Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Dekker
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: za 12 feb 2005 11:00
Rijdt met: Thompson

Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Bericht door Dekker »

Zaterdag 8 en zondag 9 maart 2014: 15e smokkelaarstocht
Organisatie: Mountainbikeclub "The Keybones" Rekkem

Start Vrije Basisschool Ons kasteeltje kasteeldreef 5 Rekkem(achter de kerk)

Zaterdag: start 8u-14u:
parcours 35-50km met 1 of 2 bevoorradingen.

Zondag: start 7u30 en 10u30.
35 - 50 - 60 - 75km.
25km Vlaanderen, 50km Frankrijk
1 tot 3 bevoorradingen, laatste info zie http://www.keybones.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Start VBS Ons Kasteeltje Kasteeldreef 5 Rekkem
Deelnameprijs 5€
Huur MTB: Tilo 051 780490 tijdig reserveren!
Douches in Sporthal(op200m van de start)

alternatief op de weg: Za en zo 35 - 75 - 105km wegrit, volledig in Frankrijk

iedereen van harte welkom!
Laatst gewijzigd door Dekker op do 27 feb 2014 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hans76
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: vr 20 sep 2013 14:19
Rijdt met: Canyon

Re: Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Bericht door Hans76 »

Net zoals vorig jaar ben ik paraat. Vorig jaar pech gehad. Dit jaar proberen we te gaan voor de 60 km.
Als ik het goed heb is het een volledig vernieuwd parcours naar Frankrijk.

En we weten het : van de Keybones verwachten we een superorganisatie!! :-D :-D
Tot de 9de!! (Ik kan niet wachten) :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Re: Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Bericht door dark dingo »

AANWEZIG!!
Vorig jaar hier gereden,over de middag gestart, en er waren reeds enkele stukken eruit gehaald wegens niet berijdbaar!! :( Hopelijk zijn de weergoden de keybones nu beter gezind [-o< Hebben ons toch goed geamuseerd bij een club die er alles aan doet om mountainbikers te verwennen!! Is de moinette terug aanwezig? Dan zou ik biersommelier "lichterveldenaere" terug meebrengen.Als hij een fles van 75cl openmaakt,houden we nog 60cl over!! :lol: #-o Was in elk geval zéér lekker bier voor op den aprés!! We zijn dan nog in compagnie gevallen mee Luc en Wim van de boskantrijders en 't was dan helemaal oké!! :drunk: :drunk: Hopelijk dit jaar terug een top parcour en dito aprés...ik laat er in elk geval de voetbal van de zoon voor schieten!!(als da géén Moinette'je waard is!! :wink: ) so long...
dingo 8)
Gebruikersavatar
Dekker
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: za 12 feb 2005 11:00
Rijdt met: Thompson

Re: Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Bericht door Dekker »

Enkele weken geleden ons oorspronkelijk parcours gewijzigd, na de lange natte winter, niet meer ploeteren langs de leie maar richting Moeskroen hoger en droger :-)
Na officiele aanvraag werden in Moeskroen jammergenoeg enkele passages gewijgerd, :( We mogen met onze toertocht niet door tunnelbos, Bois Ficheaux, niet naast kleiputten, enz...! onze creatieve parcourbouwers hebben een lus Rollegem met veel tegelpaadjes aangebreid, dit enkel voor onze nachttocht. Geen Rollegem op Zaterdag en zondag wegens een wandeling.
Lus Frankrijk was zelfs deze winter goed berijdbaar, hier veel minder aanpassingen. Heel wat offroad en vals plat op de 60km!
Dit weekend nog een verkenning, daarna beginnen we uitpijlen :bounce:
meester biek
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 10:11
Rijdt met: sensa fiori

Re: Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Bericht door meester biek »

Dekker schreef: Lus Frankrijk was zelfs deze winter goed berijdbaar, hier veel minder aanpassingen. Heel wat offroad en vals plat op de 60km!
Jammer dat jullie de lange afstanden niet aanbieden op zaterdag, dan hebben we juist meer tijd om zo'n afstanden te rijden (sta op zondag niet graag vroeg op omdat ik meestal maar vroeg ga slapen #-o ).
Herinner me een goede organisatie van enkele jaren geleden, en is bovendien een streek waar ik niet al te veel kom, dus tot zaterdag voor de langste afstand.
Gebruikersavatar
Hans76
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: vr 20 sep 2013 14:19
Rijdt met: Canyon

Re: Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Bericht door Hans76 »

Hans76 schreef:Net zoals vorig jaar ben ik paraat. Vorig jaar pech gehad. Dit jaar proberen we te gaan voor de 60 km.
Als ik het goed heb is het een volledig vernieuwd parcours naar Frankrijk.

En we weten het : van de Keybones verwachten we een superorganisatie!! :-D :-D
Tot de 9de!! (Ik kan niet wachten) :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Verandering van plannen.... Niet zondag maar zaterdag zal ik meedoen (wegens omstandigheden) Wel jammer dat ik dan inderdaad geen 60 maar 50 km. ga moeten doen.... :-? :-? :-?

Nog een vraag aan de organisatie : ik woon in Aalbeke. Ik heb de pijltjes al zien hangen. Kan ik zaterdag gewoon inpikken in mijn woonplaats? Zal dit problemen geven? 8-[
Specialized Epic
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 24 nov 2013 21:29

Re: Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Bericht door Specialized Epic »

Hans76 schreef:
Hans76 schreef:Net zoals vorig jaar ben ik paraat. Vorig jaar pech gehad. Dit jaar proberen we te gaan voor de 60 km.
Als ik het goed heb is het een volledig vernieuwd parcours naar Frankrijk.

En we weten het : van de Keybones verwachten we een superorganisatie!! :-D :-D
Tot de 9de!! (Ik kan niet wachten) :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Verandering van plannen.... Niet zondag maar zaterdag zal ik meedoen (wegens omstandigheden) Wel jammer dat ik dan inderdaad geen 60 maar 50 km. ga moeten doen.... :-? :-? :-?

Nog een vraag aan de organisatie : ik woon in Aalbeke. Ik heb de pijltjes al zien hangen. Kan ik zaterdag gewoon inpikken in mijn woonplaats? Zal dit problemen geven? 8-[


Als je betaalt als je de inschrijving passeert zal dit idd geen probleem zijn ....
Gebruikersavatar
picco
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 29 mei 2005 17:28

Re: Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Bericht door picco »

Kodo's uit Kemmel ook aanwezig voor deze klassieker

http://www.vttkemmel.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Re: Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Bericht door dark dingo »

Ja mannekes,smijt maar die stoelen en tafels buiten zulle!!'t wordt,net zoals enkele jaren terug,een apres buiten in't zonneke.jihaaa...'k ziet helemaal zitn...eindelijk nen drogen toertocht...en dan nog bij de keybones!!DRIEWERF HOERA!!
Gebruikersavatar
Pompierke
Kerstman
Berichten: 485
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 21:21
Rijdt met: Cube

Re: Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Bericht door Pompierke »

Hoi,

Na 5 jaar ongewilde afwezigheid #-o #-o ben ik present op zondagvoormiddag :bounce: :bounce: voor de langste afstand :-k :-k

Grtzz

Pompierke
Plaats reactie