Zo 23/02/14 Gelrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cabrioken
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 23 dec 2013 19:08

Re: Zo 23/02/14 Gelrode

Bericht door cabrioken »

vandaag de 45km afgereden, dacht in het begin dat het niets ging worden met het stuk naast het water maar niets was minder waar. Na ne km of 12 begon het pas. Mooie dag gehad hier. Overal over en door kunnen rijden en de nodige hm, heel wat anders dan bij ons in oost vlaander, overal ploeteren en baggeren.
de ware
Mountainbiker
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo 25 mei 2005 22:18

Re: Zo 23/02/14 Gelrode

Bericht door de ware »

ook terug van de 45 km, maar voor de ravito wat op mijn honger blijven zitten(a wa veel asfalt) maar daarna, wat een prachtig parcours en overal berijdbaar [-o< [-o<

kapot toegekomen maar heerlijk genoten

enig minpuntje: de lokatie, lang geleden dat we 15 min moesten wachten eer we ingeschreven waren en nen povere afspuit, hem dan maar links laten
liggen

tot de volgende
Laatst gewijzigd door de ware op zo 23 feb 2014 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
kazzz
Mountainbiker
Berichten: 793
Lid geworden op: di 25 jun 2013 11:20
Rijdt met: Trek SuperFly 9.8

Re: Zo 23/02/14 Gelrode

Bericht door kazzz »

Ik denk idd dat ge heel erg uw best moet doen om tot 22km zo een saai parkour in deze streek te vinden.
Efkes getwijfeld om zelf maar ergens een bos in te duiken.
Na de bevoorrading was het dan eindelijk beter! Al kon hier en daar wel een leuke ST extra erbij gestoken worden.
BV zelf was lekker!
Enkel de spuitjes waren zoals de eerste 22km, om te ](*,)
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Re: Zo 23/02/14 Gelrode

Bericht door BramDR »

kazzz schreef:Ik denk idd dat ge heel erg uw best moet doen om tot 22km zo een saai parkour in deze streek te vinden.
Efkes getwijfeld om zelf maar ergens een bos in te duiken.
Na de bevoorrading was het dan eindelijk beter! Al kon hier en daar wel een leuke ST extra erbij gestoken worden.
BV zelf was lekker!
Enkel de spuitjes waren zoals de eerste 22km, om te ](*,)

Vond ik er ook van. Elk leuk stuk werd gewoon straal voorbij gereden met een bagger stuk door de modder.
Na de eerste bevoorrading ben ik afgedraaid en ben ik echt gaan mountainbike.
Gebruikersavatar
vdc
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: do 03 jun 2004 22:21
Rijdt met: Lierde

Re: Zo 23/02/14 Gelrode

Bericht door vdc »

Garmin 605 gevonden!!

Afgegeven aan de organisatie ter plaatse.

Sportieve grt
Gebruikersavatar
winnes
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 30 aug 2004 13:21
Rijdt met: Schwinn Mesa GS 2000, XT/XTR, SID 2004, DT Swiss wielen
Contacteer:

Re: Zo 23/02/14 Gelrode

Bericht door winnes »

Wow, dieje Garmin Edge 605 is van mij!
Wou juist een berichtje maken hier op het forum...

Dikke merci!
Toffe mannen, die bikers ;)
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Re: Zo 23/02/14 Gelrode

Bericht door Bulls69 »

Ben als local biker toch wel teleurgesteld, de eerste 11km was 100% Bloso Gelrode in omgekeerde richting om daarna Bloso Rillaar omgekeerd te rijden met enkele leuke afwijkende lusjes waarna we alweer op Bloso Gelrode gingen met enkele korte zijsprongen. Het is ooit anders geweest met de ex-Presley mannen. En als dit weeral met vergunningen te maken heeft denk ik dat het stilaan tijd word dat de VWB (waar we jaarlijs toch onze bijdrage aan storten) zijn verantwoordelijkheid begint te nemen om met de lokale bestuurders eens rond tafel te gaan zitten willen ze deze recreatieve sport niet helemaal de verdoemenis inhelpen. Als we alleen nog op Bloso traject mogen rijden is het zeer droevig gesteld met onze sport :-?
Bloso traject is helemaal niet slecht(doe dit zelf genoeg indien geen TT in de buurt), verwachting bij een organisatie licht net iets hoger.
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Re: Zo 23/02/14 Gelrode

Bericht door Geoffe »

Merci aan de organisatie voor de TT .... de Broeder Jacobs smaakte weer :drunk:

Vandaag wel aan die verharde helling in Aarschot centrum (Orleanstoren) voorbij gereden door een kereltje van 12j met een crosfiest #-o 'k Had de helling voordien al compassie met de pa die moest afstappen terwijl dat kereltje rustig naar boven reed =D> :-D :wink:
Dieter S
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 04 jul 2007 20:54
Rijdt met: Canyon Lux MR

Re: Zo 23/02/14 Gelrode

Bericht door Dieter S »

Het eerste uur was het uur van de gemiste kansen.
Bijna 10km starten langs de Demer, het saaiste stuk dat groot Aarschot te bieden, maar ja, zo geraak je wel in de speeltuin van de Langdorpse bossen. In Langdorp aangekomen draaiden we echter rechtsaf, gemiste kans.
Ok, op naar de Konijnenberg in Rillaar dan, glibberige afdalingen en zware klimmetjes, ook hier reden we weer langsaf, tweede gemiste kans.
Op naar de Tienbunder, met zijn singletrack en klimmetjes een zeer leuk speelbos, weer gaat het hier rechtdoor, derde gemiste kans.

Zijn we nog aan het biken???
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: Zo 23/02/14 Gelrode

Bericht door lowie »

Dieter S schreef: Zijn we nog aan het biken???
In Gelrode misschien niet, maar op hetzelfde moment in Mol daarentegen :bounce: (maar da kende al hé :wink: )
Plaats reactie