27.04.2014 Sint-Truiden 15° BLOESEMTOCHT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
SkippyFIETST
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 04 okt 2009 15:23
Rijdt met: Merida MATTS Lite XT Edition - Hardtail 2011

Re: 27.04.2014 Sint-Truiden 15° BLOESEMTOCHT

Bericht door SkippyFIETST »

Verschilt deze tocht veel van die van verleden jaar?
orbea1
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 30 jun 2010 18:44
Rijdt met: Orbea oiz carbon

Re: 27.04.2014 Sint-Truiden 15° BLOESEMTOCHT

Bericht door orbea1 »

Ja! het pacours is voor zeker 90% nieuw! Er word nergens meer op het vaste bloso gereden!
De 47Km gaat voor een stuk richting Zoutleeuw(met een zeer mooi stuk privé bos+-2,5Km singletrack) om met een mooie lus met veel onverhard, via Hallebooienhoven richting Militair vliegveld van Brustem te gaan. De 27Km gaat in een wat kleinere lus eveneens naar het vliegveld. Vergis u niet, het vliegveld is alles behalve plat! er word over meer dan 11 km op bijna enkel onverharde singletracks gereden! Echt de moeite en enkel tijdens de toertocht toegangkelijk.
Het volledige parcours is nu ten zuiden van de stad, er word niet meer rond het centrum gereden.
custom
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: wo 22 jul 2009 23:57
Rijdt met: cannondale f4 z

Re: 27.04.2014 Sint-Truiden 15° BLOESEMTOCHT

Bericht door custom »

Hoplaa
cava
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 09 apr 2014 23:02

Re: 27.04.2014 Sint-Truiden 15° BLOESEMTOCHT

Bericht door cava »

Tonto schreef:Is er geen langere afstand bij zoals vorig jaar? :evil: :evil:
Komaan hé mannen doe daar nog ergens 15 km bij! :wink: :bounce:

groetjes

voorstel: kom op tijd en rij de 47 en de 27 Km !!
grt Cava
cava
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 09 apr 2014 23:02

Re: 27.04.2014 Sint-Truiden 15° BLOESEMTOCHT

Bericht door cava »

orbea1 schreef:Ja! het pacours is voor zeker 90% nieuw! Er word nergens meer op het vaste bloso gereden!
De 47Km gaat voor een stuk richting Zoutleeuw(met een zeer mooi stuk privé bos+-2,5Km singletrack) om met een mooie lus met veel onverhard, via Hallebooienhoven richting Militair vliegveld van Brustem te gaan. De 27Km gaat in een wat kleinere lus eveneens naar het vliegveld. Vergis u niet, het vliegveld is alles behalve plat! er word over meer dan 11 km op bijna enkel onverharde singletracks gereden! Echt de moeite en enkel tijdens de toertocht toegangkelijk.
Het volledige parcours is nu ten zuiden van de stad, er word niet meer rond het centrum gereden.

Heb het nieuwe parcours even kunnen inkijken, is super !!!! met zeer veel nieuwe en uitzonderlijk toegankelijke stukken!! Hoe krijgen jullie het voor elkaar? Ben zeker aanwezig, deze unieke gelegenheid wil ik niet missen. Jullie nieuwe startplaats "tenniscentrum wimbledom" is ook super. voldoende parking, goede douche, super kantine en brouwerij Wilderen langs de deur !!
Gebruikersavatar
DudeWithBike
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: ma 13 sep 2010 12:55
Rijdt met: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Re: 27.04.2014 Sint-Truiden 15° BLOESEMTOCHT

Bericht door DudeWithBike »

orbea1 schreef:Ja! het pacours is voor zeker 90% nieuw! Er word nergens meer op het vaste bloso gereden!.
Dus de plannekes hier zijn wellicht niet up-to-date dan? http://www.mtbsint-truiden.be/index.php?p=parcours" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik zou de twee afstanden willen combineren, hoeveel km zal ik dan twee keer gedaan hebben? (hoeveel km is er gemeenschappelijk?)

Ben wel uiterst benieuwd na al die grote woorden in de vorige berichten!
Gebruikersavatar
kazzz
Mountainbiker
Berichten: 793
Lid geworden op: di 25 jun 2013 11:20
Rijdt met: Trek SuperFly 9.8

Re: 27.04.2014 Sint-Truiden 15° BLOESEMTOCHT

Bericht door kazzz »

DudeWithBike schreef:
orbea1 schreef:Ja!
Ben wel uiterst benieuwd na al die grote woorden in de vorige berichten!
Ik ook.. Er zijn veel TT's maar deze is op 10km van de deur. Dus ik ga het erop wagen aan de hand van de commentaren hier, en de ardennen laten voor wat ze zijn :)

Ik weet dat er geen technische snelle afdalingen van 100'en meters tussen zullen zitten, maar de verwachtingen van een speels en toch wel hier en daar technisch parcours met veel ST's zijn geschept.
Gebruikersavatar
BMW
Mountainbiker
Berichten: 803
Lid geworden op: zo 16 sep 2007 19:51
Rijdt met: ridley ignite FS /ridley NOAH/chinees 29'er

Re: 27.04.2014 Sint-Truiden 15° BLOESEMTOCHT

Bericht door BMW »

Pittige hellingen...?????in st truiden....???? Laatste deelname aan tt was de naam mtb niet waardig. Enkele heuvels in de wei in t begin noem ik niet mtb maar bmx.Vraag me af hoe ze t parcours beter gekregen hebben. Omdat er geen andere tt is kom ik ze nog s proberen. Hopelijk ben ik niet teleurgesteld.
francesco II
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: vr 13 jul 2012 23:14
Rijdt met: ne zwarte

Re: 27.04.2014 Sint-Truiden 15° BLOESEMTOCHT

Bericht door francesco II »

men zegt ook dat de pittige hellingen zich op het militair domein bevinden.

Vorig jaar heb ik er toch ook een aantal onder de banden geschoven gekregen....

Alleen al dat het parcours over het militair domein gaat, is het de moeite waard om af te zakken.

Ik probeer er zondag bij te zijn....
Gebruikersavatar
kazzz
Mountainbiker
Berichten: 793
Lid geworden op: di 25 jun 2013 11:20
Rijdt met: Trek SuperFly 9.8

Re: 27.04.2014 Sint-Truiden 15° BLOESEMTOCHT

Bericht door kazzz »

BMW schreef:Omdat er geen andere tt is kom ik ze nog s proberen.
Geen andere TT????

Der zijn der op zondag 21!
Plaats reactie