26-april Oudenaarde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
KRZA
Mountainbiker
Berichten: 979
Lid geworden op: ma 02 nov 2009 15:54
Rijdt met: Specialized Epic Expert 29

Re: 26-april Oudenaarde

Bericht door KRZA »

Qua organisatie is daar toch niets op aan te merken. Zoals gezegd een Vipbehandeling, maar het parcous 65km was toch maar triestig zulle. Na de rit van daar terug naar huis gebold meeen paar puiterijders en 115km op den teller.
smogfrogie
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 09 sep 2007 21:47
Rijdt met: Trek Superfly 6

Re: 26-april Oudenaarde

Bericht door smogfrogie »

jootje schreef:Met enkele Herderkes de 65 gereden.
Wij waren tevreden van het parcours, maar kan me wel inbeelden dat de kortste afstanden wat meer verwacht hadden van parcours, maar als je aan die kant vd Schelde start, dan moet je nu eenmaal hoop verloren kmrs insteken om Schelde te kruisen en N60 te ontwijken. Zelfs de 55 heeft heel leuke passage in Ronse gemist.

De organisatie was wel af. Topklasse!
Heel veel medewerkers en seingevers.
Wie de site vd organisatie tijdje geleden al bekeek zag daar een oproep staan voor helpers. Betalend.
Als deelnemer hebben we dus eigenlijk betaald voor een VIP arrangement. Moet niet ieder week, maar die 65 was prijs kwaliteit wel ok.
De enigen zie zich wel bedrogen mogen voelen zijn de mensen met kleine voeten, want ze hadden hun kousen enkel in 43/47 #-o :lol:
Volledig akkoord. Het begin en einde waren redelijk saai, maar het middenstuk met onder andere Taaienberg, Koppenberg en vooral Kruisberg/Hotond (was ik nog nooit geweest met mtb, want de meeste ritten gaan richting Kluisbos. Helaas alleen voor de 65) was de moeite.
Uitstekende bevoorradingen, seingevers,.. en dus de 9.85 euro waard!
Gebruikersavatar
DDS
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: di 11 jul 2006 19:27
Rijdt met: scott usa elite racing,crossmax XL,Reba race

Re: 26-april Oudenaarde

Bericht door DDS »

Ik vond dat het vanaf km45 tot km65 nog weinig met mtbiken te maken had,asvalt en beton,ze sturen ons richting muziekbos en we doen er bijna niets mee,taaienberg op de weg, en ladeuze off-road laten ze ook links
liggen,de parcourbouwer zal denk ik geen mtbiker zijn,anders alles in orde,bevoorrading uitpijling enz...
meester biek
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 10:11
Rijdt met: sensa fiori

Re: 26-april Oudenaarde

Bericht door meester biek »

jootje schreef:Met enkele Herderkes de 65 gereden.
Wij waren tevreden van het parcours, maar kan me wel inbeelden dat de kortste afstanden wat meer verwacht hadden van parcours, maar als je aan die kant vd Schelde start, dan moet je nu eenmaal hoop verloren kmrs insteken om Schelde te kruisen en N60 te ontwijken. Zelfs de 55 heeft heel leuke passage in Ronse gemist.

De organisatie was wel af. Topklasse!
Heel veel medewerkers en seingevers.
Wie de site vd organisatie tijdje geleden al bekeek zag daar een oproep staan voor helpers. Betalend.
Als deelnemer hebben we dus eigenlijk betaald voor een VIP arrangement. Moet niet ieder week, maar die 65 was prijs kwaliteit wel ok.
De enigen zie zich wel bedrogen mogen voelen zijn de mensen met kleine voeten, want ze hadden hun kousen enkel in 43/47 #-o :lol:
Kan mij hier volledig bij aansluiten =D>
Vond de tocht oké (reed de 65), met dank aan 'Tom' voor de compagnie.
Slippertje in Ronse en beklimming van het Pironpad (te voet, wellicht door iedereen ?) vond ik iets minder.
Maar mijn kousen passen dan weer wel...
gierke guy
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: ma 05 nov 2007 21:43
Rijdt met: Cube Reaction 29"

Re: 26-april Oudenaarde

Bericht door gierke guy »

Top organisatie, ok misschien wel 10 euro inschrijving ,maar als het zo georganiseerd is lig ik daar niet wakker van .3 TOP bevoorradingen van koe reepjes tot cent wafels appelsien.......... gewoon te veel om op te noemen. 65 KM op den teller 3u45 met een platte band en bevoorrading niet slecht voor een 45 jarige. :lol:
Gebruikersavatar
alexbiker
Mountainbiker
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 06 jul 2009 23:02
Rijdt met: Scott scale 910, Scott genius 710

Re: 26-april Oudenaarde

Bericht door alexbiker »

Organisatie Top =D>
Bevoorrading meer dan Top =D>
Parcours veel minder Top #-o
Gebruikersavatar
Grinta!
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: di 03 mar 2009 12:20
Rijdt met: S-works M5

Re: 26-april Oudenaarde

Bericht door Grinta! »

Ik heb de 55km gereden en zeker waar voor ons geld gekregen vind ik. Kan iemand mij zeggen welke hellingen ik nu precies bedwongen heb? :-k
Gebruikersavatar
bushrider
Mountainbiker
Berichten: 354
Lid geworden op: vr 20 feb 2009 22:18
Rijdt met: Bulls copp3V; Cube AMS PRO R1

Re: 26-april Oudenaarde

Bericht door bushrider »

@ Alexbiker :oops: sorry makker maar het forum niet meer bekeken
Deze morgen 5 min voor 8h vertrokken na vlotte inschrijving. En om 10.45 terug met 65 km's op de teller. Dat zegt genoeg over het parcours zeker . Dus ja , ook ik een beetje op mijn honger gezeten. Dit is wel jammer de verwachtingen lagen hoger(misschien te hoog ). Organisatie was top. Bedankt dus aan de organisatie , en we gaan er van uit de het parcours volgend jaar onder handen genomen wordt =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
SafariChris
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 13 jun 2008 20:28
Rijdt met: Kan ik niet missen

Re: 26-april Oudenaarde

Bericht door SafariChris »

Ik had ook zoiets van net niet genoeg offroad. Hoewel ik op het einde de moeite in de benen voelde, was dat vooral door de zware beklimmingen off/on road. Heb wel gehoord van een medewerker dat er nog een rit was en ze moesten opletten met het kruisen van elkaars parcours.
Al bij al: TOP organisatie zoals voorheen met gemakkelijke inschrijving, hulp bij het bevestigen van de bandjes (heb wel de kuitsmering gemist), seingevers, bevoorradingen waar je je kon ziek eten, douches, lekkere pasta!!
Deze mannen weten wat ze doen en zullen zeker rekening houden met opbouwende kritiek :wink:

Tot de volgende editie, dacht 2016?
Thibault
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: wo 16 okt 2013 23:26

Re: 26-april Oudenaarde

Bericht door Thibault »

Ik vond het parcours eigenlijk maar pover, en dat is toch waarom ik ga mountainbiken.

Een uitgebreide bevoorrading en overige goede organisatie kan mij eigenlijk worst wezen als het parcours teleurstelt. Had hier veel meer van verwacht
Plaats reactie