Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
jokkestoemp
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: do 12 jun 2008 21:48
Rijdt met: Cannodale fsi carbon3

Re: Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Bericht door jokkestoemp »

Volgens mij is het het voetbalplein naast de aldi in bertem.
WK Wringers Bertem
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 16:15
Contacteer:

Re: Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Bericht door WK Wringers Bertem »

Teekitiezie schreef:Tervuursesteenweg 161 lijkt, volgens onze vrienden van Google, tegen Leuven, achter het AZ te liggen. Ik zou daarbij veronderstellen dat een voetbalkantine ook een veld herbergt, maar ook dat is niet te bespeuren.
Zijn we zeker over het huisnummer?
Het lijkt me eerder aan huisnummer 204, ter hoogte van de bushokjes te zijn, met referentie naar de blauwe vlek onderaan de pagina op http://www.vcbertemleefdaal.be/contact" onclick="window.open(this.href);return false; .
Hoi Teekitiezie,
Het is wel degelijk nummer 161 maar wel degelijk in Bertem en zeker NIET achter het AZ.
Google-man zal hier een iets ruimere bocht genomen hebben. :drunk:

Er zullen parking begeleiders zijn die je doorverwijzen naar een ruime parking die bereikbaar is via de Tervuursesteenweg. De ingang van deze parking is recht tegenover het gemeentehuis.

Het voetbalveld vind je naast "den Aldi" achter "Frituur Sabrina", doch het ligt een niveau lager en is daardoor moeilijk zichtbaar vanop straat.
De toegang tot het terrein is bereikbaar via Tervuursesteenweg of de Sint-Medardussstraat.
het Vertrek van de TT is langs Sint-Medardusstraat.

Een gedetaileerd plannetje zullen we eerstdaags publiek maken.
Bertem is echter klein genoeg om geen extra Km's op je teller te hebben om de start te bereiken. :-$
Gebruikersavatar
Teekitiezie
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 02 mar 2012 18:15
Rijdt met: Merida Matts FLX 900 D

Re: Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Bericht door Teekitiezie »

WK Wringers Bertem schreef:
Teekitiezie schreef:Tervuursesteenweg 161 lijkt, volgens onze vrienden van Google, tegen Leuven, achter het AZ te liggen. Ik zou daarbij veronderstellen dat een voetbalkantine ook een veld herbergt, maar ook dat is niet te bespeuren.
Zijn we zeker over het huisnummer?
Het lijkt me eerder aan huisnummer 204, ter hoogte van de bushokjes te zijn, met referentie naar de blauwe vlek onderaan de pagina op http://www.vcbertemleefdaal.be/contact" onclick="window.open(this.href);return false; .
Hoi Teekitiezie,
Het is wel degelijk nummer 161 maar wel degelijk in Bertem en zeker NIET achter het AZ.
Google-man zal hier een iets ruimere bocht genomen hebben. :drunk:

Er zullen parking begeleiders zijn die je doorverwijzen naar een ruime parking die bereikbaar is via de Tervuursesteenweg. De ingang van deze parking is recht tegenover het gemeentehuis.

Het voetbalveld vind je naast "den Aldi" achter "Frituur Sabrina", doch het ligt een niveau lager en is daardoor moeilijk zichtbaar vanop straat.
De toegang tot het terrein is bereikbaar via Tervuursesteenweg of de Sint-Medardussstraat.
het Vertrek van de TT is langs Sint-Medardusstraat.

Een gedetailleerd plannetje zullen we eerstdaags publiek maken.
Bertem is echter klein genoeg om geen extra Km's op je teller te hebben om de start te bereiken. :-$
Het voelt al direct aan als "goed georganiseerd". Vorige jaren ook altijd van de partij geweest, en af en toe eens goed "verbrand" aan de zware grond. Met dit weer ziet het ernaar uit dat het merkelijk droger zal zijn. Ik kijk er al naar uit voor de 63 km.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Bericht door TaurineR »

Nu, voor mij de eerste keer dat ik hier kom.
Graag vrijdag of zaterdag nog en update van het parcours.
Tot zondag!
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Re: Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Bericht door Geoffe »

We gaan 't zomerfietske voor den eerste keer dit jaar kunnen uitlaten op de lange afstand :drunk: :bounce:
Gebruikersavatar
Christ D.
Mountainbiker
Berichten: 1617
Lid geworden op: zo 15 mei 2005 11:18
Rijdt met: Stalen rossen.
Contacteer:

Re: Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Bericht door Christ D. »

swoyk schreef:Ze geven 15° en droog tot dan,
streek en parcours zijn zeer goed.
Organisatie was tot heden perfect

Prezent O:)
15° is na de middag , in de voornoene zal het friskes zijn ,zeker in de afdalingskes. :wink:

Maar met dit weer mogen we niet klagen .
Gebruikersavatar
DudeWithBike
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: ma 13 sep 2010 12:55
Rijdt met: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Re: Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Bericht door DudeWithBike »

Ondertussen geven ze op BDB al tot 18.9 graden! Korte broek of niet, moeilijke keuze want 's morgens gaat het uiteraard friskes zijn... Hmm, maar zelfs bij 4 graden ga je natuurlijk niet dood van blote benen, misschien toch maar :-D
WK Wringers Bertem
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 16:15
Contacteer:

Re: Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Bericht door WK Wringers Bertem »

Een plannetje om onze TT te bereiken vind je ondertussen op onze Web-site.

http://www.wringers-bertem.be/site

Vandaag hebben we onze TT gereden - schitterend Bike weer trouwens 8) -.
Het Parcours is fel verbeterd tov verleden week, eerlijkheidshalve dienen we te vermelden dat hier en daar nog wat natte stukken in het parcours zitten. Dat het een heel goed bereidbare tocht is daarover bestaat geen twijfel. Uiteraard is zo een statement ook afhankelijk hoe goed je de Hm verteerd. :-"
streats
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: di 16 jul 2013 18:16

Re: Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Bericht door streats »

Was de andere jaren een mooie tocht dus kom nu opnieuw langs.
hoop dat het vernieuwde parcour ook zo goed is.

tot zondag
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Zo 09/03/2014 Bertem : 14de Toertocht Bertem

Bericht door TaurineR »

Die natte stukken kunnen jullie er best uitlaten, en een extra klimmeke in de plaats.
Al genoeg nat en modder gezien dit jaar, mijn fiets wil er niet meer door!
Ik kom af voor een mooie en droge tocht!
Plaats reactie