

Bericht door Herder Ben »

Waar: voetbalplein Vlaamse Ardennen - Tenhoutestraat - Schorisse (Maarkedal)

Afstanden: 35km - 45km - 60km - 80km - 100km - 120km
Optielus: 6.5 km, mogelijk op alle afstanden; maximale afstand 126.5km

Starturen: 120km: 7u tot 9u - 80km, 100km: 7u tot 10u, 60km, 40km en 30km: 9u tot 14u - kids: 13u30

- tot 5 bevoorradingen
- gratis bewaakte fietsparking
- warme douches
- Herder pechdienst in samenwerking met Decathlon

Extra info: http://www.herdermarathon.be
Like: http://www.facebook.com/herdermarathon

In de komende weken zullen de parcoursbeschrijving toegevoegd worden op de website.
Gebruikersavatar
Herder Ben
Mountainbiker
Berichten: 439
Lid geworden op: di 09 dec 2003 21:57
Rijdt met: Epic 06 & Stumpjumper HT 08
Contacteer:

Re: Za 17/05/2014 - 7de HerderMarathon - Schorisse (Maarkeda

Bericht door Herder Ben »

Beschrijving parcours 35km en parcours 45km staan online. Veel leesplezier ...

http://www.herdermarathon.be/35km.html
http://www.herdermarathon.be/45km.html
Gebruikersavatar
Herder Ben
Mountainbiker
Berichten: 439
Lid geworden op: di 09 dec 2003 21:57
Rijdt met: Epic 06 & Stumpjumper HT 08
Contacteer:

Re: Za 17/05/2014 - 7de HerderMarathon - Schorisse (Maarkeda

Bericht door Herder Ben »

Onze Sponsor Decathlon organiseert een gratis technische workshop “hydrauliek en vorkonderhoud” om 15u, aan de inschrijving. Op deze manier willen ze de technische expertise van het Decathlon Service Center in de kijker zetten. Er zijn slechts 10 plaatsen ter beschikking!

Voorwaarden tot deelname:
- Uiteraard: aanwezig (kunnen) zijn! Zaterdag 17 mei om 15u, aan de start. Hou dus rekening met je aankomstuur!
- een méér dan gemiddelde interesse in het technisch onderhoud van je bike

Aanmelden voor deze workshop? Stuur een mailtje naar jeroen@herders.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; - met een kort woordje motivatie.
Gebruikersavatar
Herder Ben
Mountainbiker
Berichten: 439
Lid geworden op: di 09 dec 2003 21:57
Rijdt met: Epic 06 & Stumpjumper HT 08
Contacteer:

Re: Za 17/05/2014 - 7de HerderMarathon - Schorisse (Maarkeda

Bericht door Herder Ben »

Het boodschappenlijstje voor de bevoorradingen werd ingediend! We voorzien alweer een breed aanbod van zoets en hartigs, met dit jaar een paar nieuwe snoepjes Glimlach.

Enkele cijfertjes? 750+ liter cola, 2000+ suikerwafels, 1500+ madeleinekes, 1500 pim’s, .. Voor het opbouwen van onze 5 bevoorradingen, inclusief tenten, tafels, voorraden, etc., zijn twee vrachtwagens en twee aanhangwagens nodig.

Er zijn nog enkele plaatsen vrij voor de gratis technische sessie “hydrauliek/onderhoud van de vork”, georganiseerd door Decathlon, om 15u. Meld je snel aan via jeroen@herders.be" onclick="window.open(this.href);return false;!
anho
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 18:33
Rijdt met: Merida Big nine 3000d Carbon, Giant Anthem

Re: Za 17/05/2014 - 7de HerderMarathon - Schorisse (Maarkeda

Bericht door anho »

Aanwezig!!!!! (Natuurlijk) :bounce:
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: Za 17/05/2014 - 7de HerderMarathon - Schorisse (Maarkeda

Bericht door Den Bees »

25,45km kan inschrijven tss 9.00u en 14.00u lees ik , kan men niet vanaf 7:00 of 7:30 inschrijven , ik moet s'namiddags werken , anders kan ik deze tocht niet aandoen

Grtz
afdalerke
Mountainbiker
Berichten: 307
Lid geworden op: ma 24 dec 2007 15:23
Rijdt met: cube race

Re: Za 17/05/2014 - 7de HerderMarathon - Schorisse (Maarkeda

Bericht door afdalerke »

vandaag den toertocht gereden in brakel en ga toch nog beetje mogen opdrogen wi.
zie na einde van de week toe17 a20 graden herders weer dus zoals gewoonlijk :-) :-)
vandaag blijven haperen op den ijskelder zaterdag dus aanwezig voor revance. :-)
Gebruikersavatar
Herder Ben
Mountainbiker
Berichten: 439
Lid geworden op: di 09 dec 2003 21:57
Rijdt met: Epic 06 & Stumpjumper HT 08
Contacteer:

Re: Za 17/05/2014 - 7de HerderMarathon - Schorisse (Maarkeda

Bericht door Herder Ben »

Beschrijving parcours 60km en parcours 80km staan online. Veel leesplezier ...

http://www.herdermarathon.be/60km.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.herdermarathon.be/80km.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Turfke
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 21:47
Rijdt met: La Machine I & II

Re: Za 17/05/2014 - 7de HerderMarathon - Schorisse (Maarkeda

Bericht door Turfke »

Vriendelijk verzoek aan de organisatie :wink: : bij twijfel, laat de modder stukken er uit (ook al zijn het heeeeel mooie) of zorg op z'n minst voor een alternatief voor de niet-modder-stapper-liefhebbers.
Vorig jaar toch serieus gevloekt en mezelf wijsgemaakt: dit nooit meer. En vorig jaar met 2 andere Grysperre's zelf voor een short cut gezorgd rechtstreeks terug naar de start.
We zijn ondertussen een jaar verder en alles is nog slechts een verre herinnering maar de weergoden zijn jullie momenteel weer niet echt gunstig gezind. Voor later op de week ziet het er gelukkig wel veel beter uit [-o< [-o< [-o< .
Dus, aub, please, por favor, bitte, enz maak er een berijdbaar parours van. En versta me niet verkeerd: ben niet bang van een plas of modderstroook, maar het moet berijdbaar blijven ... ook na doortocht van enkel honderden mtb liefhebbers.
Alvast succes met deze toertocht en de Grysperre's zullen weer aanwezig zijn met een 7-tal mtb fanaten.
Tot zaterdag 7u !
Gebruikersavatar
Sloebertje
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 21:12

Re: Za 17/05/2014 - 7de HerderMarathon - Schorisse (Maarkeda

Bericht door Sloebertje »

Hoi ik twijfel nog tussen de 60km en de 80km. :roll:
Indien ik begin aan de 80km kan ik dan nog overschakelen naar de 60km of omgekeerd?
Ik start graag zo vroeg mogelijk maar de 80km kan al vanaf 7u en de 60km pas vanaf 9u
Sorry maar voor mij is om 9u starten te laat, zelfs al rij ik maar de 60km met eventueel de extra lus.
Plaats reactie