26-april Oudenaarde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Arjan1
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: do 11 aug 2011 10:28
Rijdt met: Idworx RR 29"

26-april Oudenaarde

Bericht door Arjan1 »

Is deze randonee de €10 voor inschrijf waarde het waard?

KAn je ook op de dag zelf inschrijven en hoeveel kost dat?
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Re: 26-april Oudenaarde

Bericht door den mountenbiker »

Alle info hier te vinden : http://www.safetyjoggerclassic.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Arjan1
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: do 11 aug 2011 10:28
Rijdt met: Idworx RR 29"

Re: 26-april Oudenaarde

Bericht door Arjan1 »

Ik vraag om persoonelijke ervaringen, of het de €10 waard is om vanuit NL over te komen.
En op de website heb ik ook niet kunnen vinden of je op de dag nog inschrijven kan en hoeveel dat kost.
Vandaar mijn vraag of het de €10 waard is en of je op de dag zelf kan inschrijven en hoeveel dat kost....
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Re: 26-april Oudenaarde

Bericht door den mountenbiker »

Ik heb hem heel vroeger een 2 tal keer gereden , was top vond ik :P ! Ik had me toen op voor rand ingeschreven ! Je kan misschien een mailke sturen voor je verdere vragen naar de organisatie!
Contacteer ons:
info@safetyjoggerclassic.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij de info kan je de dag ook zelf inschrijven : http://www.safetyjoggerclassic.be/nl/info" onclick="window.open(this.href);return false;

p.s ben niet van de organisatie he ;)
Arjan1
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: do 11 aug 2011 10:28
Rijdt met: Idworx RR 29"

Re: 26-april Oudenaarde

Bericht door Arjan1 »

den mountenbiker schreef:Ik heb hem heel vroeger een 2 tal keer gereden , was top vond ik :P ! Ik had me toen op voor rand ingeschreven ! Je kan misschien een mailke sturen voor je verdere vragen naar de organisatie!
Contacteer ons:
info@safetyjoggerclassic.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij de info kan je de dag ook zelf inschrijven : http://www.safetyjoggerclassic.be/nl/info" onclick="window.open(this.href);return false;

p.s ben niet van de organisatie he ;)

O:) Bedankt
meester biek
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 10:11
Rijdt met: sensa fiori

Re: 26-april Oudenaarde

Bericht door meester biek »

Heb hem in het verleden (ging de laatste 2 à 3 jaar niet meer door) ook een paar keer gereden.
Was goed georganiseerd, parcours (staat op de site) loopt over enkele 'vlaamse ardennenheuvels' tussen Oudenaarde en Ronse. Vond het de moeite, rijdt dit jaar opnieuw mee, maar ik moet er mij maar 12 km voor verplaatsen.
Als je vooraf inschrijft (8 euro ipv. 10 met vergunning) krijg je ook nog 3 paar gratis kousen ...
Arjan1
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: do 11 aug 2011 10:28
Rijdt met: Idworx RR 29"

Re: 26-april Oudenaarde

Bericht door Arjan1 »

Voorinschrijven €10
Service kosten €1.40
Betalen €.065


Op de dag zelf inschrijven €12

:-?
Gebruikersavatar
Tims
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: ma 13 jun 2011 16:50
Rijdt met: hilset custom mudbike, S Epic Comp

Re: 26-april Oudenaarde

Bericht door Tims »

Arjan1 schreef:Ik vraag om persoonelijke ervaringen, of het de €10 waard is om vanuit NL over te komen.
En op de website heb ik ook niet kunnen vinden of je op de dag nog inschrijven kan en hoeveel dat kost.
Vandaar mijn vraag of het de €10 waard is en of je op de dag zelf kan inschrijven en hoeveel dat kost....
Dan zou ik er op zijn minst een weekend van maken en op zondag "La Transboraine" in Mons mepikken.
Die van Oudenaarde gaat alleszins de goede kant op, letterlijk dan, Maar het is en blijft een commerciële organisatie die tegelijk een wegrit organiseert. 10 euro vind ik er toch wat over.
Bij mij wordt het hoedanook La Transboraine. Voor mij ook een primeur, maar het schijnt echt een supertochtje te zijn. :bounce:
Gebruikersavatar
robken
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 19 apr 2009 22:43

Re: 26-april Oudenaarde

Bericht door robken »

Weet er iemand hoeveel hoogtemeters de 35 km MTB heeft ? Ik vind deze niet terug op de website. Ik zou eventueel met de dochter komen.
Wollie
Mountainbiker
Berichten: 418
Lid geworden op: za 04 okt 2003 20:32
Rijdt met: YT Jeffsy

Re: 26-april Oudenaarde

Bericht door Wollie »

19,65 euro bij vooraf inschrijven voor 2 personen met PayPal....het is inderdaad goedkoper...niet gelogen ... #-o
Plaats reactie