Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
barty75
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 28 nov 2012 21:07
Rijdt met: canyon 29er

Re: Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Bericht door barty75 »

Zaterdag ook aanwezig voor de lange afstand, ik ben echt benieuwd naar de streek. Ik denk er zelfs aan om om mijn spatbord eraf te halen voor dit weekend, tzal moeilijk zijn want dit is er al aangegroeid denk ik maar met ne goeie koevoet komt alles los zeker...
Gebruikersavatar
slooverke
Mountainbiker
Berichten: 640
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 19:52
Rijdt met: Ednine 29 Orka Black/Red

Re: Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Bericht door slooverke »

Zaterdag aanwezig!!!! Met de fiets van Gullegem naar Rekkem, daar inschrijven, een leuk tochtje van 50 km in het zonneke, bij aankomst een lekker hotdog met een dorstlesserke......dat wordt eindelijk nog eens genieten!!!!! Ik kijk er alvast naar uit om te vertrekken!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
Dekker
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: za 12 feb 2005 11:00
Rijdt met: Thompson

Re: Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Bericht door Dekker »

Na vorig jaar zondvloed op vrijdag en ijsregen, berekoud op zondag, dit jaar het zonnetje! =D> =D> =D> oefffffff, eindelijk beter weer :-D
We zetten wat banken stoelen en tafels buiten, zo kan je na de rit nog wat na kaarten en bijtanken in het lentezonnetje.

Over de grens in Frankrijk is de bewegwijzering met oranje pijlen op de weg geschilderd en oranje lintjes als extra accent. In ons landje niet geschilderd, oranje pijlen vastgestript en zelfde oranje lintjes als accent. Morgen Frankrijk uitpijlen en we zijn er klaar voor! :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
kleine mees
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: wo 28 mar 2007 15:01
Rijdt met: BMC TE02/ S-works

Re: Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Bericht door kleine mees »

present...
Add mud
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 23:23
Rijdt met: Cannondale Bad Boy , Cube reaction sl 29

Re: Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Bericht door Add mud »

We komen af . T24 gaat erbij zijn.
pmn1963
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 07 mar 2014 19:32
Rijdt met: Cannondale Flash Carbon 3

Re: Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Bericht door pmn1963 »

Hi, kan je morgen echt de 80 niet rijden??
Gebruikersavatar
steviejanneke
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: do 25 okt 2012 14:09
Rijdt met: Mtb

Re: Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Bericht door steviejanneke »

ik kom Zondag... de grote rit proberen ;)
Gebruikersavatar
bullsmbker
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 17 okt 2010 18:31
Rijdt met: copperhead 3

Re: Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Bericht door bullsmbker »

hallo zondag aanwezig voor de 60 . ik had graag de avondtocht gedaan maar mijn licht is binnen bij vaneyk en al meer dan een maand er op wacht :evil: . verledenjaar de avondtocht gereden in de gietende regen en toch een toffe rit gehad, zegd genoeg over de organisatie. =D> zondag met 15 ,16 graden en met de zon :-D .we kijken er al naar uit. en dan op het gemak een leffke in de zon ,wat moet een mens nog meer hebben :-D .allè aan alle die morgen rijden ,het amusement en laat nog wat over voor ons :-D
Gebruikersavatar
Dekker
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: za 12 feb 2005 11:00
Rijdt met: Thompson

Re: Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Bericht door Dekker »

pmn1963 schreef:Hi, kan je morgen echt de 80 niet rijden??
zaterdag toch grote afstanden mogelijk, we zijn vandaag rond geraakt met ook lange afstanden uit te pijlen =D>
wel zelf voor eten en drank zorgen, want op de laatste lus geen bevoorrading op zaterdag
en lange afstanden staan nog niet aangeduid op splitsingsborden
bel pechnummer, ik zal je wel de weg wijzen :bounce:
op zondag zijn alle splitsingsborden volledig ingevuld en alle bevoorradingen bemand =D>
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: Zo 9/03/2014 Rekkem : 15de smokkelaarstocht

Bericht door spiermassa »

ier toch nog niet veel gezien over parcour........kzal ier verzekers wel aanzetten
Plaats reactie