Zo 20/04/2014 Olmen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Re: Zo 20/04/2014 Olmen

Bericht door Connie »

junior72 schreef:Bij onze tt op 1 juni zit er een verradelijk beekje tussen :-D
:bounce:
Gebruikersavatar
CyclingDream
Mountainbiker
Berichten: 328
Lid geworden op: za 08 okt 2005 11:16
Rijdt met: Scott Scale LTD (1x duwen = 100m Bolle)
Contacteer:

Re: Zo 20/04/2014 Olmen

Bericht door CyclingDream »

Ik kom als de weergoden goed gezind zijn ook af voor de 45 Km route, mooie streek en mooie bospaden !!!!

Website : http://www.gpscyclingtour.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Facebook : https://www.facebook.com/pages/gpscycli ... 359?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;
radicalbiker
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 22:21
Rijdt met: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Re: Zo 20/04/2014 Olmen

Bericht door radicalbiker »

Ga mij na 6 maanden ook nog eens aan een toertocht wagen, dus racekonijnen alvast sorry voor het in de weg rijden. :-"
Gebruikersavatar
CyclingDream
Mountainbiker
Berichten: 328
Lid geworden op: za 08 okt 2005 11:16
Rijdt met: Scott Scale LTD (1x duwen = 100m Bolle)
Contacteer:

Re: Zo 20/04/2014 Olmen

Bericht door CyclingDream »

Er was gelukkig deze morgend geen regen te zien, dus ben ik in 'Olmen' maar de 47 Km van de mountainbike tocht gaan fietsen.

Zoals gewoonlijk loopt het eerste gedeelte over verharde wegen om dan na een kilometer of twee geleidelijk aan over te schakelen naar onverharde bos- en veldwegen...

Iets na halverwege was er 'onnozelaar' met zijn golfkarretje al de pijltjes aan het weg nemen, gelukkig had hij er op dat ogenblik nog maar een paar weggenomen zodat ik samen met een 'mooie' dame :wink: mijn mountainbiketocht heb kunnen verder fietsen !!!

Voor de mountainbikers die deze mountainbike tocht nog eens willen na fietsen, die kunnen via FACEBOOK : https://www.facebook.com/pages/gpscycli ... 359?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false; de route downloaden en/of bekijken op een digitale map...

Het stukje waar de pijltjes weg genomen waren heb ik eruit genomen en daar de route een beetje omgelegd, zodat die 'onozelaaar' niet meer moeilijk kan doen !!! :lol:

-> http://www.gpscyclingtour.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
ThaDoc
Mountainbiker
Berichten: 767
Lid geworden op: wo 22 sep 2010 21:14
Rijdt met: ne rood/witte
Contacteer:

Re: Zo 20/04/2014 Olmen

Bericht door ThaDoc »

Fijne tocht en ook het weer zat mee. Zalig! :-)

@ Connie: sorry, had je vraag niet meer gezien. Ben zelf niet van de organisatie dus had er ook geen antwoord op kunnen geven.
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Re: Zo 20/04/2014 Olmen

Bericht door Connie »

Het was inderdaad een hele mooie ochtend. Niet te warm, niet te koud, beetje stoffig misschien, als ik m'n apparatuur mag geloven tenminste, want halverwege waren al m'n spullen ineens een hele andere kleur dan aan het begin! De organisatie had me op het laatst nog als tip 'de kam' bij Meerhout doorgegeven, dat bleek inderdaad een mooie plek om weer eens wat uit te proberen.

Eerst aan de gang gegaan voor een shot met veel snelheid erin. Moest wel een beetje lachen om iedereen die ik 'te laat' hoorde zeggen, terwijl ik de foto precies op tijd nam, maar met die lens erop moeten jullie nu eenmaal superdichtbij zijn voor het beste resultaat. Na zo'n driehonderd passanten zeggen mijn flitsers dan 'nu is het wel weer genoeg geweest, wij krijgen het te warm', en moest ik dus even omschakelen.

Daarna toch ook weer een plekje op dat hellinkje gevonden wat goed naar m'n zin was en waar ik er nog bij kon liggen ook. Zonnetje erbij. :-D Bij de eerste stek zat ik tussen de bramen, dat is toch minder ... :wink:

In het bos zo'n 900 man/vrouw voorbij zien komen en daarna nog even doorgegaan naar de brug bij Olmen. Dat is ook een grappig plekje want iedereen rijdt in eerste instantie die opgang voorbij. Ik heb dus ijverig zitten zwaaien om ze de goede kant op te krijgen. Doe ik toch nog iets nuttigs zo'n ochtend! :-D

De foto's staan nu te laden, morgenochtend hoop ik ze compleet te hebben.
Groetjes,
Connie
radicalbiker
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 22:21
Rijdt met: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Re: Zo 20/04/2014 Olmen

Bericht door radicalbiker »

Na 6 maand eindelijk nog eens een TT gereden en t'was meteen een mooie. Nie te zwaar genoeg recuperatiestukken en leuke ST. Mooi weer goede bepijling en dito bevoorrading maakte er een geslaagde paasdag van met de hervonden goesting in toertochten er hopelijk bovenop. :-D
daanl
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 24 jan 2014 21:46
Rijdt met: cube ltd 29

Re: Zo 20/04/2014 Olmen

Bericht door daanl »

mooi weer mooie tocht
en nog bedankt aan de man/vrouw die mijn gsm heeft teruggevonden
ik heb niet de kans gehad om hem/haar persoonlijk te bedanken dus bij deze hopelijk
fijn dat er nog eerlijke mensen zijn
junior72
Mountainbiker
Berichten: 1178
Lid geworden op: zo 18 jan 2004 14:44
Rijdt met: Scott Spark 710 2016 - Scott Scale 730 2014

Re: Zo 20/04/2014 Olmen

Bericht door junior72 »

Ja Connie, op die eerste plaats waar je zat, ging het supersnel.
Op de andere plaats heb ik je niet gezien maar het was dan ook een snelle tocht.
We hebben er echt van genoten en met zo een weer is elke tocht de moeite waard.
Gebruikersavatar
Flupke70
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: do 23 feb 2012 09:42
Rijdt met: Scott Scale 915 29" 2018

Re: Zo 20/04/2014 Olmen

Bericht door Flupke70 »

Het was na de verschillende hoogtemetersritten van de laatste maand eens iets anders. Serieus vitesse-parcourke, met een gemiddelde van 25,4km/u nooit rapper een TT afgehaspelt :bounce:
En dan nog voorbij worden gestoken door een paar groepkes...oa op't laatst ook door een groep met tussenin een nogal freel meiske in't blauw me voorbij vlammend.... kon niet anders dan bewonderenswaardig haar zien wegrijden =D> , nog effe geprobeerd maar aanpikken zat er niet meer in ](*,) Moest mijn meerdere erkennen....nog wel wa werk aan de winkel dus :-"
Plaats reactie